Näppylä

Poika

Tiedän, että tänne on alle 18-vuotiailta kirjoittelu kiellettyä, mutta asia on vakava. Eli huomasin terskan päässä semmoisen pientä känsää muistuttavan näpyn. Se ei ole eri värinen kuin terska, ja se ei arista jos siihen koskee. En ole ikinä ollut sukupuoliyhteydessä, eli sukupuolitaudin mahdollisuus on aika pieni? Haluaisin nyt tietää mikä se on.

7

1267

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika

Ja kärsin tässä samaan aikaan vesirokkoa.

Todennäköisesti voi johtua vesirokostasi, mutta jos se ei mene ajan kanssa pois, voit aivan hyvin käydä lääkärillä näyttämässä sitä näppyä.

En usko, että sinulla on mitään syytä huoleen vaan se on joko vesirokosta johtuva näppy tai aivan normaali limakalvonäppy, joita voi tulla itsestään ja eivät ole vaarallisia. Sukupuolitautia sinulla ei varmastikaan ole kertomasi perusteella.

Mutta lääkärissä kannattaa käydä, jos se aristaa eikä lähde pois.

Pikaista paranemista sinulle.

• Hrra masterblaster

Sinulla on joko visvasyylä, taikka moduloomasyylä, jotka syövät hiljalleen terskaasi, jättäen jälkeensä vain kuopan, jolloin naiset katsovat sinuunpäin vain nauraen....

• mul oli tollanen

niinpä siinä se ratkaisu sun ongelmaas. Paranee sillai, ettet masturboi viikkoon... tai jos teet sillai, niin tee jotenkin, ettet hankaa sitä kohtaa.. käy lääkäris jos ei parane.

• Arto

no ei se ole sukupuolitauti. kaikenmaailman näppylöitä on aina välillä ja varsinkin murrosiässä. en nyt oikein tajunnut että missä se siellä on mutta terskassa voi olla sellaisia pieniä vaaleita näpyn näköisiä juttuja. Niitä nyt vain on joillakin ja joillakin ei. Jospa se on sellainen.

• Samajutska

Minulla on, vesirokko ja minulla on terskassa kolme pientä näppyä ja minullakin, on, vesi rokko samaan aikaan joten ihan normaalia *varmaan* on.. (Sori pilkuista kannykka sekoili)

• callekiwes

Pidä tauko runkkaamusessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      386
      1369
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      664
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      625
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      377
      592
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      87
      517
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe