Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KATSOKAA JA KERTOKAA!!

Onko totta?

Eli olin ystäväni kanssa ravi tallilla kun eräs vanha mies tuli luoksemme ja sanoi ettei erään hevosen karsinan eteen saa mennä koska se puree yms yms. Olin kuitenkin ennen sitä tietämättä tästä mennyt silittämään sitä ja se oli ihan kiltti. Mies tuli takaisin ja sanoi että menkää pois kun vien tämän tarhaan, sillä tämä on `tappaja hevonen` Hän sanoi että jos sen lähelle menee kun se on tarhassa se ottaa paidasta kiiinni vetää tarhaan ja potkii kuoliaaksi, onko jutussa mitään perää??

8

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,.,...,.,.,.,.,.

      No vanha pappa on aika pelottelija :D tuskinpa se hevonen vetää teidät mukanaan tarhaan ja tahallaan potkii kuoliaaksi ei hevoset mitään raakoja petoja ole! Pappa vaan pelottelee, mutta jos joku on nähnyt teidät sen hevosen kanssa silittelemässä yms. niin omistaja ei ehkä halua että hänen hevostaan silitetään tai kosketaan/touhuillaan. Joten on voinut siksi keksiä tuollaista (: mutta minun mielestäni jutussa ei ole perää, mutta selvästi pappa (tai joku muu) ei halua teitä hevosen lähelle vaikka hevonen ei olisikaan mikään terroristi tappaja. JOten ehdotan että ette mene silittelemään sitä jos se on yksityinen...

    • Onko totta?

      Joo sitä mäki vähän ajattelin :D

    • emsux

      ei kaikki halua että talille menee jokku ihan randomit ja silittelee hevosia kuin omiaan. en itsekkään tykkäisi siitä.

      Uskon että miäs ei halunnut että silitätte sitä, jos ei esim. tuntenut teitä. en usko että jutussa on kauheasti perää. Saattaahan hevonen välillä vaikka näykkiä.

    • sennuharrastaja

      Hevonen voi oikeasti ollakin arvaamaton. Ttä minä en senioriharrastajana ymmärrä, että te junnut luulette että hevosen luo saa mennä kysymättä. Aina on kysyttävä lupa myös silitykseen, haloo.. Ja kyllä, omistan itse hevosen joka voi ensin antaa silittää, mutta saattaakin ottaa hihasta kiinni. Ja tarhassa taatusti potkii vieraat. Että niin.

    • ...

      Mut voihan se tosiaankin niin tehä...

    • joopajoo

      mies ei vaan halunnut että silittelette yms sitä eikä se varmaan ekana tiennyt että olette silitelleet hevosta no sitten se vielä halusi varmistaa että ette mene sinne tarhaankaan ja pelotteli teitä juuri sen takia ette mene sinne hevosen luo!

    • 12+17

      Ravitalli ei ole mikään ratsastuskoulu. Ravihevosia ei ole koulutettu sietämään kaikenmaailman pikkulikkojen lääppimistä, toisin kuin ratsastuskoulujen hevoset. Ja sitäpaitsi, monet ravihevosten omistajat pelkäävät että vieraat ihmiset levittävät heidän hevosiinsa tauteja. Lisäksi on vielä monia "yhden ihmisen hevosia" jotka eivät siedä ketään muita silmissään ja voivat hyvinkin potkia ja purra vieraita ihmisiä.

    • Ninjake

      Minua on riepotellu lämpönen ori, joka todellakin oli paha. Sittenpä se ruunattiin ja siitä tulikin lapanen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe