Ikä-Gallub

Kitty

Minkä ikäisiä charmed-faneja täällä mahtaa olla?
Itse olen 25 ja mielestäni "Siskoni on noita" on huippu sarja....
Vastauksia perään :)

18

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • swan

      Oon 14- vee typy (kohta 15) ja sarja on sika hyvä, harmi vaan että on jääny katsomatta pari viimestä kertaa ja just tapahtu jotain.

      • Piper

        16W ja Siskoni on noita on PARAS!!


      • nuori
        Piper kirjoitti:

        16W ja Siskoni on noita on PARAS!!

        12 ja siskoni on noita jyrää!!!!!=)


    • Fröbelin palikka

      Oon 6 ja sarja on kaikkein paras heti Ti-Ti nallen jälkeen.

      • 15w

        no siinä se olikin


    • tanja

      25 ja mun mielestä sarja on hyvä. oon aivan koukussa siihen!

      • Minttu

        Mä oon aika vanha 30 vee ja katon jokikisen jakson,ellen satu olee telkun ääres se menee nauhal.Tosi hyvä sarja!


      • Rhanna
        Minttu kirjoitti:

        Mä oon aika vanha 30 vee ja katon jokikisen jakson,ellen satu olee telkun ääres se menee nauhal.Tosi hyvä sarja!

        ...melkein 26 vuotias ja jokainen jakso on katsottava tai laitettava nauhalle jos en ole tv:n ääressä. Alusta asti olen seurannut ja niin on myös isäni, 53 vee, taitaa olla niitä vanhimpia sarjan seuraajia...


    • kitty junior

      17-vuotias. Olen katsonut Siskoni on noitaa alusta asti ja en voi olla katsomatta sitä, koska jokainen jakso loppuu jännittävään kohtaan ja on pakko katsoa seuraavaa jaksoa....! But anyway, that's a great show!

    • Joanna

      Olen 23.v Katsoin sarjaa kauna sitten kun Prue oli vielä kuvioissa. sitten oli taukoa ja kun Paige tuli sarjaan aloin taas katsomaan :) Hyvä sarja!

      • poju

        Kaikki jaksot on katsottu ja uusinnatkin..

        Taidan olla pervo :)


    • Shining

      11, on siskoni on noita sarja hyvä mutta ei vedä vertoja Klaanille!

    • hmm

      kesällä 21. :))

    • Äitee

      Itse olen 38 v ja katson mahdollisuuksieni mukaan kaikki jaksot. Vierelläni napottavat yleensä 7v poikani ja 5v tyttöni, jotka ovat lähes yhtä jännittyneitä ja innoissaan kuin äitinsä.

    • hefee

      mää oon 17vee,tosin täytän loppuvuadesta 18... ja oon tapittanu siskoni on noitaa aina... mul o jääny kaike kaikkiaa, korkeintaa, pari jaksoo näkemäti... uusinnatki oon vahdannu...

    • joku vaan

      13 vuotta ja mun pikkuveljeni 11w katsoo myös sarjaa. "Siskoni on noita" on ehdottomasti BEST!

    • 12 wee

      Ja Siskoni on noita on paras!!!
      Harmi että se jää tauolle :(

    • ^^Piper^^

      Itse olen 12vuotta ja omastamielestäni
      kauhea Siskoni on noita fani. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6274
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      68
      4182
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2752
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      53
      1469
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1134
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      998
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe