Näppylä

Poika

Tiedän, että tänne on alle 18-vuotiailta kirjoittelu kiellettyä, mutta asia on vakava. Eli huomasin terskan päässä semmoisen pientä känsää muistuttavan näpyn. Se ei ole eri värinen kuin terska, ja se ei arista jos siihen koskee. En ole ikinä ollut sukupuoliyhteydessä, eli sukupuolitaudin mahdollisuus on aika pieni? Haluaisin nyt tietää mikä se on.

7

1163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika

      Ja kärsin tässä samaan aikaan vesirokkoa.

      • *****

        Todennäköisesti voi johtua vesirokostasi, mutta jos se ei mene ajan kanssa pois, voit aivan hyvin käydä lääkärillä näyttämässä sitä näppyä.

        En usko, että sinulla on mitään syytä huoleen vaan se on joko vesirokosta johtuva näppy tai aivan normaali limakalvonäppy, joita voi tulla itsestään ja eivät ole vaarallisia. Sukupuolitautia sinulla ei varmastikaan ole kertomasi perusteella.

        Mutta lääkärissä kannattaa käydä, jos se aristaa eikä lähde pois.

        Pikaista paranemista sinulle.


    • Hrra masterblaster

      Sinulla on joko visvasyylä, taikka moduloomasyylä, jotka syövät hiljalleen terskaasi, jättäen jälkeensä vain kuopan, jolloin naiset katsovat sinuunpäin vain nauraen....

    • mul oli tollanen

      niinpä siinä se ratkaisu sun ongelmaas. Paranee sillai, ettet masturboi viikkoon... tai jos teet sillai, niin tee jotenkin, ettet hankaa sitä kohtaa.. käy lääkäris jos ei parane.

    • Arto

      no ei se ole sukupuolitauti. kaikenmaailman näppylöitä on aina välillä ja varsinkin murrosiässä. en nyt oikein tajunnut että missä se siellä on mutta terskassa voi olla sellaisia pieniä vaaleita näpyn näköisiä juttuja. Niitä nyt vain on joillakin ja joillakin ei. Jospa se on sellainen.

    • Samajutska

      Minulla on, vesirokko ja minulla on terskassa kolme pientä näppyä ja minullakin, on, vesi rokko samaan aikaan joten ihan normaalia *varmaan* on.. (Sori pilkuista kannykka sekoili)

    • callekiwes

      Pidä tauko runkkaamusessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe