Siis mitä. Ennenhän se oli niin, että oli se ryhmä, jostayleisö äänesti jatkoon yhden, joka oli yksi seitsemästä, jotka
IDOLS muuttunut
5
134
Vastaukset
- ou beibi
Joo sehän oli ilmeisesti jo vuonna 2008 tämmöne systeemi kun nyt.2007 oli vielä tuo neljän ryhmä-semifinaalit.En kattonu viime kautta ollenkaan etkä ilmeisesti sinäkään. Musta vähän aneemista touhua siis tän illan esitykset.
- huonommaksi menee
Vielä 2008 laulettiin sentään koko biisit, nyt amerikan malliin vain pätkä.
- Astaya
Joo, ihan jotenki paskempaan suuntaan menny tää formaatti. Ennen kisa oli paljo parempi. Monet hyvät koelauluista ei päässy jatkoon ja nyt semifinaaleis on jotain sellasia joita ei koko kisan matkalta ees muista... :( Pompannu vaan eteen sellasia että jaa niin kukas tuo ny oli.. Ja se ryhmähommaki tosiaan jääny pois, se oli paljo mielenkiintosempi. Taso on todella surkea myös. Naisista ei kukaa sykähdytä ja miehistä taitaa olla se Martti joka nyt joten kuten menettelee....
Menneiden vuosien Idols takas!!!- 2007
Mä vaan vertaan kaikkia vuoden 2007 Idolsiin.Se oli niin kerpeleen hieno kausi.
:,-/ Kaikki nää tuntuu niin muovisilta ja samanlaisiksi stailatuilta. Lassi olis ollu nii uutuudenkarhea sen lätsänsä kans mut ei voi mitään sitte.
- hyvä Stina Girs!!!!!
´´Naisista ei kukaa sykähdytä ja miehistä taitaa olla se Martti joka nyt joten kuten menettelee.... ´´
Martti on loistava mut muhun vetosi naisista eniten Stina Girs.
http://www.youtube.com/watch?v=HImZ16qBOaE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1426743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142468Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471690Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891242- 711087
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63966