Minä jostain syystä haluaisin itse nähdä Lassin tilalla sen musiikkipedagogin, jota Olli Lindholm tylytti vaatteiden ja epämiehekkyyden takia. Musta oli kuitenkin niin hyvä laulaja. Ville Laaksosen. Tämä samainen tyyppi on osallistunut samaan New wave kisaan, kuin Koop Arponen tänä vuonna. Ville on sen verran erikoisen oloinen ja mieleenjäävä tyyppi siinä porukassa, että tykkäisi kuulla hänen lauluaan enempikin.
http://blogit.stara.fi/chaostube/?p=6016
Mitäs muut mieltä? Pakko kyllä tunnustaa, etten muista siitä lopusta jätkäporukasta muita kuin tämän Villen ja ikuisuusyrittäjä Toni Roomeo Suomelan. Olis nyt joku Antti Railio tai joku muukin Idols-vanhus yrittäny kans uudestaan.... Ois mielenkiintoa.
Kuka tulee Lassin tilalle??
Kukkahattusetä
4
208
Vastaukset
- Elle___
Minäkin pidin Ville Laaksosesta, mutta ehkä hän ei ollut tuomareiden mielestä tarpeeksi myyvä. Toivoisin, että metsuri Tuomo Sipponen pääsisi semifinaaleihin.
- ...
Haastattelun perusteella vaikuttaa epätodennäköiseltä, että Ville edes ottaisi vastaan semifinaalipaikan :x huoh..Kaipa me siellä Tuomo nähdään
- Kukkahattusetä
Pitää oikein tarkistaa, että mikä Tuomo. En muista ollenkaan semmosta.... :-0
- .....
Amatööri kuin amatööri, samaa kuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678