Kello on paljon, en saa unta, olen sairaana kotona joten ajattelin aloittaa ketjun missä valittelen asioita mitkä mua tällä hetkellä nyppii tai on nyppinyt pitemmän aikaa.
ookkeii eli yks mitä en voi KÄSITTÄÄ on nuo ihmiset jotka valittelevat koiran jätöksistä kävelykadun sivussa. Aivan! KÄVELYKADUN REUNASSA! oikeasti, kuka menee tollottaan tien sivuun " OHHOH! ompa mojovat paskat! " Koirat on kyllä sen verran viisaita että osaa tehdä tarpeet jonnekkin pusikkoon. HUOM! IHMISET; kävelkää asfaltilla eikä nurmikolla! Enemmän mua huolestuttaa ihmiset jotka jeesustelee koiran kikkareista tien poskessa kuin ne jotka ulkoiluttavat lemmikkiä jolla on luonnolliset vaistot. Taitaa elämässä vähän tapahtua kun tommosiin kiinnittää huomiota.
Toinen mikä mua ärsyttää, on kun kaverini kehui lataamaan google chromen firefoxin siaan. WAU! olipa järkevä ratkasu huhhuh olen niin hämmentynyt että pitää oikeen pistää maaten! flash player sekosi, netti sivujen selailu kestää välillä armottoman kauan, youtube videot puskuroi vaikka kaistaa 24/10, facebook bugaa (kaveri kutsut, päivitykset joutuu useampaan otteeseen hyväksymään) Etkai halua erottua joukosta? lataa google chrome. Voi jumalauta mä sanoin. Mielummin ratkasen ristikoita ja kryptoja kun käytän gctä
Yks mitä en voi kans käsittää on nämä meidän ihanat mummot! tästä tulee 2 osainen valitus
1. Mikä etuoikeus mummoilla on kaupasa tulla kärryjen kans mihin vain? meinaan, ite aika nuorehko jätkä olen ja mua raivostuttaa kun koitat kattoa jotain leikkeleitä tai leipiä yms. niin mummu tulee jyrään sut kärryillä helvettiin?! anteeks vain mutta mun mielestä KAIKEN ikäiset saa asioida ruokatavaratalossa vai meneekö se niin että SE jolla on kärryt ja on syntynyt ennen 1900 lukua saa töniä muut pois tieltä? tämä ei ole yks ainut kerta vaan useasti tapahtunut asia.
2. MIKSI, OI MIKSI valittavia vanhuksia päästetään muuttamaan kerrostaloon? Jos he eivät siedä ääniä aika väliltä 07-22 minkä takia valita kerrostalo? siellä asuu muitakin ihmisiä ja aivan varmasti tulee "ääniä" Jos he etsivät rauhaista kotieloa, etsikööt muualta koska, tämä on rasittavaa, asun etelä suomessa, vuokrani on aika korkeahko ja on suorastaan naurettavaa ettei esim. Kavereita tai musiikkia EI.VOI.KUUNNELLA. päivällä aamulla illalla keskipäivällä milloin tahansa se ärsyttää vanhuksia. Suurinosa kavereistani ei asu täällä vaan eripuolella suomea ja heidän vierailunsa tapahtuu harvoin ja vain kun töistä saa pekkasta tai muuten vapaata. Hyvä ystävänikin sanoi ettei tule enään kylään koska joka-ikinen-kerta mummo tulee valittamaan ovelle tai tulee isännöitsiältä varoitus tai heidän itse kirjoittamia. ja ihan oikeasti ei me niin elämöidä että se rajojen yli menisi todellakaan ja hiljaisuus ajoista pyritty pitämään kiinni mutta ei niin ei...
Tämä asia saa myös verenpaineen korkealle tv lupamaksut, miksi? oikeasti kertokaa miks mun pitäs maksaa jostain tv-shopista tai emmerdalesta miten muutenkaan aikaa semmoista seurata enkä seurais vaikka aikaa olisikin. Tyhmin maksu ikinä, ennen sentää tuli macgyveria ja x-files ja stargatea ja kaikki ilmaseks, mitäs nykyään? täyttä helvetin kuraa ja siitä pitäs vielä maksaa?! Mielummin maksan jollekki rapajuopolle 100€ kuusa, meneepähän neki talteen, no ainakin joku käyttötarkotus.
yks lyhyt juttu mulla tulee mieleen mikä ärsyttää on nämä vaali/äänestys jutut. Mitä väliä sillä on ketä äänestämme ei mikään muutu. Oikeasti soinikin vain lupailee ja lupailee mutta eihän täälä mikään muutu. Ainut mitä huomaan on bensa hinnat nousee ja verot. Nämä on justiin niinku huono tyttö tai poikaystävä, lupailee maat ja taivaat mutta mitään ei saada aikaseks.
Asiat mitkä ärsyttävät
kuasod
1
111
Vastaukset
- j k
en osaa sanoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591