Asiat mitkä ärsyttävät

kuasod

Kello on paljon, en saa unta, olen sairaana kotona joten ajattelin aloittaa ketjun missä valittelen asioita mitkä mua tällä hetkellä nyppii tai on nyppinyt pitemmän aikaa.

ookkeii eli yks mitä en voi KÄSITTÄÄ on nuo ihmiset jotka valittelevat koiran jätöksistä kävelykadun sivussa. Aivan! KÄVELYKADUN REUNASSA! oikeasti, kuka menee tollottaan tien sivuun " OHHOH! ompa mojovat paskat! " Koirat on kyllä sen verran viisaita että osaa tehdä tarpeet jonnekkin pusikkoon. HUOM! IHMISET; kävelkää asfaltilla eikä nurmikolla! Enemmän mua huolestuttaa ihmiset jotka jeesustelee koiran kikkareista tien poskessa kuin ne jotka ulkoiluttavat lemmikkiä jolla on luonnolliset vaistot. Taitaa elämässä vähän tapahtua kun tommosiin kiinnittää huomiota.

Toinen mikä mua ärsyttää, on kun kaverini kehui lataamaan google chromen firefoxin siaan. WAU! olipa järkevä ratkasu huhhuh olen niin hämmentynyt että pitää oikeen pistää maaten! flash player sekosi, netti sivujen selailu kestää välillä armottoman kauan, youtube videot puskuroi vaikka kaistaa 24/10, facebook bugaa (kaveri kutsut, päivitykset joutuu useampaan otteeseen hyväksymään) Etkai halua erottua joukosta? lataa google chrome. Voi jumalauta mä sanoin. Mielummin ratkasen ristikoita ja kryptoja kun käytän gctä

Yks mitä en voi kans käsittää on nämä meidän ihanat mummot! tästä tulee 2 osainen valitus

1. Mikä etuoikeus mummoilla on kaupasa tulla kärryjen kans mihin vain? meinaan, ite aika nuorehko jätkä olen ja mua raivostuttaa kun koitat kattoa jotain leikkeleitä tai leipiä yms. niin mummu tulee jyrään sut kärryillä helvettiin?! anteeks vain mutta mun mielestä KAIKEN ikäiset saa asioida ruokatavaratalossa vai meneekö se niin että SE jolla on kärryt ja on syntynyt ennen 1900 lukua saa töniä muut pois tieltä? tämä ei ole yks ainut kerta vaan useasti tapahtunut asia.

2. MIKSI, OI MIKSI valittavia vanhuksia päästetään muuttamaan kerrostaloon? Jos he eivät siedä ääniä aika väliltä 07-22 minkä takia valita kerrostalo? siellä asuu muitakin ihmisiä ja aivan varmasti tulee "ääniä" Jos he etsivät rauhaista kotieloa, etsikööt muualta koska, tämä on rasittavaa, asun etelä suomessa, vuokrani on aika korkeahko ja on suorastaan naurettavaa ettei esim. Kavereita tai musiikkia EI.VOI.KUUNNELLA. päivällä aamulla illalla keskipäivällä milloin tahansa se ärsyttää vanhuksia. Suurinosa kavereistani ei asu täällä vaan eripuolella suomea ja heidän vierailunsa tapahtuu harvoin ja vain kun töistä saa pekkasta tai muuten vapaata. Hyvä ystävänikin sanoi ettei tule enään kylään koska joka-ikinen-kerta mummo tulee valittamaan ovelle tai tulee isännöitsiältä varoitus tai heidän itse kirjoittamia. ja ihan oikeasti ei me niin elämöidä että se rajojen yli menisi todellakaan ja hiljaisuus ajoista pyritty pitämään kiinni mutta ei niin ei...

Tämä asia saa myös verenpaineen korkealle tv lupamaksut, miksi? oikeasti kertokaa miks mun pitäs maksaa jostain tv-shopista tai emmerdalesta miten muutenkaan aikaa semmoista seurata enkä seurais vaikka aikaa olisikin. Tyhmin maksu ikinä, ennen sentää tuli macgyveria ja x-files ja stargatea ja kaikki ilmaseks, mitäs nykyään? täyttä helvetin kuraa ja siitä pitäs vielä maksaa?! Mielummin maksan jollekki rapajuopolle 100€ kuusa, meneepähän neki talteen, no ainakin joku käyttötarkotus.

yks lyhyt juttu mulla tulee mieleen mikä ärsyttää on nämä vaali/äänestys jutut. Mitä väliä sillä on ketä äänestämme ei mikään muutu. Oikeasti soinikin vain lupailee ja lupailee mutta eihän täälä mikään muutu. Ainut mitä huomaan on bensa hinnat nousee ja verot. Nämä on justiin niinku huono tyttö tai poikaystävä, lupailee maat ja taivaat mutta mitään ei saada aikaseks.

1

176

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j k

en osaa sanoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2014
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      128
      895
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      701
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      626
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      597
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      537
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      533
    10. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      66
      527
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      526
    12. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      36
      492
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      470
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      106
      447
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      437
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      10
      412
    Aihe