ja Jeesuksen tulo! (mielenkiintoinen profetia) filadelfi 6.3.2011 17:33
Jes.26:19-21 Mutta sinun kuolleesi virkoavat eloon, minun ruumiini nousevat ylös….
Mene kansani kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt.
Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa…
30:29 Silloin te veisaatte niin kuin yöllä, kun pyhä juhla alkaa, ja sydämenne riemuitsee niin kuin sen, joka huilujen soidessa astuu vaeltaen Herran vuorelle, Israelin kallion tykö.
57:1,2 Vanhurskas hukkuu (katoaa, häviää), eikä kukaan pane sitä sydämelleen, hurskaat miehet otetaan pois kenenkään siitä välittämättä, sillä vanhurskas otetaan pois pahuutta näkemästä.
Hän menee rauhaan: jotka vakaasti vaeltavat, he saavat levätä kammiossansa.
31:4…niin Herra Sebaot on astuva alas sotimaan Siionin vuorella ja sen kukkuloilla.
Näin on tempaus kirjoitettu profeetta Jesajan kautta ja 7v.vihanajan tapahtumia kertovat jakeet.
ylöstempaus
24
183
Vastaukset
- vanha ja vakaa
kaikkein lapsellisin oppi kristinuskossa.
Pasunat törähtelevät ja jeesus liukuu Al Aksan temppelin katolle.
Ihanko luineen päivineet kaikki vanhurskaat kolistelevat taivaaseen?
Epäilempä että ainut tempaus mikä tulee on jääkausi ja ilmastonmuutos.
Siinä kylliksi jäitä uskovaisten hattuun. - ...
Tempaus on yksin kristillinen oppi ja ainoa kirja jossa siitä puhuitaan on UT.
- Ylösnousemuksesta
on kirjoitettu Danielin kirjassa. Valitettavasti tempauksesta on kristillisissä piireissä paljon täysin väärää käsitystä. Se ei muuta kuitenkaan todellisuutta ylösnousemuksesta vaikka tempaukseksikin sitä Uudesta Testamentissa kutsutaan ja hyvä niin kunhan vain Pyhässä Hengessä se voidaan ymmärtää tapahtuvaksi siten kuin Yeshua sen opetti tulemuksessaan lähettäessään enkelinsä noutamaan valitut kaikilta neljältä ilmansuunnalta.
Monet ovat kutsutut ja harvat ovat valitut vaikka Jumala tahtoo jokaisen pelastuvan ja pääsevän syömään elämän puusta. Herran armoa ei kuitenkaan tule vääntää irstaudeksi vaan kasvaa sen armon mukaan lahjavanhurskaudessa ja pyhityksessä vaeltamaan Pyhän Hengen voimassa ja uudessa mielenlaadussa, joka on yksin Messias Yeshuassa, eikä yhdessäkään ihmisessä omassa turmeltuneessa mielenlaadussa ja ihmisluonnossa.
Herran Yeshuan armoa ja rauhaa ja tulevaisuuden toivoa Israelin Pyhässä. - .-.-.-.-
Ylösnousemuksesta kirjoitti:
on kirjoitettu Danielin kirjassa. Valitettavasti tempauksesta on kristillisissä piireissä paljon täysin väärää käsitystä. Se ei muuta kuitenkaan todellisuutta ylösnousemuksesta vaikka tempaukseksikin sitä Uudesta Testamentissa kutsutaan ja hyvä niin kunhan vain Pyhässä Hengessä se voidaan ymmärtää tapahtuvaksi siten kuin Yeshua sen opetti tulemuksessaan lähettäessään enkelinsä noutamaan valitut kaikilta neljältä ilmansuunnalta.
Monet ovat kutsutut ja harvat ovat valitut vaikka Jumala tahtoo jokaisen pelastuvan ja pääsevän syömään elämän puusta. Herran armoa ei kuitenkaan tule vääntää irstaudeksi vaan kasvaa sen armon mukaan lahjavanhurskaudessa ja pyhityksessä vaeltamaan Pyhän Hengen voimassa ja uudessa mielenlaadussa, joka on yksin Messias Yeshuassa, eikä yhdessäkään ihmisessä omassa turmeltuneessa mielenlaadussa ja ihmisluonnossa.
Herran Yeshuan armoa ja rauhaa ja tulevaisuuden toivoa Israelin Pyhässä.Yeshua on kuin Veles, Velho-jumala, piiloutuu ja muuttuu kuin kameleontti, milloin jumalaksi, pojaksi, profeetaksi, Daavidin herraksi , Daavidin pojaksi, viisaudeksi, sanaksi, messiaaksi, kristukseksi, auringoksi, luojaksi, pelastajaksi, vapahtajaksi, kolmiyhteiseksi, lampaaksi, uhriksi, kaikkivaltiaaksi....
Neljältä ilmansuunnalta:
Babylonian kuningas julisti itsensä neljän maan kuninkaaksi, joten alunperin tarina tarkoittanee juutalaisten paluuta Babyloniasta. - .-.-.-.-
Kristinoppi on tuotu tänne miekan voimalla.
- .-.-.-.-.-
.-.-.-.- kirjoitti:
Tässä on vielä Veleksestä tarinaa.....jos et toisaalla lukenut.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Veles_(jumala) - Messias Yeshuasta on
.-.-.-.-.- kirjoitti:
Tässä on vielä Veleksestä tarinaa.....jos et toisaalla lukenut.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Veles_(jumala)Uudessa Testamentissa. Emme tarvitse Pyhän Hengen lisäksi mitään muita kirjoituksia, sillä autuaat ne, jotka uskovat pyhien kirjoituksien ilmoituksen ja saavat elävää vettä Yeshuan armoliitossa.
Kavahtakaa eksytyksiä. - .-.-.-.-
Messias Yeshuasta on kirjoitti:
Uudessa Testamentissa. Emme tarvitse Pyhän Hengen lisäksi mitään muita kirjoituksia, sillä autuaat ne, jotka uskovat pyhien kirjoituksien ilmoituksen ja saavat elävää vettä Yeshuan armoliitossa.
Kavahtakaa eksytyksiä.Se onkin vaarallista lukea muuta, koska voi huomata oman hölmöytensä, ja joutuu häpeämään.
Niin kauan sitä uskoo omat juttunsa, kun ei muusta tiedä. - vanha ja vakaa
.-.-.-.- kirjoitti:
ja kohta on islamin vuoro.
Juutalaisuus ja kristinusko puree islamin taakseen jättämää pölyä.
Vaikken sitä toivoisi. - Tee parannus niin ei
vanha ja vakaa kirjoitti:
ja kohta on islamin vuoro.
Juutalaisuus ja kristinusko puree islamin taakseen jättämää pölyä.
Vaikken sitä toivoisi.sinunkaan tarvitse peljätä maailmallista miekkaa, kun olet saanut maistaa taivaallista miekkaa Messias Yeshuan suusta lausuttana laupeuden tuomioksi ja syntiesi anteksiantamukseksi, sillä ilman sitä tulet kuolemaan synteihisi niinkuin kaikki, jotka eivät nöyrry Kuninkaiden Kuninkaan tunnustamiseen ja armonsa ja totuutensa vastaanottamiseen sielunsa pelastumiseksi. Turhaan ei Yeshua opettanut olemaan pelkäämättä ihmisiä, jotka voivat surmata ruumiin, mutta eivät voi sielulle mitään, sen sijaan Jumala voi sielun pelastaa niin ettei tarvitse Tuonelaan mennä. Vihreä hevonen tuo kuoleman ja hävityksen kauhistuksen ja tulee todennäköisesti juuri islamin kautta, sillä sekä Ilmestyskirjan seitsemäs ja kahdeksas peto tulevat siltä pohjalta niinkuin on kirjoitettu ja ei ole enää monien vuosien päässä noiden kauheiden aikojen alkaminen ja vaikka Yeshuan opetuslapset tulevat saamaan ylleen maailman vihan, niin voittavat Kuoleman kuolemalla Yeshuassa kun uskollisina pysyvät valkoisissa vaatteissa Jumalan ja Herran antamassa lahjavanhurskaudessa.
Nyt on otollinen aika tehdä mielenmuutos Herran Yeshuan suhteen ja etsiä armoliittonsa osallisuutta ja pukeutua valkeisiin, amen. - vanha ja vakaa
Tee parannus niin ei kirjoitti:
sinunkaan tarvitse peljätä maailmallista miekkaa, kun olet saanut maistaa taivaallista miekkaa Messias Yeshuan suusta lausuttana laupeuden tuomioksi ja syntiesi anteksiantamukseksi, sillä ilman sitä tulet kuolemaan synteihisi niinkuin kaikki, jotka eivät nöyrry Kuninkaiden Kuninkaan tunnustamiseen ja armonsa ja totuutensa vastaanottamiseen sielunsa pelastumiseksi. Turhaan ei Yeshua opettanut olemaan pelkäämättä ihmisiä, jotka voivat surmata ruumiin, mutta eivät voi sielulle mitään, sen sijaan Jumala voi sielun pelastaa niin ettei tarvitse Tuonelaan mennä. Vihreä hevonen tuo kuoleman ja hävityksen kauhistuksen ja tulee todennäköisesti juuri islamin kautta, sillä sekä Ilmestyskirjan seitsemäs ja kahdeksas peto tulevat siltä pohjalta niinkuin on kirjoitettu ja ei ole enää monien vuosien päässä noiden kauheiden aikojen alkaminen ja vaikka Yeshuan opetuslapset tulevat saamaan ylleen maailman vihan, niin voittavat Kuoleman kuolemalla Yeshuassa kun uskollisina pysyvät valkoisissa vaatteissa Jumalan ja Herran antamassa lahjavanhurskaudessa.
Nyt on otollinen aika tehdä mielenmuutos Herran Yeshuan suhteen ja etsiä armoliittonsa osallisuutta ja pukeutua valkeisiin, amen.en minä voi palvoa mielikuvitusolentoja, järkeni kieltää sen.
Haluan vain sanoa teille että teitä melko varmasti petetty.
Mutta en halua riistää teiltä uskoanne,
täällähän saa sanoa mielipiteensä asioista.
Oikeastaan edustamasi fundamentalismi on hyväkin, sehän on jarrua kehitykselle ja kehitys taas tuhoaa luontoa. Tämä oli muistaakseni Linkolan ajatusta. - .-.-.-.
Meidän jotka uskomme vain näkymättömään jumalaan ei tarvitse lukea eksytys, laittomuus uskontojen kirjoituksia.
Siksi jätin lukemtta. - Täysi vapaus on
.-.-.-. kirjoitti:
Meidän jotka uskomme vain näkymättömään jumalaan ei tarvitse lukea eksytys, laittomuus uskontojen kirjoituksia.
Siksi jätin lukemtta.sinulle siihen suotu. En minäkään tahdo lukea kaikkia kirjoituksia. Toivottavasti tulet tuntemaan totuuden Jumalan valtakunnasta ja mitä pikimmin sen parempi. Israelin Pyhän Herran siunausta Nimessään tähänkin päivään.
Autuaat ne, jotka lukevat Raamatun pyhiä kirjoituksia anoen Herran Hengen siunausta ja armonsa ja totuutensa tuntemista, amen.
Pyhä, Pyhä, Pyhä on Herra Sebaot, amen.
Oletko koskaan miettinyt, miksi tässä pyhässä siunauksessa on "Pyhä" kolmesti?
Sitäkin saamme rukoillen anoa, että Jumala antaisi meille ymmärrystä ja viisautta, niinkuin on rikas antaja kaikille, jotka sitä häneltä tahtovat, eikä jättänyt meitä ihmisiä tänne oman ymmärryksemme varaan vaan on lähettänyt Pyhän Hengen niinkuin myös pyhänsä siinä tahtoo pyhittää ja mieleltään uudistaa oman tahtonsa mukaan, amen. - vanha ja vakaa
ei todellinen jeesus tykkäisi siitä että häntä herraksi tituleerattaisiin. Hän oli vaatimaton mies niinkuin muutkin kolleegansa.
Sitäpaitsi minä ajattelen asioita vähän teosofisesti eli uskon jälleensyntymiseen ja karman lakiin. Näiden oppien yli ei kävele kristinusko ei islam, ne ovat luonnon lakeja.
Elä muuten yritä käännyttää, en minäkään syyllisty sellaiseen.
Se että kirjoittelen täällä johtuu siitä että olen kuitenkin kiinnostunut lähi-idän tapahtumista, sitäpaitsi olin nuoruudessa siellä YK-tehtävissä. - Profetian Henki on
ei todellinen jeesus tykkäisi siitä että häntä herraksi tituleerattaisiin. Hän oli vaatimaton mies niinkuin muutkin kolleegansa.
Sitäpaitsi minä ajattelen asioita vähän teosofisesti eli uskon jälleensyntymiseen ja karman lakiin. Näiden oppien yli ei kävele kristinusko ei islam, ne ovat luonnon lakeja.
Se että kirjoittelen täällä johtuu siitä että olen kuitenkin kiinnostunut lähi-idän tapahtumista, sitäpaitsi olin nuoruudessa siellä YK-tehtävissä.todistus Israelin Pyhästä Herrasta Yeshuasta, amen.
Jos minä sinua rakastan niin tietysti tahdon, että parannuksen kautta käännyt etsimään Jumalan valtakuntaa Yeshuassa, tietysti kohtuudella ja sen mukaan kuin koen sisimmissäni ja sen Herra vaikuttakoon Henkensä kautta. - Westsider
Se että kirjoittelen täällä johtuu siitä että olen kuitenkin kiinnostunut lähi-idän tapahtumista, sitäpaitsi olin nuoruudessa siellä YK-tehtävissä.Sinä "vanha ja vakaa" Uskot karman lakiin ja jälleensyntymiseen.
Jossa synnytään ja kuollaan "Elämän pyörässä" Eletään vuoroin lihassa ja
ja taas henkimaailmassa, ja siinä kehitytään, oman tahdon tietä,
johonkin suuntaan ,parempaan tai pahempaan.
Se on vääryyden maailma joka näin toimii Jumalan säätämän armon ajan
Oma mieli ja kieli on se tuli joka sytyttää tuon elämänpyörän, itse syttyen helvetistä, kun säädetty armon etsikkoaika päättyy, pysähtyy tuo pyörkin, ikuista tulta liekehtien.
Kun vielä voit, niin hyppää siitä pois. Armo on vielä tarjolla.
Isä odottaa kotiin, saadakseen puettaa sinut parhaisin lahjavanhurskauden vaatteisiin ja Pyhyän Hengn sinetti sormukseen, joka on Jumalan omaisuuden sinetti, lunastuksen päivää varten. - vanha ja vakaa
Westsider kirjoitti:
Sinä "vanha ja vakaa" Uskot karman lakiin ja jälleensyntymiseen.
Jossa synnytään ja kuollaan "Elämän pyörässä" Eletään vuoroin lihassa ja
ja taas henkimaailmassa, ja siinä kehitytään, oman tahdon tietä,
johonkin suuntaan ,parempaan tai pahempaan.
Se on vääryyden maailma joka näin toimii Jumalan säätämän armon ajan
Oma mieli ja kieli on se tuli joka sytyttää tuon elämänpyörän, itse syttyen helvetistä, kun säädetty armon etsikkoaika päättyy, pysähtyy tuo pyörkin, ikuista tulta liekehtien.
Kun vielä voit, niin hyppää siitä pois. Armo on vielä tarjolla.
Isä odottaa kotiin, saadakseen puettaa sinut parhaisin lahjavanhurskauden vaatteisiin ja Pyhyän Hengn sinetti sormukseen, joka on Jumalan omaisuuden sinetti, lunastuksen päivää varten.hyppäsin pois kristinuskon ikeestä jo kolmekymmentä vuotta sitten ja
olo oli kuin hirmuinen taakka olisi pudonnut harteilta.
En minä ole oikeastaan koskaan uskonut mielikuvitusolentoihin vaan olen aina janonnut totuutta.
Mikä todista että itse et toimi vääryyden maailmassa?
Jos kaikki uskoisivat karman lakiin ja jälleensyntymiseen niin paha poistuisi maailmasta.
Sinun uskosi opit ovat tuoneet ihmiskunnalle vain sotaa, maanryöstöä, petosta, tappamista, pedofiliaa, ahneutta, heikompien alistamista..ym. - Puhä ansgarius
.-.-.-.- kirjoitti:
katanoan voimin luoti shintolaisuus
- missä häpeäminen on
.-.-.-.- kirjoitti:
Se onkin vaarallista lukea muuta, koska voi huomata oman hölmöytensä, ja joutuu häpeämään.
Niin kauan sitä uskoo omat juttunsa, kun ei muusta tiedä.nolompaa, ihmisten vai Jumalan edessä?
Kannataako meidän etsiä ihmisten edessä kunniaa vai Jumalan tahdon mukaista mielenlaatua?
Palatkaa kirjoituksiin ja profeettoihin ja psalmeihin, amen.
Palatkaa kunnioittamaan ja kiittämään Israelin Pyhää Herraa ja Jumalaa, amen.
Tuntekaa Kuninkaanne oikealla ja otollisella mielenlaadulla, niinkuin Joshualle ja Kaalebilla, amen. - Tarvitset oikeaa
hyppäsin pois kristinuskon ikeestä jo kolmekymmentä vuotta sitten ja
En minä ole oikeastaan koskaan uskonut mielikuvitusolentoihin vaan olen aina janonnut totuutta.
Jos kaikki uskoisivat karman lakiin ja jälleensyntymiseen niin paha poistuisi maailmasta.
Sinun uskosi opit ovat tuoneet ihmiskunnalle vain sotaa, maanryöstöä, petosta, tappamista, pedofiliaa, ahneutta, heikompien alistamista..ym.mielenlaatua myös Jeesuksen opetuslapseudessa, sillä ei siinä itse enää kanneta taakkoja ja synnitkin Herra Vapahtaja tahtoo ottaa pois, ettei niitä itse enää tarvitse kantaa, toki meitä kehotetaan kantamaan ristimme, mutta hän antaa yltäkylläisen elämän nöyryydessä ja hiljaisuudessa, jos hänestä tahtoo oppia opetuslapsenaan ja kiittäen saamme kaikki tuoda ja jättää, eikä murhettakaan pidä kantaa vaan rukoilla ja valvoa kaikkien pyhien puolesta ja iloa ja rauhaa tarjotaan ylös ja sivulle päin.
Herra on hyvä ja armonsa pysyy iankaikkisesti, myös poispoikenneelle takaisin tulla, jos kuka tahtoo sielullensa parannukseksi suoda, ilman hammasten kiristyksiä ja taakkoja.
Herra Jeesus tahtoo vapauttaa myös uskonnollisuuksien kahleista vailla mitään merkitystä Jumalan valtakunnassa. - vaeltakaa Hengessä
hyppäsin pois kristinuskon ikeestä jo kolmekymmentä vuotta sitten ja
Sinun uskosi opit ovat tuoneet ihmiskunnalle vain sotaa, maanryöstöä, petosta, tappamista, pedofiliaa, ahneutta, heikompien alistamista..ym.niin että lihan mielen haluja täytä, tämä voi onnistua vain Messias Yeshuassa.
> Sinun uskosi opit ovat tuoneet ihmiskunnalle vain sotaa, maanryöstöä, petosta, tappamista, pedofiliaa, ahneutta, heikompien alistamista..ym.
Älä todista väärin, sillä sodat on vihasta, maanryöstöt ahneudesta, petollisuudet ja muut pahuudet pahasta sydämestä, mutta näistä kaikista Jeesuksen veri ja vesi ja Henki tahtoo jokaisen ihmisen vapauttaa, ja myös Westsider uskoo Jeesukseen, joka on antanut meille terveen opin Isän Jumalan tahdon mukaan ja Pyhässä Hengessä voidaan ymmärtää ja tahtoaan tehdä.
Toki Jeesuksen opetuslapsiin on synnillä aivan yhtä suuri halu lihan mielessä, mutta joka turvaa Herraan ja tahtoo tehdä tahtoaan tulee vapaaksi ja voi vaeltaa Pyhässä Hengessä ja lihansa ristiinnaulittuna kuoletettuna sen armon mukaan, joka tarjotaan kaikille kutsutuille ja valituille, ja sinuakin kutsutaan, enkä tarkoita nimikristillisyyttä ilman Hengen voimaa ja uudistavaa vaikutussa mielenlaadussa, jossa voidaan elää synneissä ja silti vedota Jeesukseen, sillä ei Sanan kuulijoita vanhurskauteta vaan sen tekijät uskossa ja toivossa ja rakkaudessa, eikä ole mitään huonoa eikä pahaa vaan hyvää ilman pienintäkään erotusta. Nimenomaan hedelmistä voidaan tunnistaa puut, sillä hyvät tekevät hyvää hedelmää ja huonot tekevät huonoa hedelmää. Kavahtakaa ulkokultaisuutta ja vetäytykää heistä pois, jos vain suullaa tunnustetaan ilman hyvää hedelmää niinkuin Paavali opetti myös pakanoille ja Yeshua juutalaisille.
- .-.-.-.-
Kolmiossa on kolme viivaa, koska kahdesta ei voi muodostaa alaa. kuin aitausta.
Ympyrä on se joka kuvaa kaikkeutta.
Isä siitti äiti maan ja siitä syntyi elämä.- Isä Poika Pyhä Henki
> Isä siitti äiti maan ja siitä syntyi elämä.
Isä puhui maan ja kaiken luodun.
Ihmisen ruumis tehtiin maasta.
Ihmisen henki puhallettiin Isästä.
Isä siitti Pojan Pyhällä Hengellä.
Poika kiitti Isää.
Ihmiset surmasivat Pojan.
Vain Poika voi pelastaa ihmisen.
Ihmiset ilman Poikaa elävät pelkästään sielullista elämää ilman Isän Henkeä.
- Leif Norrgård
Yakov. luet väärennettyä Raamattua!
Mistä sait sen?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171597
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29809Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34708Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653