Ei saa pilkata, MUTTA...!

Olen ihminen, en rob

Kun olin kymmenen vanha, ihastuin Norjan vuonoihin opettajan näyttämistä kuvista. Olisin aina halunnut käydä Pohjois-Norjassa vaikka patikoimassa. Nyt haaveilen että joskus pääsisin edes niille laivamatkoille jotka ylettyvät edes jollekin vuonolle. Färsaaret olivat joskus tavoittenani myös. Sekin reissu jää tekemättä.

Sitten haaveilin vuosikausia Egyptin matkasta. Tutkin aihetta, laskin rahoja jne.. Historia kiinnostaa ja Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläisen olen lukenut vuosien ja taas vuosien aikana 8 kertaa. Nyt en enää halua Egyptiin, kun tiedän miten turistit pelkällä hengityksellään tuhoaa kauniita hautamaalauksia. No, joo ja viimeaikojen tapahtumat nyt sitten vielä, Mut hinku Egyptiin meni jo aijemmin. Olisin vaan joskus halunnut:-)
Olisin halunnut oppia ratsastamaan. Olisin halunnut lihakarjatilan ja hevosen vaikka Kiuruvedellä tai jossain muualla paratiisissa. Vieläkin haaveilen ratsastamisesta oikean suomenhevosen kanssa. Oppisinkohan vielä. Paikkakunnallani ei ole kuin joku surkea ponitalli. Tulen hyvin juttuun hevosten kanssa, mutta selässä en ole ollut kuin joskus 6-vuotiaana. Rakastan sinua aina kiltti, vahva ja kaunisTähti heppaseni!

Nyt tahtoisin päästä joskus Turkuun ostoksille ja katselemaan rakkainta kaupunkiani. Tahtoisin käydä tervehtimässä poikapuoltani ja vanhan vanhaa äitiäni, ennen kuin meille molemmille on liian myöhäistä.

4

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene hoitoon!

      PRKL mikä aloitus. Olisin sitä ja olisin tuota ja noita.

      • hyi sinua

        mitä pahaa oli aloitajan haaveissa?! ja siitä että kirjoitte ne tänne
        mene itse hoitoon ilkimys


    • adsga4ya4yagq3

      Ei unelmissa mitään vikaa puutu, mutta tuo 'saa', 'saako'. Suomalaisille miehille tiedoksi. Suomalainen mies EI IKINÄ KYSY SAAKO. PRKL. Saako mennä tien yli, KYSY SILTÄ LIIKENNEVALOLTA. SUOJELETKOS MINUA SUOJATIE/LIIKENNEVALO. VOI PRKL. Naiset... Teidän syynne on niiiiiiiiiin moni asia tässäkin yhteiskunnassa.

      • 74185296

        "..., mutta tuo 'saa', 'saako'."

        Missä kohdassa kirjoitetaan saa/saako?
        Miten naiset liittyvät tuohon aloitukseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe