On tää julmaa. Illan HIFK-peliin ei Atte pääse häkin suulle. Atte on valitettavasti lasaretin puolella ja liittyy loukkaantuneiden runsaslukuiseen joukkoon.
Ortio lähtee paikkaamaan pari kuukautta tepsiä pystyssä pitänyttä Attea häkin suulle. Pahimmassa mahdollisessa tilanteessa poika joutuu mielettömään tilanteeseen. Julmaa, helvetin julmaa.
Atte sivussa
Åboy
2
78
Vastaukset
- Åbon Turtsi
Siis kääk, toihan on niinq tosi kauheeta! Ei toi Lasaret oo sukua sille Jesus Nasaretilaiselle? Onx Atte (nukke?) "ammuttu" täysin seulaksi, ku Ortsi joutuu paikkaamaan sitä? Ottakaa ens kerralla vähän rauhallisemmin, nii Atestakin on teille enemmän iloa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339