Mistä löytäisin hyvän ja ilmaisen laskutusohjelman? Onko Mezo hyvä?
Ilmainen laskutusohjelma?
10
675
Vastaukset
- joumaaaaaaaaannnn
Investoi 200 euroa! Se maksaa itsenä takaisin. Hyvää et saa ilmaiseksi ja mitä asiakkaatkin ajattelee?
- Arkhimedeksellä
Ihan sama mitä ajattelevat mutta rahat ovat aina maksaneet ajallaan
- läölåäöllåäö
Helpostilaskun perusversio maksaa 49e.
Ajatteleppa aloittavana yrittäjänä asiaa toisinpäin, eli asiakkaasi etsii sinulta ilmaisia palveluja/tuotteita, milläs sitten elät? - pitkään käyttänyt
Arkimedes oli ainakin aikoinaan ilmainen suppeana.
- ota koekäyttöön
Meillä ollut yli vuoden Helpostilasku -ohjelma.
Siitä ensin perusmalli, ostettiin sitten helpostilasku ja nyt on nettiversio.
Olen ollut siihen tyytyväinen. Laskutan sillä kuukausittain 20.000 euroa. Eli laskuja teen noin 68 kpl kuukaudessa. Sillä voi lähettää laskut myös sähköpostilla.
On ollut hintansa väärti. Helpostilaskusta olen saanut neuvoja. Minä olen varsinainen nainen.... hermot siis palaa heti, jos jokin ei toimi. Onneksi tuki on nopea ja vastaa helposti sekä puhelimeen, että sähköposteihin.
Suosittelen.
Olen käyttänyt myös Netvisoria. Ihan ok ohjelma, maksaa vaan kuukaudessa sen mitä Helpostilaskussa on kertakustannus. Siinä ei siis ole kuukausimaksuja ollenkaan.- HelpostiLASKU
Moi!
Me otettiin kans käyttöön tuo HelppoLASKU perusohjelma 49e kertamaksulla. Olet siis käyttänyt vuoden kyseistä palvelua, mitä moitit ja mistä olet erityisen kiitollinen ohjelmaa käyttäessäsi? - En ostanut
HelpostiLASKU kirjoitti:
Moi!
Me otettiin kans käyttöön tuo HelppoLASKU perusohjelma 49e kertamaksulla. Olet siis käyttänyt vuoden kyseistä palvelua, mitä moitit ja mistä olet erityisen kiitollinen ohjelmaa käyttäessäsi?Siis pitäshän laskutuksen peruspaketissa olla ainakin sellainen toiminto jolla saa KARHULASKUN tulostettua. Tolla peruspaketilla ei sellaista paperille saa tehtyä, eikä sillä silloin oikein tee mitään. Nykyaikana melkein joka viides maksaa myöhässä, ja niille pitää lähetellä perintäkirjeitä.
Excelilläkö tollasen perusversion ostajan pitää ne perintäkirjeet pitää tehdä vai?
- EI SPÄMMÄYKSELLE
Koska te HelpostiSpämmi lopetatte tänne spämmäämisen?
- Palstanlukija
Kuinkahan monta kertaa tätäkin on viimeisten parin kuukauden aikana kysytty. Käyttäkää sitä hakua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670