Olen perustanut juuri yrityksen ja pähkäilen että missä teetän käyntikorttini? Oletteko teettänyt kortit suoraan kiinassa? Oliko toimitus nopea, ja entä oliko hinta ja laatu ok? Tarkoitukseni on siis teettää käyntikorttiin valokuvasta taustan ja kortti tulee olla siis värikuvallinen. Onko teillä antaa esim yhteystietoja kiinalaiseen painoon? Kiitoksia vaivannäöstä.
Käyntikortit kiinasta?
19
558
Vastaukset
- Fugazii
Montako kymmentä tuhatta korttia ajattelit tilata?
- Hux
Jos tilaat käyntikortteja koko kontillisen, niin silloin varmaan kannattaa tilata Kiinasta.... muuten ei....
- Kortit kentälle
Miten niin ei kannata? säästö se on kun ei tarvitse matkalla yhtään välikäsiä ja kiinalaiset tekevät nopeaa suurenkin tilauksen ja siksitoiseen vaikka tilaukseni onkin nyt suht pieni niin silti tilaan suoraan kiinasta, miksi en tilaisi?
- 4343
Kortit kentälle kirjoitti:
Miten niin ei kannata? säästö se on kun ei tarvitse matkalla yhtään välikäsiä ja kiinalaiset tekevät nopeaa suurenkin tilauksen ja siksitoiseen vaikka tilaukseni onkin nyt suht pieni niin silti tilaan suoraan kiinasta, miksi en tilaisi?
Mitäs jos tilaisit vaan tuolta
http://www.vistaprint.fi/
Kun kerran jonku värihelvetin vielä haluat niistä. Valmiita pohjia ilmaiseksi ja parin euron sijoituksella saat ladattua oman kuvan jne.
- Tekisit työtä
Jätä konkurssihakemus, jos käytät aikasi tyhjään pyörimiseen.
- tein-sen-itse
"säästö se on kun ei tarvitse matkalla yhtään välikäsiä"
Näin on!
Itsekkin poljen kokoajan polkupyörää, että saan generaattoriin sähköä: Eipä mene penniäkään Fortumille!
Autoni olen tehnyt itse lasikuidusta, ei mene rahaa autokauppaan!
Bensan lantraan itse tinneristä!
Hammastikut on omasta metsästä!
Lapset halusivat kesällä jäätelöä, ostin lehmän ja lypsän siitä maidot jätskiin!
Suklaa vaimolle tulee kaakao pavuista, suoraan kasvihuoneesta!
Säästöä kaikki on!
Kuule, jos firmasi kaatuu muutaman kympin käyntikorttien tilaukseen, olet jo nyt tuhoon tuomittu. Mikäli kuvittelet, että käyntikortti tekee firman tai niiden jakaminen niin onnea vaan. - mainosakseli
En tiedä mutta tilaa ne minun kautta. www.mainosakseli.fi
- onnee alkutaipaleell
Ilman muuta Kiinasta kantsii tilata!
kiinan kyntikortti peking on ainakin hyvä.
Kysy tarjous myös Virosta,Romaniasta, Vietnamista. Pohjois koreasta...... - koitapa tätä
Jos tarvitset suunnittelun siihen korttiin, niin sen saat Suomestakin halvalla: logomania lupaili täällä aiemmin ilmaistakin suunnittelua, painosta tai laadusta en tiedä - mutta sinähän sen voit ottaa selville! Yleensähän se menee niin, että mitä enemmän olet valmis maksamaan, sitä parempaa saatat saada.
- logomania
Jos haluat tyylikkään kortin, niin älä sitä nyt missään nimessä valokuvasta tee - se vie tehokkuuden koko työstä.
1) käytä mielummin yksiväristä pohjaa, ja kuvaa vain kulmassa (tai älä ollenkaan): ns. negative space auttaa kiinnittämään huomion tehokkaasti olennaiseen, kun taasen kuva vie huomion siitä tärkeimmästä, eli sinusta.
2) maksa laadusta: tämä koskee erityisesti painoa, mutta kyllä se tekstikin pitää osata siihen oikein latoa. Tämä kortti kertoo sinusta ja yrityksestäsi - jos haluat antaa halvan ja huonon kuvan, teetä toki halvalla. Jos löydät Kiinasta painon, niin pystytkö myös varmistamaan heillä olevan osaavan suunnittelijan?
3) koita palveluani: saat suunnittelun ilmaiseksi, mutta painon pääset valitsemaan itse. Tämän voit toki hankkia Kiinasta, mutta jos säästät suunnittelussa muutaman pennin, niin voit toki sijoittaa ne laatupainoon.
4) muista: jos sinä tilaat Kiinasta, miksei asiakkaasi myös tilaisi sieltä?
Terveisin, logomania.fi- Anonyymi
Kannattaako luottaa sellaiseen, joka ei osaa itse edes "koettaa"-verbiä
kirjoittaa?
Minä en luottaisi, kortissa saattaa olla e-suomalaista lässytystä ym.
inhottavaa!
- KK
Kiinasta hommaaminen ei ole järkevää noilla määrillä. Yleensäkin printtituotteiden tilaaminen sokkona on aika riskaabelia, eikä halvempi hinta maksa vaivaa.
Printtituotteiden tilaaminen Hong Kongista esimerkiksi yrityksen tarpeisiin on taas eri asia. Hong Kongissa printtituotteiden hinnat ovat lähes samalla tasolla kuin Kiinassa, palvelu on parempaa ja ostaminen onnistuu kätevästi etänä. Myöskin Hong Kongin posti toimii erittäin hyvin. Ainua ongelma mikä saattaa tulla eteen on, että Hong Kongin printtitalot diskriminoi hinnat, joten jos tavara lähtee suoraan ulkomaille hinta vähintään tuplaantuu, ellei triplaannu.
Jos kiinnostaa tilata kunnolliset printtituotteet Hong Kongista, niin meihin voi ottaa yhteyttä. Olemme aika paljon kyseistä lähettelyä tehneet sivussa.
divineinnovations.hk - postimiess
Pienet painotyöt saa Kiinasta edullisesti ja nopeasti kun ne voi ottaa lentorahtina. Painohinta pienemmissä töissä on niin paljon edullisempi että kattaa kalliin lentorahdin kustannukset. Vähänkään isommat työt vaatii merikuljetuksen (6-8 viikkoa).
200 kpl käyntikortteja Kiinassa maksaa noin 10-15€ laatupainoissa. Halvemmallakin varmaan saa varmaan jossain nyrkkipajassa.
Eri asia on sitten että onko mitään järkeä säästää pari kymppiä ja ottaa se riski että kaikki ei mene hyvin!
Mutta: väriesitteet 100-300 kpl painoksina laadukkaana offsetpainamisena (ei millään digikoneella) on jo sen verran edullisempia, että minä itse ainakin käytän. Ja paljon.
Isommissa painoksissa Suomen hintataso on jo kilpailukykyinen jos tarvitaan nopeaa toimitusta. Mikäli aika antaa myöten merirahdille, niin hinnan tai edes laadun puolesta ei ole Suomalaiset kilpailukykyisiä - valitettavasti.
Jos kiinnostaa, niin voin toimittaa yhteystietoja. - tyhmäkö?
Ootte te aikas "näpertelijöitä" ?!
Mun aikani kyllä menne tehokaasti bisneksen pyöritykseen.- Anonyymi
Niin munkin... ja viinerinkin!
- KiinastaSenkinTollot
Ei tietenkään täydy tilata merikontillista. Niin järjettömältä mitä se kuulostaakin Kiinasta saa lähetettyä paketteja paikallista rahaa Suomeen halvemmalla mitä Suomessa. Lisäksi siellä on lähes kaikki palvelut ja tuotteet (myös käyntikortit) halvempia mitä Suomessa. Itse oon tilannut aikaisemmin käyntikortit vistaprintistä, mutta laatu oli kamalaa. Käyntikortit oli tavallista pienempiä ja niiden reunat ei ollut tasaisesti leikattu punaisia musteläikkiä lukuunottamatta.
Esimerkiksi ebaysta löytää kiinalaisia mainostoimistoja jotka printtaa itse käyntikortit haulla "business cards". Itse tilaan läpikuultavia muovikortteja tältä myyjältä: http://www.ebay.com/itm/500-Full-Color-FROSTED-PLASTIC-PVC-Printing-Business-Cards-Free-Design-shipping-/261319804562?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd7dfc692
Ai niin, käyntikortit on halvempia mitä Suomessa ja olen jäänyt mieleen erottuvien käyntikorttejen takia = profit.
Ei näpertelyä. ;) - Merkityksetön pahvi
>> Ai niin, käyntikortit on halvempia mitä Suomessa ja olen jäänyt mieleen erottuvien käyntikorttejen takia = profit.
Haistaos paskaos tässä kohtaa!
Minulla on 4..5 täyttä käyntikorttikansiollista erilaisia käytinkortteja. Valtaosa Suomesta, mutta ainakin 30% niistä on eri eri puolilta maailmaa.
Yhden ainoakaan noista ei ole sillä tavalla "erikoinen", että olisin sen kortin hienouden perusteella laittanut jonkun henkilön nimen ja naaman muistiin.
Täyttä pelleilyä itse luulla ja koettaa muillekin uskotella että tuolla pienellä, hienostelevalla pahvinpalalla olisi yhtään mitään merkitystä kaupan kotiin saamisen ja paremman "profitin" tekemisen kanssa. - Anonyymi
Voi vittu näitä. Perustaa yrityksen ja tilaa kiinasta. Yrittäjänä tuetaan toista kotimaista yrittäjää.
- Anonyymi
On ihan se ja sama, mistä kukakin käyntikorttinsa tilaa. Osoittaa vaan täyttä tietämättömyyttä firmansa pidon pikeista kysymyksistä ja hoidosta, jos jonkun 100€ arvoisen käyntikorttioston kanssa PC:llä suunnittelee ja nuhjaa päiväkausia.
En ole saanut moneen vuoteen keneltäkään enää ainoatakaan käyntikorttia. Hammaslääkäri tosin antoi, jossa on ajanvarauksen numero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927