Idols Äänestys

Aidolivitsi

Miten Fatima ehti saada 10 minuutissa niin paljon enemmän ääniä kun muut aiemmin laulaneet että pääsi jatkoon?
Okei äänestää on voinut jo ohjelman alusta saakka kaikkia kilpailijoita,mutta esityksen perusteellahan tuossa äänestetään?!
Tulee taas kerran mieleen nyt kun muutakin katsojien sumutusta on tullut julki että äänestys on pelkkää kusetusta ja rahastusta ja jatkoon menijät on päätetty jo paljon aiemmin..

14

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28

      Joks helvetin vuosi tämä sama narina näistä äänestyksistä. Älkää katsoko koko ohjelmaa tai olkaa äänestämättä, niin säästyy rahat ja eikä tarvitse valittaa.

      • kallekustaa korkki

        Samaa mieltä. Kohta paljastuu taas se jokavuotinen salaliitto, jossa on junailtu väärä henkilö voittoon. ;) Finaalivaiheessa se sitten taas nähdään.

        Olen sitä mieltä, että ei pelkkää viihdeohjelmaa kannata ottaa mitenkään näin tosissaan, kun se otetaan.


    • Ei ollut

      kymmentä minuuttia äänestysaikaa Fatiman esityksen ja tulosten julkaisemisen välillä. Ehkä puolet siitä, lyhyt kertaus esityksistä ja mainoskatko. Tämä todistaa sen, ettei esityksillä ja niissä onnistumisilla ole ratkaisevaa merkitystä äänestystuloksen muodostumiseen. Äänestäjät ovat valinneet suosikkinsa ja äänestävät häntä täysin riippumatta siitä miten kulloinenkin esitys onnistuu.
      Laulutaito menettää merkityksensä siinä vaiheessa kun yleisö pääsee äänestämään. :-(

    • sohvallamakaaja

      Esityksen perusteella kun äänestetään, niin pitäähän siinä ensin kuulla kaikkien esitykset, ennen kuin voi arvioida mikä esitys on paras.

      • perseentervaaja

        Vain osa äänestäjistä äänestää esitysten perusteella, suurempi osa äänestää esityksistä huolimatta.


      • mipirenkkio
        perseentervaaja kirjoitti:

        Vain osa äänestäjistä äänestää esitysten perusteella, suurempi osa äänestää esityksistä huolimatta.

        Suurin osa äänestää sen mukaan miten samaistuu hahmoon. Esim siitä kaljusta (ei muista ny nimee) suorastaan huokuu sellainen "lähiökapakka perjantaipullo iskelmä tunnelma", niin veikkaisin et voittaa aika selvästi. Jos ei sit nuoret innostu äänestään, ni sit se ei voita


    • jjdhmikko

      Laululla ja esiintymisellähän tässä kisataan?!

    • Peli tasapuoliseksi

      Kilpailijoiden kannalta olisi reilumpaa, jos äänestys olisi mahdollista vasta sitten kun kaikki ovat esiintyneet. Viisi minuuttia äänestysaikaa varmasti riittäisi.

    • viisminsaa

      "Viisi minuuttia äänestysaikaa varmasti riittäisi"

      Ei riitä maikkarille. Tottakai he yrittävät rahastaa koko ohjelman ajan mahdollisimman paljon. En sitten tiedä kuinka paljon tuo "viisi minuuttia esitysten jälkeen" vaikuttaisi äänestyksen määrään.

    • rahan keruuta!!

      Äänestämisen voi aloittaa välittömästi kun ohjelma alkaa vaikka ei ole nähnyt ko suosikkinsa esiintymistä. Vai voineeko aloittaa jo aiemminkin? Mutta voi äänestää myös netin kautta - maksullisena. Esiintyjien esiintymisnumero vaan tietoon. Itse en äänestä ketään.

      http://www.mtv3.fi/kampanja/idols/aanestys/#competition-info

    • jou

      Didi jatkoooooooooooon.äänestäkää Didiä!!!

    • erämaa21

      Pitäisi olla silleen tosiaan että Idols tulisi 18-19 sunnuntaina ja sitten 21 loppuisi äänestysaika ja tulisi noin. 10minuutin erikoislähetys jossa selviää putoaja. Näin voisi äänestää vain esityksen perusteella.

    • erämaa21

      Ja lisäyksenä edelliseen että äänestysaika olisi siis 19-21 sunnuntaina.

    • erämaa21

      niin, ja formulaviikonloppuisin idols tulisi 17-18 ja äänestysaika olisi 18-21. tai sitten f1 lähetys 17-18.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe