Ilmainen laskutusohjelma?

Yrittäjä2011

Mistä löytäisin hyvän ja ilmaisen laskutusohjelman? Onko Mezo hyvä?

10

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joumaaaaaaaaannnn

Investoi 200 euroa! Se maksaa itsenä takaisin. Hyvää et saa ilmaiseksi ja mitä asiakkaatkin ajattelee?

• Arkhimedeksellä

Ihan sama mitä ajattelevat mutta rahat ovat aina maksaneet ajallaan

• 21
    • läölåäöllåäö

Helpostilaskun perusversio maksaa 49e.
      Ajatteleppa aloittavana yrittäjänä asiaa toisinpäin, eli asiakkaasi etsii sinulta ilmaisia palveluja/tuotteita, milläs sitten elät?

• pitkään käyttänyt

Arkimedes oli ainakin aikoinaan ilmainen suppeana.

• ota koekäyttöön

Meillä ollut yli vuoden Helpostilasku -ohjelma.
      Siitä ensin perusmalli, ostettiin sitten helpostilasku ja nyt on nettiversio.

Olen ollut siihen tyytyväinen. Laskutan sillä kuukausittain 20.000 euroa. Eli laskuja teen noin 68 kpl kuukaudessa. Sillä voi lähettää laskut myös sähköpostilla.

On ollut hintansa väärti. Helpostilaskusta olen saanut neuvoja. Minä olen varsinainen nainen.... hermot siis palaa heti, jos jokin ei toimi. Onneksi tuki on nopea ja vastaa helposti sekä puhelimeen, että sähköposteihin.

Suosittelen.

Olen käyttänyt myös Netvisoria. Ihan ok ohjelma, maksaa vaan kuukaudessa sen mitä Helpostilaskussa on kertakustannus. Siinä ei siis ole kuukausimaksuja ollenkaan.

• HelpostiLASKU

Moi!
        Me otettiin kans käyttöön tuo HelppoLASKU perusohjelma 49e kertamaksulla. Olet siis käyttänyt vuoden kyseistä palvelua, mitä moitit ja mistä olet erityisen kiitollinen ohjelmaa käyttäessäsi?

• En ostanut
        HelpostiLASKU kirjoitti:

Moi!
        Me otettiin kans käyttöön tuo HelppoLASKU perusohjelma 49e kertamaksulla. Olet siis käyttänyt vuoden kyseistä palvelua, mitä moitit ja mistä olet erityisen kiitollinen ohjelmaa käyttäessäsi?

Siis pitäshän laskutuksen peruspaketissa olla ainakin sellainen toiminto jolla saa KARHULASKUN tulostettua. Tolla peruspaketilla ei sellaista paperille saa tehtyä, eikä sillä silloin oikein tee mitään. Nykyaikana melkein joka viides maksaa myöhässä, ja niille pitää lähetellä perintäkirjeitä.

Excelilläkö tollasen perusversion ostajan pitää ne perintäkirjeet pitää tehdä vai?

• EI SPÄMMÄYKSELLE

Koska te HelpostiSpämmi lopetatte tänne spämmäämisen?

• Palstanlukija

Kuinkahan monta kertaa tätäkin on viimeisten parin kuukauden aikana kysytty. Käyttäkää sitä hakua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2251
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      10
      1882
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      239
      1411
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1115
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      102
      1009
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      997
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      93
      898
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      22
      833
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      770
    Aihe