Vaihdoin juuri aikuislukioon, joten tuet lähtivät.
Olen suorittanut n.75% lukion oppimäärästä, vuosikurssia -08 ja tarkoitus valmistua vuoden kuluttua keväälllä.
Elämäntilanne nyt semmoinen, että pakko muuttaa kotoa pois.
Sain työn, joka alkaa viikon päästä, tulisin kk ansaitsemaan n.960 miinus verot, jos teen 24h/vko.
Vuokrakämppiä, joita oon katellu, ovat kaikki 550-650€/kk.. Kallistaaa... Yksiöön yksin siis muuttaisin.
Mietin, että mitä mun kannattaisi tehdä, on niin vaikeata tehdä valintoja.. Käyn salilla 3-4x viikossa, teen paria luovaa juttua säännöllisesti vapaa-ajallani vapaasti (ilman siis tiettyä aikataulua) ja näen paljon kavereitani. Miten saisin kaiken rullaamaan niin ,että aikaa riittäisi töihin, opiskeluun, harrastuksiin ja ihan vapaa-aikaankin (ns. luovaan chillailuun yksikseni). Pitäiskö jostain luopua (ja olenko mä unohtanut jonkun tukijutun, jota vois valtiolta anoa) ??
Elämä stressaa ja osaa päätttää!
hädässäoonjes
1
217
Vastaukset
- ope...
Tervetuloa aikuisten maailmaan. Meinasit että voisit elää leveästi kaikenmaailman tuilla ja harrastaakkin vielä. Kyllä se on niin et jostain sinun on luovuttava. Hae opintolainaa ja käy töissä, kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658