Tietääkö kukaan ajokortin suorittanut, että paljonko maksaa nykyään rekka ajokortin hankkiminen? Kiitos
E-kortti ! paljonko maksaa ??
17
1079
Vastaukset
- ABECED1E
Onko iso c jo kortissasi?
- Timpuri Ohh
On jo .
- siitä vaan ajamaan
C- ja C1E-kortista CE-kortiksi
-C:n korotus: 15h teoriaa ja 30h ajo-opetusta.
-C1E:n korotus: 7h teoriaa ja 20h ajo-opetusta.
-3kk:n kokemus: 5h teoriaa ja 10h ajo-opetusta.
- hinta: C:n korotus 3.300€ (ei sisällä viranomaiskuluja) C1E:n korotus 2.400€ ja 3kk kokemuksella 1.800€
-C:n korotus C1E-kortiksi 1.300€- lisää ajettavaa
C- kortin korotus luokkaan CE: 15 teoriatuntia 30 ajotuntia
Seuraavat CE-teoriatunnit: Kts etusivu
Kursseja aloitetaan tarpeen mukaan. Kurssin hinta 3100€ viranomaiskulut.
- EntAnttiAutoilija
3100 € ja sitten ihmetellään pulaa kuorma- ja rekka-auton kuljettajista.
Ajokortilla rahastamisesta on tullut viranomaisille uusi lypsylehmä, joten suosittelen nuorille käyttämään nuokin rahat itsensä muutoin kehittämiseen.
Ajokortti ja ammatilupien uusimien kuuluu tuohon vastaavaan "lypsämiseen"- 46556
Eihän kuskeista mitään pulaa ole... kuskeja vapaana niin maar pirusti, mutta avoimia paikkoja ei juuri lainkaan
- I.Go.R
Jos aikaa on ja haluaa päästä edullisemmin niin käy ajamassa kortti aikuiskoulutuskeskuksessa. Vuonna 2008 ei ainakaan montaa sataa maksanut.
- I.Go.R
Ja tietenkin olisi hyvä tarkistaa milloin aloitusviesti on laitettu. Onko pakko kaivaa vanhoja viestejä esille?
- Aika on rahaa
on eri asia ajaa 3 viikossa kuin 6kk ajokortti kuski tienaa 5 kk:ssa paljon enenmän kuin ajo-opetus maksaa.
- ikävä kyllä
Viis vuotta sitten oli vähän eri opetusmäärät kun nyt.
- Anna mun kaikki...
Aika on rahaa kirjoitti:
on eri asia ajaa 3 viikossa kuin 6kk ajokortti kuski tienaa 5 kk:ssa paljon enenmän kuin ajo-opetus maksaa.
Kolmessa viikossa ammattilaiseksi. Justiinsa
- Kestää ja kestää
Anna mun kaikki... kirjoitti:
Kolmessa viikossa ammattilaiseksi. Justiinsa
Kyse on ajokortista. Ammatilaiseksi saa valmenuksen, kun liikenne ja tavarankuljetuksen ammatilainen opettaa autokoulussa. Sitähän varten käydään 5 päivää 5 vuodenaikana koulutuksessa.
- -epe-
Autokoulu antaa korttiin ammatipätevyyden, mutta ei tee ammattilaiseksi. Ja en ihan varma ole tuosta 5pv/5v, mutta kyse kai direktiivipäivistä, jotka jokainen ammatikseen ajava kuljettaja joutuu suorittamaan tuona ajanjaksona.
- Oliko näin
ammattipätevyys on kaikilla voimassa, joille on BC-kortti myönnetty ennen syyskuuta 2009. Pätevyys loppuu 2014 syyskuussa, paitsi jos on käynyt 5 päivää koulutuksessa. Ammattilaiseksi tullaan ajetuaan n.5 vuotta.
- -epe-
" Ammattilaiseksi tullaan ajetuaan n.5 vuotta". Sanotaan missä?
- -87k
ammattipätevyys on kaikilla voimassa, joille on BC-kortti myönnetty ennen syyskuuta 2009. Pätevyys loppuu 2014 syyskuussa, paitsi jos on käynyt 5 päivää koulutuksessa. Sisältäen ennakovanajon koulutuspäivän.
- -87k
Voit tarkastaa oma tietosi Trafin sivustolta.
https://sa.trafi.fi/tunnistettu/SpTunWeb/main?handler=palvelulista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348