Lääkärin kiinnostus

Hain varastoon töihi

Piti mennä ensin lääkärintarkastukseen. Lääkäri pyysi minua riisumaan nakuksi? Ihmettelin,kun kysymyksessä oli vain varastotyö? Riisuin ja jätin kikkelini jalkojen väliin taakseppäin. Lääkäri kysyi,:" Missäs se höppi siotten on"? Päästin sen sitten näkyviin ja lääkäri sanoi,että:" Te olette vähän lihavakin"? Sanoin lääkärille että ei hänkään kovin kleinipoika ole? Lihava lääkäri sanoi olevansa jo vanha mies.Ja sain pukeutua. Varaston työnjohtaja sanoi että olin ollut vähän nokkava lääkärille? Hän otti minut silti työhön jossa viihdyin.

27

2510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^__^

      Aaaaaaaaaaaaaw

    • Onnittelut!!

      Tosi kiva!
      Onneksi sait sen duuninkin!!

    • ihmettelev

      olikohan tuo edes oikea lääkäri? kun kerta halus vaan katella sua nakuna, eikö tutkinu yhtään?

    • höIömöIö

      Pitäähän se työnhakijan fyysinen kunto tsekata ja ei kait sieI Iääkärin pikku vastaanottokopissa voi mitää Cooperin testiä ruveta teettämään ni se Iääkäri päätti sitten siImämääräsesti arvioida työhön soveItuvuuden?

    • HhahahHAHAHAHahh

      HhahHAHhahahahahHAHAHAHahahahaHAHAHAHhahahahahHAHAHAHHAHAH

    • pisti naurattaan

      Tää oli kyl hyvä!

    • Anonyymi

      ettei kyseessä ollut armeijan entinen lääkäri, armeijan tarkastuksessa joutui riisumaan kalsarit ja seisomaan ilkosillaan lääkärin ja hoitajan katsellessa , joutu näyttään itsensä edestä ja takaa kyykkimään ja kumartelemaan eri asentoihin niitten katsellessa

    • Anonyymi

      Mie hajin hommoo pussi kuskina Joen Suussa pari vuatta sitte, ja lekuri tiiras miun tuhkaluukkuu ja kovin penko sisältä päin. Onnex oli lateksi hanskat. Koko käsi oli kyynärpäätä myäten sisuksis, ja hyvältä tuntu. Sain homman ihtellein.

    • Anonyymi

      itse hain myös rekkakuskin hommaa, lääkärissä myös veetteet pois ja pyllistys ja lääkäri tunnusteli persereijän, käytti myös hanskoja, työn sain minäki, oli vaan muutamanpäivän tuskaa istua rekassa kun takamus oli kipeä tunnustelun jäljiltä, en kyllä ymmärrä miksi se piti tutkia

    • Anonyymi

      on teillä erikoiset työpaikka lääkärit

    • Anonyymi

      jouduin minäki työterveys tarkastuksessa riisuun alushoususilleen sitte lopuksi lääkäri käski pudottaa pöksyt nilkkoihin halus katsella mua edestä ja takaa sen jälkeen sain pukeutua

      • Anonyymi

        Lääkettiede on kehittynyt vuosien saatossa.
        Nuorena täytyi ottaa vaatteet pois, mutta nyt 50 jättäneenä riittää kun vähän juttelee.


    • Anonyymi

      ihmetyttää itseäkin nuo työterveyslääkärit ja hoitajat, joka tarkastuksessa hoitajan eessä on oltava alushoususillaan ja lääkärin edessä taas alasti, ja peräaukkoni on siellä myös tutkittu

    • Anonyymi

      Pompahtiko se kikkeli sieltä alta pystyyn pontevasti tosi noloa

    • Anonyymi

      kyllä kikkeli pompahti vaikka oli mieslääkäri

    • Anonyymi

      ihan normaalia on riisuminen ja pyllistely työpaikka lääkärillä

    • Anonyymi

      minä koitin näin korona aikaan välttää tuon peräpään tarkastuksen, laitoin kasvojen lisäksi maskin myös peräpääni päälle, yritys ei onnistunut lääkäri käski pyllistää ja ottaa kakkosmaskin tutkimuksen ajaksi pois, sanoi kuitenkin että hyvä yritys

    • ONNEKSI OLKOON!

    • Anonyymi

      siis onko jätkillä oikeasti työpaikka lääkärillä tuommoista? miksi ihmeessä ne teijän persereikää kaivaa? ja seisooko teillä siellä oikeasti vaikka mieslääkäri tutkis? yäk

    • Anonyymi

      itellä on myös ensviikolla elämäni ensimmäinen työterveys lääkärin tarkastus, hoitajan tarkastuksen kävin jo, siellä ei tarvinu riisua kun paita, ei kai tuolla oikeasta tarvi alasti olla ja pyllistellä? olen nuori mies ja työterveyslääkäri on myös mies

    • Anonyymi

      Tahditon sairas aloitus ja jokainen ymärtää: Emä Valhe!

    • Anonyymi

      viimeksi tänään olin ilman housuja työterveyslääkärillä

    • Anonyymi

      sama täällä, alasti työterveyslääkärillä ja peräreikä on siellä tutkittu myös

    • Anonyymi

      huh, ensiviikolla työpaikkalääkärin tarkastus, pitääpä muistaa peseytyä huolellisesti ja laittaa puhtaat alkkarit

    • Anonyymi

      myös minä pyllistelin ilman housuja tänään työterveyslääkärille, pukamia tutkittiin, seisomaan alkoi vaikka kivuliasta oli, mieslääkäri minutki tutki

    • Anonyymi

      kyllä minultaki tutkittiin työterveystarkastuksessa kivekset penis ja peräaukko, onneksi oli naislääkäri

    • Anonyymi

      tammikuussa myös työterveystarkastuksessa, penis kivekset ja peräaukko tutkittiin, nuori mieslääkäri tutki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe