Älä itke rakas Sirkka-Liisa

apua saanut läheinen

Olet niin upea ja sanavalmis nainen että sinulle löytyy ottajia paremmista puolueista.

131

3221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apu tulee torstaina

      Niin olithan sinä vasemmistoliiton kanssa vaaliliitossa.

      • tuli lunta tupaan

        Sirkkis on taideterapeuttikin, sanottiin iltiksessä. Kun antaa lausuntoja, voi tulla lunta tupaan.
        Ja nyt tuli.

        Olisit ollut hiljaa, sitä tuli nyt mitä tilasit.


    • Jeesuksen siskoko?

      "Taideterapeuttina toimivan Lamminkosken mukaan hän ei halua olla julistamassa, mikä on taidetta ja mikä ei."

      Hän on todellinen tuhattaituri. Kuinka yksi ihminen pystyykin kaikkeen tuohon. Suurimmat meriitit hänellä on koulukiusattujen-alkoholistivanhusten auttajana.

      • Anonyymi

        Ai koulukiusattujen auttaja...mitä vielä nykyisellaan kiusaa itse muita...siis varsinainen takinkääntäjä...ai sori onhan hällä jo tuomiokin kiusaamisesta!!!!


    • Häpie

      Nyt pitää osata vetää oikeat johtopäätökset.

      Kuka aloitti?

      Kuka julisti rinta rottingilla sanoutuvansa irti puolueen ohjelmasta.

      KUKA?

      Tuollaisilla meriiteillä on parempi olla kotona ja hiljaa.

      • Ihan totta

        Kyllä se niin vaan on, että jos persuehdokkaaksi rupeaa niin parasta on pitää turpansa kiinni ja antaa vaan Soinin puhua. Niin ja tietysti Putkosen, sehän on kokenut puolueloikkari ja kaikki energiayhtiöiden kabinetit kiertänyt mies, se osaa tämän politiikan ja varsinkin naisehdokkaiden olisi paras uskoa, että ne omat mielipiteet on paras pitää omana tietonaan ja avata suunsa vasta, kun johtaja nyökkää. Vai vielä kulttuurinvapautta, hah!


      • Anonyymi

        Kumpa ymmärtäisin olla hiljaa ja kotonaan!


    • taide on ikuista

      Voi surkeutta
      Tämä juttu paljastaa sen valitettavan totuuden että taideterapeutti Lamminkoski taideihmisenä on aivan liian herkkä politiikkaan. Tuollainen kaunosieluinen, puhtoinen, lapsenuskoinen pieni heikko nainen ei kestä raa'assa politiikan maailmassa.
      Toivottavasti tämä ikävä tapaus ei vaikuta negatiivisesti hänen taideterapia projekteihinsa, etteivät hänen potilaansa joudu kärsimään.

      • paremminkin sanoen

        Voi surkeutta. Tämä juttu paljastaa sen valitettavan totuuden, että ajatteleva ihminen on aivan sopimaton persujen porukkaan.


      • 93ruf
        paremminkin sanoen kirjoitti:

        Voi surkeutta. Tämä juttu paljastaa sen valitettavan totuuden, että ajatteleva ihminen on aivan sopimaton persujen porukkaan.

        Missä sanotaan taideterapeutti, onkohan tullut toimittajalle pikku moka, eikös hän ole päihdeterapeutti?


      • Löytynee viälä
        93ruf kirjoitti:

        Missä sanotaan taideterapeutti, onkohan tullut toimittajalle pikku moka, eikös hän ole päihdeterapeutti?

        Ilta-Sanomis aamulla.


      • ter-a-peutti ;)
        93ruf kirjoitti:

        Missä sanotaan taideterapeutti, onkohan tullut toimittajalle pikku moka, eikös hän ole päihdeterapeutti?

        Ei kuitenkaan fysioterapeutti, hypnoterapeutti, psykoterapeutti, toimintaterapeutti, lymfaterapeutti... Kuntohoitaja ny kummiskin =o)


      • Anonyymi

        Voi jehna...........


    • 94ruf

      Mitä VÄLIÄ sillä on?

      Mielenkiintoista on se, ottaako Lamminkoski poliittisen vastuun antamistaan kommenteista? Itsekkyys paistaa läpi, piti saada sanoa.

    • Sirkkis osaa

      Ihmettelen itsekin tuota taideterapeutti-titteliä. En ole koskaan kuullut / nähnyt hänen sitä käyttävän, vaikka kaikenlaista muuta etuliitettä on nimensä eteen pistänytkin. Taitaa olla toimittajan kuulohäiriö.

      Sirkka-Liisa taitaa mediapelin. Mistä vetoa niin nainen vetää tästä showta aikansa ja kun tämä teema loppuu, löytyy joku uusi tilalle. Toivottavasti maakuntalehdet Ilkka ja Pohjalainen ei mene tähän retkuun.

      • Liioittelua 100 %

        Joo, jos ei haluu olla ehrokkaana vaikka listat on lähetty. Ilmoittakoon, ettei halua häntä äänestettävän. Ilta-Sanomis oli justiinsa Lamminkoskesta juttu, että haluias luopua eherokkuuresta.
        Ei tartte leheris itkeä, jos yksi miäs on soittanu ja haukkunu.
        Siis YKSI MIÄS.


      • Eija Kiviharju-Ketol

        Miten niin? Persuilla ei ole kuria, mielipiteensä saa ja pitää uskaltaa esittää.

        On eri asia, jos henkilö vetää herneet nenäänsä toisen jäsenen kommentista.
        Perussuomalaiset / Persut eivät ole Lamminkosken mielipiteitä vastaan.
        Lamminkoskella, kuten muillakin on oikeus omaan mielipiteeseensä.

        Saanen huomattaa etteivät muut , kuin yksi henkilö ainoastaan ole ottaneet kantaa Lamminkosken mielipiteeseen.

        Asiaan eivät ole puuttuneet, johtohenkilöt, eduskantavaaliehdokkaat, eikä ylipäätänsä kukaan muu yhden henkilön ja Lamminkosken lisäksi.

        Asia on kahden ihmisen välinen, johonka media on turhaan vedetty mukaan isoine ja perättömine otsikoineen.

        Turhaa julkisuudenhakuisuutta.
        Yhden ainoan puhelun takia.

        Eli, Lamminkoskea ei kukaan ole erottamassa saati vaatimassa häntä eroamaan tai muuttamaan mielipiteitään.

        Yksi henkilö, on yksi henkilö. Ei puolue.


      • Sirkkis Eduskunttan!
        Eija Kiviharju-Ketol kirjoitti:

        Miten niin? Persuilla ei ole kuria, mielipiteensä saa ja pitää uskaltaa esittää.

        On eri asia, jos henkilö vetää herneet nenäänsä toisen jäsenen kommentista.
        Perussuomalaiset / Persut eivät ole Lamminkosken mielipiteitä vastaan.
        Lamminkoskella, kuten muillakin on oikeus omaan mielipiteeseensä.

        Saanen huomattaa etteivät muut , kuin yksi henkilö ainoastaan ole ottaneet kantaa Lamminkosken mielipiteeseen.

        Asiaan eivät ole puuttuneet, johtohenkilöt, eduskantavaaliehdokkaat, eikä ylipäätänsä kukaan muu yhden henkilön ja Lamminkosken lisäksi.

        Asia on kahden ihmisen välinen, johonka media on turhaan vedetty mukaan isoine ja perättömine otsikoineen.

        Turhaa julkisuudenhakuisuutta.
        Yhden ainoan puhelun takia.

        Eli, Lamminkoskea ei kukaan ole erottamassa saati vaatimassa häntä eroamaan tai muuttamaan mielipiteitään.

        Yksi henkilö, on yksi henkilö. Ei puolue.

        Mutta aikamoinen vaalimainos?
        Kaikissa leheris ja netissä?
        Ei kai vaan myös televiisiossa?

        Halavalla sai palastatilloo?

        Eli muistakaahan äänestää Sirkkis eduskunttan !!! ;)


      • tärkeysjärjestys
        Sirkkis Eduskunttan! kirjoitti:

        Mutta aikamoinen vaalimainos?
        Kaikissa leheris ja netissä?
        Ei kai vaan myös televiisiossa?

        Halavalla sai palastatilloo?

        Eli muistakaahan äänestää Sirkkis eduskunttan !!! ;)

        Joo ei nyt yhden Isojokisen linja.autokuskin kiehumisesta kannata ottaa kovin itseensä, uskon että kaikilla saa olla mielipiteensä myös persuissa, piiriä johtaa Tapio Pihlaja ja hänellä on valta ottaa eroasiat puheeksi ei kellä sattuu.


      • tosi miehekästä
        Sirkkis Eduskunttan! kirjoitti:

        Mutta aikamoinen vaalimainos?
        Kaikissa leheris ja netissä?
        Ei kai vaan myös televiisiossa?

        Halavalla sai palastatilloo?

        Eli muistakaahan äänestää Sirkkis eduskunttan !!! ;)

        Mahtava Sirkkis
        Kerrankin kunnollinen vaaliteema. Sirkka ei lähtenyt mihinkään turhaan eläkeläis, työttömyys, vähäosaiset, vammaiset skeidaan vaan rehellisesti se mikä hänelle on tärkeää eli kulttuuri. Hän luopuu varmasta kansanedustajan paikasta koska ei todellisena kulttuuri-ihmisnä pystyisi elämään itsensä kanssa jos hän hyväksyisi persujen ohjelman. Minun ääneni menee kulttuuri-ihmiselle joka ei jeesustele millään vähäosaisten hyysäyksellä. Ähtäriläis kulttuuri saapuu Helsinkiin.


      • sekaista mies
        tosi miehekästä kirjoitti:

        Mahtava Sirkkis
        Kerrankin kunnollinen vaaliteema. Sirkka ei lähtenyt mihinkään turhaan eläkeläis, työttömyys, vähäosaiset, vammaiset skeidaan vaan rehellisesti se mikä hänelle on tärkeää eli kulttuuri. Hän luopuu varmasta kansanedustajan paikasta koska ei todellisena kulttuuri-ihmisnä pystyisi elämään itsensä kanssa jos hän hyväksyisi persujen ohjelman. Minun ääneni menee kulttuuri-ihmiselle joka ei jeesustele millään vähäosaisten hyysäyksellä. Ähtäriläis kulttuuri saapuu Helsinkiin.

        Luopuu! Miten annat hänelle sitten äänesi?


      • Virikeohjaaja
        Eija Kiviharju-Ketol kirjoitti:

        Miten niin? Persuilla ei ole kuria, mielipiteensä saa ja pitää uskaltaa esittää.

        On eri asia, jos henkilö vetää herneet nenäänsä toisen jäsenen kommentista.
        Perussuomalaiset / Persut eivät ole Lamminkosken mielipiteitä vastaan.
        Lamminkoskella, kuten muillakin on oikeus omaan mielipiteeseensä.

        Saanen huomattaa etteivät muut , kuin yksi henkilö ainoastaan ole ottaneet kantaa Lamminkosken mielipiteeseen.

        Asiaan eivät ole puuttuneet, johtohenkilöt, eduskantavaaliehdokkaat, eikä ylipäätänsä kukaan muu yhden henkilön ja Lamminkosken lisäksi.

        Asia on kahden ihmisen välinen, johonka media on turhaan vedetty mukaan isoine ja perättömine otsikoineen.

        Turhaa julkisuudenhakuisuutta.
        Yhden ainoan puhelun takia.

        Eli, Lamminkoskea ei kukaan ole erottamassa saati vaatimassa häntä eroamaan tai muuttamaan mielipiteitään.

        Yksi henkilö, on yksi henkilö. Ei puolue.

        Etkös Sinä Eija olekin sen Samin eräs vaalipäälikkö. Sinähän se kuulemma toivoit, vaadit että Sirkkiksen on laitettava lehteen ilmoitus ettei ole ehdolla. "Äijä puolueessa" niiden tavat.
        Kyllä minäkin soitin (S.LL) on ainut oikias kultuuri linjauksessaan, vaikka suupohjan lehdessä poikaan vaalityöntekijät vaatii eroa. Taisi paljastua äänten testamenttaus. Minusta on hyvä, että selkärankaa löytyy naisesta, eikä noista testamentti manttelin perijööstä.
        Mun lehdes luki päihdeterapeutti, mutta mää oonkin selvin päin ja yövuorossa.
        On hyvä, että ihminen elää näytää tunteet, eikä vaan itkuviinoissaan kitise.


      • kukkaterapiaa
        Virikeohjaaja kirjoitti:

        Etkös Sinä Eija olekin sen Samin eräs vaalipäälikkö. Sinähän se kuulemma toivoit, vaadit että Sirkkiksen on laitettava lehteen ilmoitus ettei ole ehdolla. "Äijä puolueessa" niiden tavat.
        Kyllä minäkin soitin (S.LL) on ainut oikias kultuuri linjauksessaan, vaikka suupohjan lehdessä poikaan vaalityöntekijät vaatii eroa. Taisi paljastua äänten testamenttaus. Minusta on hyvä, että selkärankaa löytyy naisesta, eikä noista testamentti manttelin perijööstä.
        Mun lehdes luki päihdeterapeutti, mutta mää oonkin selvin päin ja yövuorossa.
        On hyvä, että ihminen elää näytää tunteet, eikä vaan itkuviinoissaan kitise.

        Mitä ominaisuuksia kansanedustajalla pitää olla? Näinä päivinä ei riitä enää "musta tuntuu että mua ei nyt huvita", kun te mollaatte minua asenne.
        On syytä osata kieliä, käyttäytyä sivistyneesti. Vähimmäisvaatimus lienee kielenhuolto, oma äidinkieli on hallittava.
        Ei meidän todellakaan kannata valita eduskuntaan kyläpoliitikoita, joilla ei ole käsitystä mitä oman kunnan ulkopuolella tapahtuu, eikä ole minkäänlaista rajapintaa muuhun maailmaan. Eduskunnassa ei pärjää terapioilla, tietäkää se. Paineensietokyky nähtiin Kivitipussa, ei tuollaisella pelillä saada aikaan yhtään mitään. Kaikilla on oikeus yrittää, toinen asia on se kuka sinne pääsee. Minusta tuntuu kun nyt Perussuomalaiset ovat vahvoilla, on syytä äänestää eduskuntaan henkilöitä, joilla on TODELLISIA kykyjä hoitaa asioita.


      • Eija K-K
        Virikeohjaaja kirjoitti:

        Etkös Sinä Eija olekin sen Samin eräs vaalipäälikkö. Sinähän se kuulemma toivoit, vaadit että Sirkkiksen on laitettava lehteen ilmoitus ettei ole ehdolla. "Äijä puolueessa" niiden tavat.
        Kyllä minäkin soitin (S.LL) on ainut oikias kultuuri linjauksessaan, vaikka suupohjan lehdessä poikaan vaalityöntekijät vaatii eroa. Taisi paljastua äänten testamenttaus. Minusta on hyvä, että selkärankaa löytyy naisesta, eikä noista testamentti manttelin perijööstä.
        Mun lehdes luki päihdeterapeutti, mutta mää oonkin selvin päin ja yövuorossa.
        On hyvä, että ihminen elää näytää tunteet, eikä vaan itkuviinoissaan kitise.

        Vaadin? Luehan uudestaan blogini. Suupohjan lehdestä en tiedä mitään, ei tule minulle.
        "Manttelin perijöitä" ei ole vielä julkaistu. Tulokset "perinnästä" Etelä-Pohjanmaan alueella päättää äänestäjät.
        Ei kukaan Perussuomalaisista, vain äänestäjät.
        Lehdissä on lukenut erilaisia terapeutti nimityksiä, mutta lehdet voi kirjoittaa mitä sattuu.
        On hienoa, että olet selvin päin yövuorossa. Niin pitää ollakkin.
        Kulttuurilinjauksesta:
        Perussuomalaiset eivät väheksy mitään taiteenmuotoa.
        Kannattaisi ehkä sinunkin lukea Perussuomalaisten ajatukset ihan omakohtaisesti.
        Samalla moni nyt väärin käsitetty asia selkeäisi ja huomaisit etteivät asiat ole aina niin kuin lehdissä todetaan tai sanotaan.
        Hyvää kevättä sinulle.


      • Demari kansas
        kukkaterapiaa kirjoitti:

        Mitä ominaisuuksia kansanedustajalla pitää olla? Näinä päivinä ei riitä enää "musta tuntuu että mua ei nyt huvita", kun te mollaatte minua asenne.
        On syytä osata kieliä, käyttäytyä sivistyneesti. Vähimmäisvaatimus lienee kielenhuolto, oma äidinkieli on hallittava.
        Ei meidän todellakaan kannata valita eduskuntaan kyläpoliitikoita, joilla ei ole käsitystä mitä oman kunnan ulkopuolella tapahtuu, eikä ole minkäänlaista rajapintaa muuhun maailmaan. Eduskunnassa ei pärjää terapioilla, tietäkää se. Paineensietokyky nähtiin Kivitipussa, ei tuollaisella pelillä saada aikaan yhtään mitään. Kaikilla on oikeus yrittää, toinen asia on se kuka sinne pääsee. Minusta tuntuu kun nyt Perussuomalaiset ovat vahvoilla, on syytä äänestää eduskuntaan henkilöitä, joilla on TODELLISIA kykyjä hoitaa asioita.

        Sirkkis kyllä pärjää ei omaa sitä kielitaitoa joka on tullut puolueeseen demariista.
        RUSKEAKIELISYYS.
        Minä äänestän järviseudulta kotoisin olevaa Lamminkoskea, on hoitanut ihmisten asioita. Eikä ole ainut meritti, että olisi ollut vaalipäälikkönä jollekin,
        sillä ei eduskuntaan mennä.
        Taisit siis olla itse KIVITIPUSSA.
        Minä en, mutta soitin, : " Iloista naurua puhelimessa.. Hmm... Joo..
        Miksi kysyt..
        "Joo olen naisten hallituksessa ollut ennekuin Putkonen on loikannut demariista PerusSuomalaisiin.. joo en ole kenkään pahan olon purku kohde.. Iloista naurua, ."
        "Työjärjestys ei pitänyt, Ei minulla ole tapana kun omat asiat vaatii selitellä tai ovia pukutella, se on sitä mollaamista, mutta kun omat sillä pääsee eduskuntaan siitä vaan ja kun niiden voiti sillä parannee sekin on hyvä"
        " Timo Soini on aina arvostanut naisten osuutta puolueessa, ja erikoinen käytös kultuuri on tullut.. ONKO NÄIN?
        S-LL "En kommentoi, .. niin pelastan puolueen, että myös luovuus, harrastajat saa toimia puolueesamme...(Iloista kannustavaa puhetta muista ehdokaista)
        MINÄ:" kyllä arvasin, että omien vaalitaktikoinen tulosta."
        S-LL : "Niin karavaanit kulkee koirat haukkuu, mitä sitten."
        MINÄ:" Joo kyllä se niin on demari kerran saatikka yli 40 v sitä aina, Pysy vaan PS-puoluelaisena, ja pysy vaan linjassas, junttilan väki näytti tasonsa, joo kyllä arvaan sen lehti kirjoitaa myös tahallaan, että saa myyntiä..."
        "Kyllä arvasin, kateutesi Sirkkis on ansaittua, menis ne poijatkin, mutta ei ole asiaa saatikka kykyä, hyvä hyvä saat ääneni, pitää olla omaa mieltä eikä saa
        olla kuin maalaisjuntti"
        S-LL " Niin, kiitos mutta antaa nyt vaalien tulla ja puolueelle on etua, että sain
        kultuurin esille: Sitä oli jo kuulemma kritisoitu kummasteltu ennenkuin
        HESARIIN OLI JUTTU vinkkiä annettu, että maakuntatason persu ei kuittaa alle kun puhuu luovien alojen yrittäjyydestä se tuo myös työtä NAISILLEKIN
        Harmi, että työpaikkoja niiden yritäjyyttä omat torilla vastustaa, kansa soittaa ja kertoo"
        .. MINÄ: " Kiitos ja todella saat sellaisilta ääniä, joilta muut persut ei saisi ikinä ääniä. Menestystä ja pidä vaan linjas. Ne poijat painoo paniikki nappulaa"
        S-LL " Niin minulle ei ole puoluepolitiikka elämän ehto, se menee kuten menee. Ikävää tuo vaalitaktikointi, jollain taitaa olla huoli pääsekkö vai ei.
        Itse kuuluutin heti alussa, että tasa-arvosita kohtelua sitä naisen on turhaa odotaa oli kyse uimaseuran kokouksesta tai puoluepolitiikasta..
        Niin teen vain oman osuuteni, se on siinä"


      • reaaliteettinkanssa
        Demari kansas kirjoitti:

        Sirkkis kyllä pärjää ei omaa sitä kielitaitoa joka on tullut puolueeseen demariista.
        RUSKEAKIELISYYS.
        Minä äänestän järviseudulta kotoisin olevaa Lamminkoskea, on hoitanut ihmisten asioita. Eikä ole ainut meritti, että olisi ollut vaalipäälikkönä jollekin,
        sillä ei eduskuntaan mennä.
        Taisit siis olla itse KIVITIPUSSA.
        Minä en, mutta soitin, : " Iloista naurua puhelimessa.. Hmm... Joo..
        Miksi kysyt..
        "Joo olen naisten hallituksessa ollut ennekuin Putkonen on loikannut demariista PerusSuomalaisiin.. joo en ole kenkään pahan olon purku kohde.. Iloista naurua, ."
        "Työjärjestys ei pitänyt, Ei minulla ole tapana kun omat asiat vaatii selitellä tai ovia pukutella, se on sitä mollaamista, mutta kun omat sillä pääsee eduskuntaan siitä vaan ja kun niiden voiti sillä parannee sekin on hyvä"
        " Timo Soini on aina arvostanut naisten osuutta puolueessa, ja erikoinen käytös kultuuri on tullut.. ONKO NÄIN?
        S-LL "En kommentoi, .. niin pelastan puolueen, että myös luovuus, harrastajat saa toimia puolueesamme...(Iloista kannustavaa puhetta muista ehdokaista)
        MINÄ:" kyllä arvasin, että omien vaalitaktikoinen tulosta."
        S-LL : "Niin karavaanit kulkee koirat haukkuu, mitä sitten."
        MINÄ:" Joo kyllä se niin on demari kerran saatikka yli 40 v sitä aina, Pysy vaan PS-puoluelaisena, ja pysy vaan linjassas, junttilan väki näytti tasonsa, joo kyllä arvaan sen lehti kirjoitaa myös tahallaan, että saa myyntiä..."
        "Kyllä arvasin, kateutesi Sirkkis on ansaittua, menis ne poijatkin, mutta ei ole asiaa saatikka kykyä, hyvä hyvä saat ääneni, pitää olla omaa mieltä eikä saa
        olla kuin maalaisjuntti"
        S-LL " Niin, kiitos mutta antaa nyt vaalien tulla ja puolueelle on etua, että sain
        kultuurin esille: Sitä oli jo kuulemma kritisoitu kummasteltu ennenkuin
        HESARIIN OLI JUTTU vinkkiä annettu, että maakuntatason persu ei kuittaa alle kun puhuu luovien alojen yrittäjyydestä se tuo myös työtä NAISILLEKIN
        Harmi, että työpaikkoja niiden yritäjyyttä omat torilla vastustaa, kansa soittaa ja kertoo"
        .. MINÄ: " Kiitos ja todella saat sellaisilta ääniä, joilta muut persut ei saisi ikinä ääniä. Menestystä ja pidä vaan linjas. Ne poijat painoo paniikki nappulaa"
        S-LL " Niin minulle ei ole puoluepolitiikka elämän ehto, se menee kuten menee. Ikävää tuo vaalitaktikointi, jollain taitaa olla huoli pääsekkö vai ei.
        Itse kuuluutin heti alussa, että tasa-arvosita kohtelua sitä naisen on turhaa odotaa oli kyse uimaseuran kokouksesta tai puoluepolitiikasta..
        Niin teen vain oman osuuteni, se on siinä"

        Pysy nyt hpusuissas. Reaaliteetit esiin.


      • Tutkiva journalimi
        Eija K-K kirjoitti:

        Vaadin? Luehan uudestaan blogini. Suupohjan lehdestä en tiedä mitään, ei tule minulle.
        "Manttelin perijöitä" ei ole vielä julkaistu. Tulokset "perinnästä" Etelä-Pohjanmaan alueella päättää äänestäjät.
        Ei kukaan Perussuomalaisista, vain äänestäjät.
        Lehdissä on lukenut erilaisia terapeutti nimityksiä, mutta lehdet voi kirjoittaa mitä sattuu.
        On hienoa, että olet selvin päin yövuorossa. Niin pitää ollakkin.
        Kulttuurilinjauksesta:
        Perussuomalaiset eivät väheksy mitään taiteenmuotoa.
        Kannattaisi ehkä sinunkin lukea Perussuomalaisten ajatukset ihan omakohtaisesti.
        Samalla moni nyt väärin käsitetty asia selkeäisi ja huomaisit etteivät asiat ole aina niin kuin lehdissä todetaan tai sanotaan.
        Hyvää kevättä sinulle.

        Hyvä Eija K-K. Lehdissä on todettu monta kertaa,että Perussuomalaisten kannatus on noussut hurjasti.
        Tämäkään ei siis ole niin kuin lehdissä todetaan?
        Entä Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin saamat eduskunnasta saadut avustajanpalkkiot joilla on rahoitettu jo monet vaalit?
        Lehdissä on kirjoitettu tällaisesta.
        Onko asia ymmärrettävä sillä tavalla,että jos Perussuomalaisista mainitaan jotakin heidän epärehellisyyksistä niin se ei pidä paikkaansa?


    • pohjanmaalta

      Uutisia katsellassani ymmärsin päivän otsikot lukeneena, että miten voi olla mahdollista, että nainen pohjanmaalta saa koko valtakunnan suuret puolueet ottamaan kantaa kulttuuriin, aika kova temppu ja nyt kun asiaa miettii niin lamminkoski on tuonut todella hienon mielipiteen julki. Hän sai tästä ehkä ääneni ja varmaan moni muukin asiaa miettii.

      • real woman

        Tällaisia naisia suomi tarvitsee eduskuntaan jotka pystyvät sanomaan mielipiteensä eikä kumartele herroja.


      • Kalasteletko Sirkkis

        Kopioottin toisen persun sivuulta:

        Eduskuntavaaliehdokas Lamminkoski Ähtäristä on nyt kyllä ylittänyt mauttomuuden rajan.

        Ilta-Sanomien netti sivuilla on ollut Lamminkosken lausuntoja luettavaissa päivänmittaan useitakin.

        Lamminkoski kertoo kuinka häntä on ahdisteltu ja vaadittu jättämään eduskuntavaaliehdokkuutensa.

        Todellisuudessa.
        Yksi puolueen jäsen on Lamminkoskelle soittanut asian tiimoilta.

        Ilta-Sanomien, hesarin, ym lehtien mukaan, joihin Lamminkoski on antanut tiedotteen annetaan ymmärtää kuinka puolueessa olisi valtaisat riidat menossa.

        Riitoja ei ole. Puolue, eduskuntavaaliehdokkaat, tai kukaan muu kuin yksi soittaja ei ole vaatinut Lamminkoskea jättämään eropyyntöä eduskuntavaaleista.
        Samaten yksikään muu puolueeseen kuuluva, kuin soittaja ei ole tuominnut Lamminkosken lausuntoa ja mielipidettänsä taiteesta.

        Yksi puhelu, yhdeltä henkilöltä riitti Lamminkoskelle.

        Lamminkoski antaa selkeästi ymmärtää puolueen olevan häntä vastaan ja kuinka vaikeaa on olla nainen puolueessa.

        Hevonkukkua. Puolueessa ei naisia syrjitä, mutta jos ehdokas haluaa lähteä mustamaalaamaan omiansa ei voi mitään.

        Lamminkosken asioihin ei ole puuttunut, kuin yksi ainut soittaja.
        Yhden ainoan soittajan takia koko puolue saa Lamminkosken kautta turhaa syyt niskoilleen.

        Onhan se tietysti hienoa ja ilmaista vaalimainosta Lamminkoskelle, kun nostaa metelin ns. tyhjästä.

        Yksi ihminen ei todellakaan ole puolue.

        Lamminkoski ilmoitti lehdessä, että ei halua olla ehdokkaana.
        No, laitahan lehteen ilmoitus asiasta ja pyydä etteivät ihmiset äänestä sinua ja jätä vaalikiertue tekemättä.
        Todella yksinkertaista jos oikeasti ei halua olla enää ehdokkaana.

        Kyllähän sitä saisi jatkuvasti olle yhteydessä omistakin asioistaan iltapäivälehtiin jos haluaisi, mutta onko siitä oikeasti hyötyä? No, julkisuutta siitä ainakin saisi.

        Sirkka-Liisa Lamminkoskelle:

        Pyydän jo etukäteen anteeksi kirjoitustani sinulta, mutta ottaen huomioon Vaasan vaalipiirin sekä siellä vaikuttavien Perussuomalaisten lukumäärän, yksi puhelu ei merkitse mitään.

        Yksi mielipide on kuin pisara valtameressä ja mielestäni sinä olet toiminut väärin nostamalla koko puolueen mukaan kahden ihmisen väliseen "soppaan".


      • äänet nais-rohkeudel
        Kalasteletko Sirkkis kirjoitti:

        Kopioottin toisen persun sivuulta:

        Eduskuntavaaliehdokas Lamminkoski Ähtäristä on nyt kyllä ylittänyt mauttomuuden rajan.

        Ilta-Sanomien netti sivuilla on ollut Lamminkosken lausuntoja luettavaissa päivänmittaan useitakin.

        Lamminkoski kertoo kuinka häntä on ahdisteltu ja vaadittu jättämään eduskuntavaaliehdokkuutensa.

        Todellisuudessa.
        Yksi puolueen jäsen on Lamminkoskelle soittanut asian tiimoilta.

        Ilta-Sanomien, hesarin, ym lehtien mukaan, joihin Lamminkoski on antanut tiedotteen annetaan ymmärtää kuinka puolueessa olisi valtaisat riidat menossa.

        Riitoja ei ole. Puolue, eduskuntavaaliehdokkaat, tai kukaan muu kuin yksi soittaja ei ole vaatinut Lamminkoskea jättämään eropyyntöä eduskuntavaaleista.
        Samaten yksikään muu puolueeseen kuuluva, kuin soittaja ei ole tuominnut Lamminkosken lausuntoa ja mielipidettänsä taiteesta.

        Yksi puhelu, yhdeltä henkilöltä riitti Lamminkoskelle.

        Lamminkoski antaa selkeästi ymmärtää puolueen olevan häntä vastaan ja kuinka vaikeaa on olla nainen puolueessa.

        Hevonkukkua. Puolueessa ei naisia syrjitä, mutta jos ehdokas haluaa lähteä mustamaalaamaan omiansa ei voi mitään.

        Lamminkosken asioihin ei ole puuttunut, kuin yksi ainut soittaja.
        Yhden ainoan soittajan takia koko puolue saa Lamminkosken kautta turhaa syyt niskoilleen.

        Onhan se tietysti hienoa ja ilmaista vaalimainosta Lamminkoskelle, kun nostaa metelin ns. tyhjästä.

        Yksi ihminen ei todellakaan ole puolue.

        Lamminkoski ilmoitti lehdessä, että ei halua olla ehdokkaana.
        No, laitahan lehteen ilmoitus asiasta ja pyydä etteivät ihmiset äänestä sinua ja jätä vaalikiertue tekemättä.
        Todella yksinkertaista jos oikeasti ei halua olla enää ehdokkaana.

        Kyllähän sitä saisi jatkuvasti olle yhteydessä omistakin asioistaan iltapäivälehtiin jos haluaisi, mutta onko siitä oikeasti hyötyä? No, julkisuutta siitä ainakin saisi.

        Sirkka-Liisa Lamminkoskelle:

        Pyydän jo etukäteen anteeksi kirjoitustani sinulta, mutta ottaen huomioon Vaasan vaalipiirin sekä siellä vaikuttavien Perussuomalaisten lukumäärän, yksi puhelu ei merkitse mitään.

        Yksi mielipide on kuin pisara valtameressä ja mielestäni sinä olet toiminut väärin nostamalla koko puolueen mukaan kahden ihmisen väliseen "soppaan".

        Eija on kuulemma Sami Ylirahnaston vaalipäälikkö. Että tälläistä vaalityötä ja nainen viellä. Samia en äänestä on niin rumaa tuo ja Malinin haastattelu Suupohjan sanomissa. Me tuemme Sirkkis eduskuntaan, ihan siki, että omat puree ja puhuu kuin olis sentraalisantra itse. Rami, ja Timo taitaa olla hiljaa kuin hiiret kun pohjalaanen nainen käytää samaa oikeuttaa kuin poijat olla omaa Mieltä
        Huh huh.
        Tai onko viimme vaaliista sotkuja setvimättä ja joku käynnisti myllyn, että huomiot menee Sirkkikseen, muut soosit jää sivulle...
        Vanhojen puolueiden malli näkyy siirtyneen Saarakalan ohjelman myötä persuille.
        Tais mennä nyt Soinin mattelit ohi Kurikan..


      • Anonyymi
        Kalasteletko Sirkkis kirjoitti:

        Kopioottin toisen persun sivuulta:

        Eduskuntavaaliehdokas Lamminkoski Ähtäristä on nyt kyllä ylittänyt mauttomuuden rajan.

        Ilta-Sanomien netti sivuilla on ollut Lamminkosken lausuntoja luettavaissa päivänmittaan useitakin.

        Lamminkoski kertoo kuinka häntä on ahdisteltu ja vaadittu jättämään eduskuntavaaliehdokkuutensa.

        Todellisuudessa.
        Yksi puolueen jäsen on Lamminkoskelle soittanut asian tiimoilta.

        Ilta-Sanomien, hesarin, ym lehtien mukaan, joihin Lamminkoski on antanut tiedotteen annetaan ymmärtää kuinka puolueessa olisi valtaisat riidat menossa.

        Riitoja ei ole. Puolue, eduskuntavaaliehdokkaat, tai kukaan muu kuin yksi soittaja ei ole vaatinut Lamminkoskea jättämään eropyyntöä eduskuntavaaleista.
        Samaten yksikään muu puolueeseen kuuluva, kuin soittaja ei ole tuominnut Lamminkosken lausuntoa ja mielipidettänsä taiteesta.

        Yksi puhelu, yhdeltä henkilöltä riitti Lamminkoskelle.

        Lamminkoski antaa selkeästi ymmärtää puolueen olevan häntä vastaan ja kuinka vaikeaa on olla nainen puolueessa.

        Hevonkukkua. Puolueessa ei naisia syrjitä, mutta jos ehdokas haluaa lähteä mustamaalaamaan omiansa ei voi mitään.

        Lamminkosken asioihin ei ole puuttunut, kuin yksi ainut soittaja.
        Yhden ainoan soittajan takia koko puolue saa Lamminkosken kautta turhaa syyt niskoilleen.

        Onhan se tietysti hienoa ja ilmaista vaalimainosta Lamminkoskelle, kun nostaa metelin ns. tyhjästä.

        Yksi ihminen ei todellakaan ole puolue.

        Lamminkoski ilmoitti lehdessä, että ei halua olla ehdokkaana.
        No, laitahan lehteen ilmoitus asiasta ja pyydä etteivät ihmiset äänestä sinua ja jätä vaalikiertue tekemättä.
        Todella yksinkertaista jos oikeasti ei halua olla enää ehdokkaana.

        Kyllähän sitä saisi jatkuvasti olle yhteydessä omistakin asioistaan iltapäivälehtiin jos haluaisi, mutta onko siitä oikeasti hyötyä? No, julkisuutta siitä ainakin saisi.

        Sirkka-Liisa Lamminkoskelle:

        Pyydän jo etukäteen anteeksi kirjoitustani sinulta, mutta ottaen huomioon Vaasan vaalipiirin sekä siellä vaikuttavien Perussuomalaisten lukumäärän, yksi puhelu ei merkitse mitään.

        Yksi mielipide on kuin pisara valtameressä ja mielestäni sinä olet toiminut väärin nostamalla koko puolueen mukaan kahden ihmisen väliseen "soppaan".

        Lamminkoski on itse mustamaalaaminen mestari...kokemusta on !!!!!


    • pohjammaalta

      Ihminen joka haluaa noin omahyväisesti julkisuuttaa ei ole hyvä valinta hoitamaan muiden asioita.
      Voit Sirkka-Liisa olla ihan varma etten äänestä sinua, en edes tervehdi sinua.

      Onneksi moni muukin ajattelee niin. Tuuliviiri on tuuliviiri.
      Hoida sinä terapiat ja anna muiden hoitaa politiikka.

      Politiikkaan sinusta ei ole.

      • me tuhannet

        Yritätte alistaa naisen takaisin ruotuun.
        Rakas Sirkkis. Älä välitä noista karvapersejunteista, jotka eivät ymmärrä kulttuurista mitään. Me tuhannet koulukiusatut-alkoholistivanhukset tiedämme, kuinka olet pyyteettömästi kaikessa hiljaisuudessa mitään tiedotusvälineissä hehkuttamatta tuonut taideterapiallasi ilon meidän tupiimme ja puhaltanut iloisen roihun meidän hiipuvaan elämänliekkiimme. Jaksamista sinulle, olet törkeä.


      • Kultuurikukka

        Minä olen sitä miltä, että juuri Sirkkis on eduskunnassa, on ainut persu maakuntapaikalla kultuurin osalta.
        Eija Kiviharju taitaa yrittää valtuustoon sen blogista oli kateellinen kopiointi.
        Asiat vaatii julkisuutta, ja onhan se milipide vapaus, toiset tekee tupailloissa vaalityötä tai nokipannu kahvilla. Sirkka-liisa asioilla, perässä näkyy hiihtävän monta poikaa,:)


      • Sirkkis, eduskuntaan

        Pohjanmaalta =Ähtäristä!
        oletkos vsrma haluaako Sirkka-Liisa sinua ees nähdä saatikka tevehtiä. Noita pikku diktaatorita, jotka ei itse ymmärrä, kun kello lyö aika on ohi tulee vastaani jopa kyröös.


    • ahmed_ahne

      Sirkkis on asettunut toiminnallaan muiden yläpuolelle, lipsunut sovituista asioista. Tyrmännyt puolueen linjan. Ihmiset näkevät lävitsesi, mikä todella olet. Olet julkisesti kertonut kuinka tärkeää kulttuuri sinulle on, muista kuitenkin että sonnanviskomiskultuurin rahat ovat jostain muusta pois, luultavasti vanhuksilta ja lapsilta. Olet nyt tiesi valinnut, kulje se loppuun 17.4 saakka, silloin nähdään onko Ähtärissä uusi kulttuuriministeri.

      En ole löytänyt mitään mainittavia henkilökohtaisia saavutuksia tai meriittejä. Huvittavin oli aloitteesi, jossa ehdotit että Ähtärin kaupunki julkaisisi tiedotteensa sinun kotisivuillasi. Tämä osoittaa kuinka tavoittelet julkisuutta ´ja huomiota keinolla millä hyvänsä.

      Miltä vuodelta on tämä virallinen vaalikuvasi?

      Ei muuta kuin jaksamista sinulle Sirkkis, lopeta julkinen itkeminen ja muiden mustamaalaaminen. Aja ohi kun meillä päin liikut.

      • Rohkeasti eduskunt

        Eihän Ähtärissä ole kuin nallekarhuja ja niiden ääniä.
        Siellä yksi suku päätää ja kateellisia riittää. Tälläkin palstalla näkyy kepulainen vaalityö ja persujen omien lapsellisuus. Rinnastgaa vanhusten vaipanvaihto ja kultuuri.
        Luojan kiitos, Sirkkis pelasti koko puolueen maineen minäkin voin äänestää sirkkistä. Rohkeutta, ja puolueen etua. Mutta eikös persut Timon johdolla ole sanoneet ei ole puolue kuria. Putkonenko sen toi. Vai äänien perijät.


    • korjaus

      eiku tärkeä

      • Tanssiin opettaja

        Mahtavaa Sirkka-Liisa mahtavaa, Sinusta puhuu koko kansa.

        Ja kyllä on komiaa kun joku "Komia Pohjallasakka" uskaltaa laittaa jauhot suuhun noille "äijänköriläille" pidä vaan linjas. Olit komiasti näytillä Iltalehres ja sitten vielä kolmosen aamuteeves ja kyllä meni taas Persujen hyväksi tämäkin keskustelu. Koko kansa puhuu ja kirjoottaa nyt persujen ehdolla ja lukijat tykkää ja "koirat haukkuu".

        Sitten tuo taidekeskustelukin on oikiaa asiaa. Siinä jokaisella ehdokkalla on ja saa olla mielipiteensä ja minulla korkeimaalla jalustalla Dali, sitten Picasso, Moore ja vieläpä postmodernikin kiinnostaa kun tulee hyvä teos ja taitelija vastaan.

        Älä nyt vain lannistu ja jatka omaa linjaasi, sillä kansa puhuu Sinusta, Ei Sinua lannistanut virkamieskoneistotkaan eikä nämä "ripulikirjoittajatkaan" anna palaa.

        Sirkka-Liisa PARAS, Saarkkala ja Soinikin hyvää ja Wisbacka hyvä malli kaikille kansanedustajille.


    • vaalikuume laskee

      Härmän päällikkökin tuomitsee blogissaan Ähtärin päällikön temput mauttomaksi.
      Meinasin äänestää Perussuomalaisia, mutta tälläiset Ähtärin persut vie kyllä äänestysinnon. Kepu saa jatkaa touhuansa kun tämmöset pilaa persujen maineen.

    • hevoskulttuuuria

      IIHAHAAA
      ÄLKÄÄ UNOHTAKO NIITÄ KAIKKIA SUOMENHEVOSIA JOITA HÄN ON AUTTANUT.

    • Tilan emäntä

      Me keskustan kannattajat kiitämme Ylihärmän ja Ähtärin perussuomalaisia naispoliitikoita hyväksemme tekemästänne arvokkaasta vaalityösta. KIITOS

      • perunakuopasta huom.

        Kehtaako joku tilan emäntä vielä kertoa olevansa kepun kannattaja kun seurasi marinsa esitystä eilen eduskunnassa, tänään tuli sentään sanat anteeksi mutta sanomisiaan ei luvannut muuttaa, eli on teillä johtotähti eduskunnassa.Mitä tulee persujen kannatukseen ei se olisi tämän tilan emännäntakia noussut oli sitten minkälainen ehdokas persuilla tahansa, kannattaa seurata tulevaa galluppia tulee pian ja kertoo omaa kieltään.


    • Äijä_Energiaa

      Sana "poliitikot" lainausmerkkeihin. Se joka sahaa omaa oksaa ei voi toimia politiikassa. Siitäkin huolimatta PerusS iskee 17.4

    • persu se olen minäki

      Hyvää minäkin toivon persuille ja siksi tämän Ähtärin turhan julkkiksen touhu harmittaakin.

    • ex nurmoo

      Jatka Sirkka-liisa samaa rataa, olet äänesi kuuluviin saava nainen. Täällä seinäjoella sinun puolesta tekee aika moni uusi perussuomalainen vaalityötä!

    • liian pehmeä

      Kannattaako tuollaisen itkupillin edes haaveilla politiikasta?

    • työläinen2

      Samat sanat täältä vähän pohjoisempaa! Sinä olit ensimmäinen blogissasi joka uskalsi olla vähän eri mieltä puolueen kanssa ja tällainen uutispommi aiheesta syntyi! Keskustelin erään perussuomalaisen ehdokas ystäväsi kanssa ja hän sanoi myös, että kyllä Sirkka-liisa on avannut hienon koko suomen kattavan kulttuuri keskustelun.- Ainakin suurimman osan vaasan vaalipiirin ehdokkaiden tuki on sinulla, koska kaikki tietävät mikä on asian oikea laita!

      • Sirkkis nauraa

        Löi sovinisteja niin että tuntuu. Varma vaalivoitto kuivuu Etelä-Pohjanmaalla kokoon. Olis Saarakkalan ja kumppaneiden kannattanu olla vittuilematta. Sirkkiksen kosto on tunnetusti kauhea.


    • PS forNever

      In Etelä-Pohjanmaa that's called REILU MEININKI.

    • Facebookissa lisää

      Reijon Hongiston vaaliauto

      Aamulla Kortesjärvi Suomelan kauppa

      Päivällä Ravintola TUU-HET -15

      Illalla 16-18 Koskikievari Lappajärvi

      • ?????

        Täälläkin keskustelussa on niin läpinäkyvää kuinka muiden puolueiden kannattajat yrittävät koko ajan kirjoitella tänne negatiivisa asioita persuista eli jakavat propakandaa! Todellisuus on se, että meidän tämä Isojoen Malin on aloittanut koko sodan ja teki kärpäsestä härkäsen, näin sanoi saman alueen persu ehdokas. Puhutaan että Keskusta olisi saanut houkuteltua Maliinin julistamaan sodan. Onneksi kaikki (toivottavasti) jatkavat jo vaalityötään normaalisti.


      • Mies, NÄKEE
        ????? kirjoitti:

        Täälläkin keskustelussa on niin läpinäkyvää kuinka muiden puolueiden kannattajat yrittävät koko ajan kirjoitella tänne negatiivisa asioita persuista eli jakavat propakandaa! Todellisuus on se, että meidän tämä Isojoen Malin on aloittanut koko sodan ja teki kärpäsestä härkäsen, näin sanoi saman alueen persu ehdokas. Puhutaan että Keskusta olisi saanut houkuteltua Maliinin julistamaan sodan. Onneksi kaikki (toivottavasti) jatkavat jo vaalityötään normaalisti.

        Taidat puhua totta. Malin on ollut paras persujen vaalityön tekijä. Se veillä kirjoitutti jutun tänne Suupohjan sanomiin.Oikeen artikkeliin kun päätoimittaja oli lomilla.
        Saman sisältöinen kuin oli Maaseuduntulevaisuudessa sivulla 8.
        Malin olisi halunnut olla ehdolla itse, mutta naispaikkoja Tapio Pihlaja oli pitänyt kuten kokous oli niin kuulemma päättänyt.
        Kyllä ne testamentti äänten perijtä "äijät" huutaa ja mesoo toreilla ja turuilla kuinka he antaa rahaa vanhuksille, ei taiteelle.
        Näin lapsellista puhetta ehdokailta, eihän ne ole vertailu kelpoisia.
        Olen kuva-ja taitoaineiden opettaja olisiko minunkin oltava työtön poliitikot sanoo mitä saa opettaa. Se on persuissa historiaa ja alistamista taiteen lahjoille.
        Minä äänestän sirkkistä, Hän saakoon kultuuri ministerin salkun. Ei ole niin vanha, että unohtaa vaatteet, ja salkku jäis käteen. Hyvä ÄHTÄRI


      • 1+1=Sirkkis
        Mies, NÄKEE kirjoitti:

        Taidat puhua totta. Malin on ollut paras persujen vaalityön tekijä. Se veillä kirjoitutti jutun tänne Suupohjan sanomiin.Oikeen artikkeliin kun päätoimittaja oli lomilla.
        Saman sisältöinen kuin oli Maaseuduntulevaisuudessa sivulla 8.
        Malin olisi halunnut olla ehdolla itse, mutta naispaikkoja Tapio Pihlaja oli pitänyt kuten kokous oli niin kuulemma päättänyt.
        Kyllä ne testamentti äänten perijtä "äijät" huutaa ja mesoo toreilla ja turuilla kuinka he antaa rahaa vanhuksille, ei taiteelle.
        Näin lapsellista puhetta ehdokailta, eihän ne ole vertailu kelpoisia.
        Olen kuva-ja taitoaineiden opettaja olisiko minunkin oltava työtön poliitikot sanoo mitä saa opettaa. Se on persuissa historiaa ja alistamista taiteen lahjoille.
        Minä äänestän sirkkistä, Hän saakoon kultuuri ministerin salkun. Ei ole niin vanha, että unohtaa vaatteet, ja salkku jäis käteen. Hyvä ÄHTÄRI

        Vaikka oletkin kuva-ja taitoaineiden opettaja niin äidinkielen taidot on jääneet hankkimatta.


    • ??????
    • Veikko Kakkonen

      Tuo tuntuu järkeenkäyvältä, koska kohteeksi on valittu juuri alueen todennäköinen äänikuningatar. Lisäksi Lamminkoski on kärkevästi mutta kuitenkin älykkään asiallisesti arvostellut keskustalaista politiikkaa. Hänet on syystäkin koettu keskustassa vaarallisimmaksi PS-ehdokkaaksi.
      Avuksi raukkamaiseen temppuunsa keskustalaiset ovat saaneet edellä mainitun jolle on luvattu jotain merkityksetöntä hyvää kunnallispolitiikassa. Keskustan agitaattorit ovat seuraavassa vaiheessa yhteydessä tuttuun iltalehden toimittajaan, joka ohjeistetaan siitä miltä jutun tulee näyttää.
      OLISIKO POLIISITUTKINNAN PAIKKA..
      Sirkka-Liisa nauraa matkalla eduskuntaan.

    • uusi s-l:n äänestäjä

      Aikas pirun hyvä salapoliisi tuo Kiviharju kun tuntuu tietävän ketkä ottaa yhteyttä Lamminkosken pehelimeen tai sähköpostiin! On tuo KiIviharju sen näköinenkin, että kateus paistaa läpi, mut se on tyypillistä naiselle, oisko kepu luvannut hyvän "saunaillan" jutusta! :) Itse Kyllä menen ihan kurillaan vetäisemään Lamminkoskea vaalikiertueella hihasta ja kysyn tämän koko episodin alkua ja loppua! PS: Eikös se Soinikin ole monestakin asiasta erimieltä kuin puolue esim: abortti ja katollisuuden kautta tulevat asiat ja ei niistä ole tullut tällaista episodia vai eikö nainen saa olla erimieltä asiosta?

    • Veikko Kakkonen

      Uskomatonta käytöstä
      Kyllä pitää olla kiitollinen että olen syntynyt mieheksi. En edes pysy kuvittelemaan miltä Sirkkiksestä nyt tuntuu, kun ulkoisesti ja sisäisesti vaatimattomimmin varustetut "muka" kanssasisaret yrittävät kaataa häntä apunaan ehkä vieläkin vaatimattomammilla henkisillä ominaisuuksilla varustettu jo hieman iäkkäämpi puolueen aktiivi jäsen.
      KATEUS ON KAAMEA TAUTI. SIRKKA ON KAUNIS MUTTEI KATALA (kuten te).
      Tänään voimme Kivitipussa yhdessä Sirkkiksen ja Matin kanssa nauraa tuollaisille "muka" asioista perillä oleville, joiden suurin pelko, Sirkkisen kansanedustajuus tulee toteutumaan huolimatta siitä kuinka paljon te häntä täälä kateuksissanne morkkaatte. Minä ja Sirkkis nostamme teille maljan jotain alkoholitonta tänään Kivitipussa. KIITOS TUESTANNE.

      • maljat jäivät

        Sirkkis poistui ovat paukkuen paikalta.Maljat jäivät nostamatta.


      • kippis ja kops
        maljat jäivät kirjoitti:

        Sirkkis poistui ovat paukkuen paikalta.Maljat jäivät nostamatta.

        Huonoa mainosta puolueelle tuollainen kirjoittelu lehtiin. Täysin vastuutonta. Puolueen sääntöihin olisi hänenkin syytä tutustua. Yksi leimaa koko puolueen. Paha paha.


    • No niin ihan hauska:

      .

      ja merkittävä mediatapahtuma mutta nyt pitäisi aikuistua vähän nopeammassa tahdissa

      .

    • tuksu tuksu

      Voi olla että homma kaatuu Sirkkiksen kuppiin, Ilkan kirjoitus osoittaa itsekkyyden ja omanedun tavoittelun. Mitä kataluuteen tulee, asiasta voidaan keskustella lähempänä vaaleja.

      • pelinpolitiikkaa

        Hyvä, että Ilkka osasi ottaa oikean otsikon "VAALITAKTIKOINTIA"
        Sitähän se on. Tuo "itsekyyden puhe kuullostaa demarien puheelta tai äijien mantralta"
        Ihan sama kenenkupiin kaatuu. Nainen ei näköjään saa olla maakuntaluottamuspaikaltaan eri meiltä. TIMO Soinilla siis yksin oikeus olla erimeiltä.
        Onkohan demari vaalityömies tuonut, sanelupolittikan persuihin ihan kuin vanhoissa puolueissa. Ohjelmapäälikkökin olis Timon manttelin perijä...
        Kultuuri ohjelma on persujen kupru, johan sen sanoo mun järkikin..


    • Olli 208

      Sirkis pääsyt herra kastiin kun kilistä maljojajo. Ja juhli voitto etu käteen. Taitaa raha ola vähisä kun ei mainosta.

    • KEPU TYKKÄÄ

      Oli loppunut Sirkkiksen juhlat lyhyeen. Oli totuus tullut esiin ja mennyt herne palkoineen nenuun. Ei pitäisi niin kovasti antaa lausuntoja.

      • pientä periksiantoa

        sirkkikseltä tänään ilkassa hyvä ja tasapainoinen kirjoitus, ei voi moittia.


      • Sveik

        Eipä ollut kummoinen kirjoitus. Sirkkis on löytänyt perustuslain. Mitä huomenna? Tuuliviiri mikä tuuliviiri. Pitää kestää kritiikkiä, niin.
        Talvisodanhenkinen nainen hävisi Pietarsaaressa, vain kuvat jäivät. Ei näkynyt.


    • Huhtiyllättäjä

      Ihan huippu nainen jos tulee valittua niin arvostukseni kansanedustuslaitokseen palaa. On niin asiallinen ja osaava sekä korkeasti koulutettu nainen Ähtäristä. Asiat on niin hallussa valtakunnan tasolta kunnallisiin ja seurakunnan asioihin asti. Uskon että tulee olemaan seuraavan hallituksen ministereitä, koska omaa aika ylivertaisen verkoston talouselämän vaikuttajiin eikä hänen erittäin hyvä kielitaitoisuuskaan haitaksi liene ministerin pestissä.

    • Noloa Sirkkis

      Aika nolon tempun teit tänään Sirkkis Kivitipussa poistumalla paikalta ovet paukkuen.

      Tämä kuvastaa, ja heijastaa aika paljon siihen, miten luultavasti toimisit eduskunnassakin. Asioita ei voi paeta vain lähtemällä! Se osoittaa heikkoutta, epäluottamusta ja suorastaan lapsellisuutta. Aikuiset ihmiset osaavat puhua, selittää ja toimia aikuismaisesti.

      Miten luulet, jos minäkin koulussa/töissä lähtisin aina itkien pois paikalta, jos opettaja/pomo antaa huonoa palautetta. Otan palautteen vastaan, jos se on jotain mitä voin parantaa, parannan.

      Välillä asiakaspalveluammattissanikin tulee asiakkaita vastaan jotka haukkuvat, huutavat, ilkeilevät ja sanovat jopa että pitäisi lopettaa työt. Miten regoin? AIKUISMAISESTI ottamalla palautteen vastaan, ja jos palaute on ollut aiheellista, mietin toimintatapojani. Jos palaute on ollut aiheetonta, nauran kyseiselle ihmiselle, ja jätän asian sikseen.
      Mutta missään tapauksessa en olisi voinut lähteä paikalta pois, vaan hoidin tilanteen puhumalla selväksi, kuten yleensä normaalit ihmiset tekevät :)

      • apua saanut läheinen

        Voisiko joku vähemmän Sirkkistä vihaava kertoa täälläkin mitä todellisuudessa tapahtui. Inhottavaa olla vain huhujen varassa. Joka tapauksessa jaksamista kaikille.


      • Omat puree.

        Näyttää psygolokisesti, että tällä palstalla pelin politiikassa paljastuneet "äijät"
        teitää mitä tapahtui. Sitäpaitis Sirkkis oli medioiden haastattelussa ja kuvauksissa Pietrasaaressa, ja teki tilaa kun joillekin oli tärkeää kertoa, että kuka ja kene perhe on tukiryhmänsä puheenjohtajia.
        Minäpäs kerron:
        Kuten arvata saattaa koulutustapahtumaksi naamioitu tilaisuus olikin vaalityömieheltä puhuttelua ja oman mielipiteen rajoittamista. Kukaan aikuinen nainen ei kuuntele sanelu, ja aivopesua.
        Eikä ainakaan etelä-pohjanmaalla.
        Ovet paukkuen ei kukaan ollut lähtenyt, eikä naista komennella tee noin, tee näin, ne NAISET jotka ei ole kotonaan alisteissa asemassa ymmätävät poistua ja jättää "ohjelmapäälliköt" omine totuuksineen.
        Kake Randelin oli kuvauttanut Kivitipussa itseään Kultuuri gurun kanssa ja kiittänyt, että persuissakin on rohkeita NAISIA, Kake onkin itse luovien alojen yrittäjä, se pitää vaan "huutajien ymmärtää" Tämä ei lopu tähän Persujen vaaliohjelmaa puidaan ihan muusta syytä ja sirkkis on siihen torsoon viaton.


      • 4markka
        Omat puree. kirjoitti:

        Näyttää psygolokisesti, että tällä palstalla pelin politiikassa paljastuneet "äijät"
        teitää mitä tapahtui. Sitäpaitis Sirkkis oli medioiden haastattelussa ja kuvauksissa Pietrasaaressa, ja teki tilaa kun joillekin oli tärkeää kertoa, että kuka ja kene perhe on tukiryhmänsä puheenjohtajia.
        Minäpäs kerron:
        Kuten arvata saattaa koulutustapahtumaksi naamioitu tilaisuus olikin vaalityömieheltä puhuttelua ja oman mielipiteen rajoittamista. Kukaan aikuinen nainen ei kuuntele sanelu, ja aivopesua.
        Eikä ainakaan etelä-pohjanmaalla.
        Ovet paukkuen ei kukaan ollut lähtenyt, eikä naista komennella tee noin, tee näin, ne NAISET jotka ei ole kotonaan alisteissa asemassa ymmätävät poistua ja jättää "ohjelmapäälliköt" omine totuuksineen.
        Kake Randelin oli kuvauttanut Kivitipussa itseään Kultuuri gurun kanssa ja kiittänyt, että persuissakin on rohkeita NAISIA, Kake onkin itse luovien alojen yrittäjä, se pitää vaan "huutajien ymmärtää" Tämä ei lopu tähän Persujen vaaliohjelmaa puidaan ihan muusta syytä ja sirkkis on siihen torsoon viaton.

        Älä viitti. Sulla on aina jokin salaliitto-teoria. Keskittyisit nyt vaan omaan pieneen vaalityöhösi. Jätä tuo turha feminismi uhoaminen Ähtärinjärven rannalle. Tuolle nauraa naurismaan aidatkin. Meitä ei kiinnosta kenen kanssa Kake oli, ei vähääkään. Meitä kiinnostaa ketkä pääsevät eduskuntaan, ei höpö höpö jutut. Ja sitte sitä viinaa ei tarvi vetää joka asiaan mukaan. Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka ovat raittiita, mutteivat sitä mainosta. Tänään oli hieno tilaisuus Seinäjoella. Lehdestä katselin kuinka ehdokkaat ovat laittaneet reippaasti mainoksia ja kiertävät. Huomenna menemme miehen kanssa katselemaan PERUSSUOMALAISIA ehdokkaita ja juttelemaan mukavia, ilman turhaa meuhaamista. Torstaina tiedän ehdokkaani numero ja laitan se muistiin että tiedän minäkin sitten kantaa korteni kekoon hänen puolestaan.

        Loppuviikosta täytyy käydä pitkästä aikaa Alajärvellä Nelimarkka museossa, siellä on oikeaa taidetta, jossa silmä ja sielu lepää.


    • Kannustaja1

      Miten te kehtaatte?
      Täälä aikuiset "miehet" päivästä toiseen jaksavat/viitsivät pilkata Sirkka parkaa. Kun kerran Sirkka nyt on ilmaissut haluavansa kansanedusttajaksi niin meidän tulee kannustaa häntä siinä tyyliin "HYVÄ SIRKKA, HIENOSTI MENEE".
      Tässä on kyseessä uusi Politiikkaterapia, jossa hoidon kohteena olevia innostetaan hakemaan kansanedustajiksi. Tehdään yhdessä "vaalikamppanja" ja ollaan välillä "vaalikiertueella". Sitten vaalipäivänä jännitetään yhdessä että kuka saa eniten ääniä.

      • P.u.tkonen

        sinä sitten jaksat kehua itseäsi. Terapiat riittäköön, saisit hävetä!


    • Huhua kuullut

      Älkää ny herran jestas omat ruvetko toisia henkilökohtaisesti täällä parjaamaan, kyl jeesus ootte tyhmiä, tätähän ne isot puolueet juuri haluaa ja te muutamat idiootit sitä teette! Putkoselta se oli tosi nolo temppu mitä teki, eillinen oli koulutus tilaisuus!

    • tumman ruskea2

      Onko tosiaan niin että Lamminkoski on suomen ainut poliitikko joka on ollut eri mieltä puolueensa kanssa jos on niin onpas rohkea ja rehellinen suomalainen nainen. Ääneni hänelle antaisin jos voisin, mut kun en voi!

      • On niitä

        Eikös Putkonenkin ollut eri mieltä puolueensa kanssa.


    • surullista

      Putkonen on SDP:n ase jolla yritetään tuhota PS.

      • ex perus

        Tuo on ihan totta.


    • oinonen

      lähtökohta on että toimitaan sääntöjen mukaan. Puolueen säännöissä sanotaan kohdassa 7 puolueesta erottaminen. Syynä voi olla puolueen vahingoittaminen. Miltä näyttäisi jos eduskunnasta lähdettäisiin tyyliin, nyt riitti minä lähden. Jäi maljat kilistämättä Kivitipussa.

    • lisää tätä

      HyväHyväHyvä
      Varmimmin saadaan Sirkkis eduskuntaan kun uhkailllaan erottaa hänet.

    • et ole oinonen

      Ja taas omat itkee lopeta ny jo vi..u vieköön, ota ite ny jo johonkin kantaa äläkä koko ajan täällä marise! Saarakkala is the best.

    • kukakipeämminlyö

      Soo soo poijaat
      PerusSuomalaisten ohjelman PeruAjatus on lähimmäisenrakkaus. Kun Sirkka-Liisa rakkaudellisessa hengessä joskus neuvoo lähimmäisiään, niin heti suututaan ja aloitetaan julkinen kivittäminen.

      • hahahahahah

        taas sirkkis asialla.. ha ha


    • Lupus Canem

      lainaus: "Tämä kuvastaa, ja heijastaa aika paljon siihen, miten luultavasti toimisit eduskunnassakin. Asioita ei voi paeta vain lähtemällä! Se osoittaa heikkoutta, epäluottamusta ja suorastaan lapsellisuutta. Aikuiset ihmiset osaavat puhua, selittää ja toimia aikuismaisesti."

      Tuota paremmin asiaa ei voi sanoa, heikkous, lapsellisuus ja epäluottamus, eivät saa kuulua kansanedustajan ominaisuuksiin. Myös feminismin ylikorostaminen osoittaa arvostelukyvyttömyyttä.

      Olen seurannut Saarakkalan, Hongiston, Lahden, Mannisen, Sipisen, Lehtisen ja Salmisen käytöstä ja ulosantia. Kaikilla löytyy resursseja sosiaaliseen kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Sipisen avuiksi voidaan lisäksi lukea hyvä toisen kotimaisen kielen hallitseminen. Muita en ole vielä tavannut, joten heistä on paha sanoa mitään.

      Harmikseni olen kuitenkin saanut lukea yhden ehdokkaan edesottamuksita ja julkilausumista iltapäivälehdistä. Hänen kommenteistaan paistaa julki juuri tuo ylläoleva lainaus.

      Kyllä ulkoinen käytös ja kehonkieli kertoo ehdokkaasta paljon. Nyt on liian myöhäistä, onneksi päätöksen tekevät äänestäjät.

      Asiallisella käytöksellä ja sivistyneellä käytöksellä ovet aukeavat eduskuntaan.

      • Naisten mies

        ha haa haa
        Voi voi tuota kateuden määrää.
        Kenekään ei tarvitse kuulla perättömiä puhutteluja ei kenenkään.
        Oman mielipiteensä sanomista, pidetään hyvänä.
        Putkonen on demari, Persut puolueena piti olla ihmiselle hyvä. Nyt kulttuuri ohjelman myötä ( jos lukija ymmärtää netissä se on)
        SE on kuin vanhat puolueet. Ei AY-aktiivilla ole 40 v sanelyn jälkeen mahdollisuutta toimia PS-puolueessa.
        Tuskin Sirkka-Liisa tarvitsee koko puoluetta, puolue sitä.
        Miehenä pidän outona arvostella toisen persoonaa, se kuvaa suurta kateutta ja vallan himoa..
        Eikös se Hongisto sooloile kansa eri teltoilla kuin muut ehdokkaat...


    • viva revolution

      "Olen seurannut Saarakkalan, Hongiston, Lahden, Mannisen, Sipisen, Lehtisen ja Salmisen käytöstä ja ulosantia."

      HUH HUH. Taidat olla pervo.

    • gm

      Kuka haluaa eduskuntaan jonkun joka ei sano mitään eikä ota kantaa mihinkään!!! noista Saarakkala, Hongisto ja Lamminkoski ovat ainuita jotka ottavat kyllä kantaa muut ovat hiljaa perse penkissä! onneksi tosiaan äänestäjät päättävät.

      • Niinpä niin

        Kantaa voidaan ottaa niin monella eri tavalla. Joku on useinkin ottanut kantaa silloin kun oma etu on ollut kysymyksessä. Päätöksenteossa ei edes hankintalaki hetkauta.


      • BRAVOO S-LL

        Saarakala ilmoitti jo 4 v sitten olevansa Soinin seuraaja. Ei tule mitään.
        Lamminkoski osaa puhua, sanoa ja on viellä komia katella.
        Hyvä kun se "kolmen kopla" taktikoitu mies porukka nyt hajoaa. Toivottavasti, saamme ensimmäisen naisen Vaasanvaalipiiristä, se olis jo aikakin.
        PS-puolueessa pitkään ollut nainen, Putkosta pisempään.


    • sirkusta kansalle

      Näin on. Eivät ottaisi mitään kantaa esim. kulttuuriin Iltalehdessä. Istuisivat vaan jossain valiokunnissa ja valmistelisivat lakeja tai jotain muuta joutavaa. Eduskuntaan pitäisi varmaan valita pelkkiä Vistbackoja

    • weiorue

      Saarakkala, Hongisto ja Lammin koski, kuka ei kuulu joukkoon?

      • Joukkue

        Kaikki kuuluvat joukon ulkopuolelle.


      • Järviseudun fani

        Putkosen ennustus yksi menee vaasanvaalipiiristä läpi. JOUKOON KUULUU
        LAMMINKOSKI. Ei ole testamenti ääniä vaan ihmisten omia ääniä.
        Säilyy se oikea PerusSuomalaisuus, ei tule demarien ohjelma ja käytös kultuuri puolueeseen.


    • osasto4

      weiorue itse taitaa kuulua Törtsyn joukkoon.

    • hearyas

      Kuinkahan moni
      Uskon vahvasti, että jos pääsisi kärpäsenä kattoon, niin näkisi, että suurin osa teistä ns. miehistä, jotka täällä ilkutte ja pilkkaatte Sirkkistä, tulee painamaan äänestyskopissa Lamminkoskea.

      • Painomies

        Täytyy häpeillen myöntää että ei voi mitään. Kyllä Painaisin.


      • eka kerta
        Painomies kirjoitti:

        Täytyy häpeillen myöntää että ei voi mitään. Kyllä Painaisin.

        Minä kyllä näissä vaaleissa haluaisin painaa äänestyskopissa Savolaa.


      • Anonyymi
        Painomies kirjoitti:

        Täytyy häpeillen myöntää että ei voi mitään. Kyllä Painaisin.

        Vieläkö tekisit saman äänestyskopissa?


    • sayraeh

      HA HA HA ... ei helv.. ha ha ha "tulee painamaan äänestyskopissa Lamminkoskea" HA hah hahahahahahahahahaha.

    • pimpelipompelis

      Putkonen on Kingi! rips raps ja sirkkeliltä oli käpy jäässä ja terästä hammas poikki.

      • Putkinotko

        Oliko se Putkonen joka kopioi perussuomalaisille sen metalliliiton ilmasto-ohjelman?


      • Sirkkis Eduskunttan!
        Putkinotko kirjoitti:

        Oliko se Putkonen joka kopioi perussuomalaisille sen metalliliiton ilmasto-ohjelman?

        Mitä sitä turhaan hyvää ohjelmaa haaskalinnuille jättämään ;)

        Ja eikös kierrättäminen ole "päivän sana"?


      • Kierrätys ????!!!!
        Sirkkis Eduskunttan! kirjoitti:

        Mitä sitä turhaan hyvää ohjelmaa haaskalinnuille jättämään ;)

        Ja eikös kierrättäminen ole "päivän sana"?

        Sirkkis, tiedoksesi: Yhteistyö on päivän sana, ei kiertätys.
        Kopiottin Eija K-K:n blogista:


        Maanantai, Lumikinos, Eilinen tapahtuma. ym.
        Aamusta kutsui Seinäjoki. Päivä sujui hyvin ja nopeasti.
        Kotiin tullessani ajoin ns. jokitietä. Lyhentää pikkuisen ajomatkaa jos ei tule ongelmia.
        Nyt tuli, ns, pumppuaseman jälkeen tie oli täysin tukossa.
        Pääsin noin puoleen väliin tukkoista tietä kunnes matka tyssäsi.

        Istuin autossa ja yritin soittaa päivystävälle aurauksenhoitajalle, ei onnistunut.
        Kotiinkin soitin, muttei vastattu. ( ei tietenkään, heh)
        Lopulta soitin poliisille ja ilmoitin sijaintini, toivoen auraa paikalle.
        Rukoiltuakin tuli ja sehän auttoi.

        Taakseni ilmaantui auto joka auttoi pääsemään edes takaperin, hinaten.

        Näimme aika pian auran saapuvan paikalle. Usean moottorikelkkailijan avustuksella saimme autot pois auran tieltä.
        Aura- auto odotti kunnes olimme kunnialla päässeet pois pinteestä.

        Mielenkiintoinen, mutta opettava tapahtuma. Kaikki paikalla olleet ihmiset "puhalsivat" samaan suuntaan, ketään ei jätetä vaan kaikkia autetaan.

        KIITOS, teille tuntemattomille henkilöille avustanne.

        Eilisen Maria Tolppasen esiintyjistä sekä 88- vuotiaasta herrasmiehestä on lähetty blogiini parempaa tietoa, kuin itse eilen tiesin.

        ANONYYMILTÄ:


        Maria Tolppanen on lisännyt kommentin tekstiisi "Sunnuntai, Vaasa, Maria Tolppanen. ym.":

        Kiitos ystävät, te teitte kampanjani avajaisista lämminhenkisen ja mieleen jäävän kokemuksen.
        Olen iloinen, että avajaiset vietettiin kulttuurin keskellä, pois kaupallisesta hulinasta.
        Kiitos Tiina Keholle ja Jyri Tolppaselle musiikkiesityksistä. Ensimmäiseksi kappaleeksi he olivat valinneet Klamydian:n ” Suomi on sun”- kappaleen. Tämä punk-bändin kappale on tehty kunnianosoitukseksi sotiemme veteraaneille. Se sopi tilaisuuteen hyvin, olihan päivä Talvisodan päättymisen muistopäivä.
        Kiitos Adolf Ehnrootin sotaveteraanille Eino Lahdelle (88v), joka piti selkeän puheen päivän politiikasta. Siinä kävi selväksi se, miksi hänen valintansa on nyt Perussuomalaiset. Hän ei kuulu mihinkään puolueeseen, mutta on aina seurannut aikaansa ja osallistunut yhteiskunnalliseen elämään mm tekemällä vaalityötä kulloinkin valitsemalleen ehdokkaalle. Tähän saakka kaikki Einon tukemat ehdokkaat ovat tulleet valituiksi kansanedustajiksi. Olen todella ylpeä ja nöyrän kiitollinen siitä, että tällä kertaa hän haluaa olla mukana minun vaalityössäni.
        Kiitos myös Sanna Räsäselle Lapualta. Hän muistutti tyylilleen uskollisesti meitä siitä, mikä on tärkeää ja mikä ei. Sanna on koko perussuomalaisjoukon tunneäly, suurella sydämellä.
        Kiitos myös talkooväelle ja Eijalle perussuomalaisista pipareista. Tästä on hyvä jatkaa. Juhlan jälkeen vaalityö jatkuu maanantaina jakajien palaverilla ja illalla Vaakunassa Metallin ja Metalliteollisuuden yhteisellä tilaisuudella. Tiistaina tavataan Sanna Räsäsen, Risto Mattilan ja Sami Yli-Rahnaston kanssa ihmisiä Ylistarossa, Isokyrössä ja Vähäkyrössä. Nähdään turuilla ja toreilla.
        t. Maria Tolppanen

        -------------------------------------

        Siinähän sitä tälle päivälle. Japanissa on asiat paljon huonommin, mutta oli ihanaa huomata kuin meillä Suomalaisilla auttamisen halua löytyy tarpeen vaatiessa.
        Kiitos, Marialle joka toi Eino Lahden nimen esille. Siinä meillä todellinen sotaveteraani.
        Jokaisen pitäisi oppia edes hitusen verran Lahden mielipiteistä. Antanut elämänsä Suomelle ja Suomen itsenäisyydelle. Kuunnelkaa päättäjät ihmistä / ihmisiä jotka ovat uhranneet kaikkensa meidän itsenäisyydelle.
        Itsenäisyydelle, joka on sana jota nykyään ei Suomessa tunneta.

        Saunottu ei, joten: Huomiseen.


      • Vesa-matien-kurmuut
        Putkinotko kirjoitti:

        Oliko se Putkonen joka kopioi perussuomalaisille sen metalliliiton ilmasto-ohjelman?

        Eikös se Putkone kopionut, koko ilmasto ohjelman. Kukaan "äijistä" Suomen kolkissa ei sanonut mitään. Se oli vaan kopio. Nyt tämä Kultuuri ohjelma on kopiotu 100v sitten.
        Vai oliko se kieltolaki on poijat sen kopioi.


    • Miljoonakiitosta

      Kieltämättä aivan ihana kirjoitus Mutta....
      Tänä päivänä politiikan teko vaan ei ole ihanaa. Pitää olla jatkuvasti esillä Mediassa. Sirkka-Liisan tapana on heittäytyä, sääliä anelematta, julkisuuden raadeltavaksi jollain mitättömämmällä asialla (PS-kulttuurikannanotto) ja samalla, kun julkisuuden valokeilat risteilevät hänen vartalollaan, hoitaa jokin meille kaikille oikeasti tärkeä asia (lasten alkoholisoituminen). Me emme kukaan muu kuin Sirkka-Liisa itse tiedä minkä asian hän taas hoiti tuolla epäinhimisellä heittäytymisellään median ristitulitukseen. Hän ei elämöi niillä oikeasti tärkeillä asioilla.

    • käpy jäässä

      Joo niitä todellisia saavutuksia ei vielä kukaan ole nähnyt. Kun niitä ei ole. Intoa on, vaan taito puuttuu..

      • Kiitos sirkkeli

        Ähtärissä, ainut joka otti esille eläinpuiston todellisen tilan. Eihän valtuustossa ole ketään yrittäjä henkistä.
        Nyt ne pohtii, 1 v jäljessä kuis tää meni lippulaiva meni ja oli.
        Mitä se Savola on saanut aikaan ei siitä kynästä muste kulu.
        Niitä ei ole. Työjärjestystä, sen pitämistä ei kertakaikiaan kaikilla ole.
        Mutta muita lahjoa kyllä, ne ei kuulu päätöksentekoon.
        Äänestän Lamminkoskea, ei herroja pelkää, eikä kuvia kumarra.


    • sorry34

      i will gived my vote for lamminkoski.

    • Linteli

      Joo - aika komia Sirkka-Liisa näyttää olevan...

      • pohdiskellen

        Ilkassa 9.3. luki, että ylipainoa kerryttää etenkin alkoholi, mikä keräytyy vyötärölle. Sisäelinten ympärille kertynyt rasva taas aiheuttaa valtavasti yhteiskunnalle kustannuksia, kun henkilö on koko ajan sairauslomalla. Ylipaino myös lisää agressioita, masentuneisuutta ja diabetestä. En äänestä ketään silmin nähden sairaalloista ehdokasta ollenkaan!


      • Pohdiskelua nyt.
        pohdiskellen kirjoitti:

        Ilkassa 9.3. luki, että ylipainoa kerryttää etenkin alkoholi, mikä keräytyy vyötärölle. Sisäelinten ympärille kertynyt rasva taas aiheuttaa valtavasti yhteiskunnalle kustannuksia, kun henkilö on koko ajan sairauslomalla. Ylipaino myös lisää agressioita, masentuneisuutta ja diabetestä. En äänestä ketään silmin nähden sairaalloista ehdokasta ollenkaan!

        Samaa mieltä. Nykyään ei ajatella puolueita vaan henkilöitä, joista sekä kuulee että näkee, että tulevat varmasti jaksamaan uuvuttavassa politiikan työssään.


    • Ihmettelevä85

      Miksei sovinistiSoini nostanut ministeirpuheissa esiin Sirkka-Liisan nimeä?

    • Kanisterit

      Siksi kun Sirkka-Liisasta ei ole siihen. Ajattele nyt aivoillasi.

    • 2 ministeriä!

      Lamminkoski on itse sanonut parhaiksi ministeri ehdokkaiksi puolueessa timon ja raimon. Saarakkalan vuoro tulee kyllä vielä tulevaisuudessa, mutta ei ehkä ihan vielä. Itseään ei todellakaan nostanut ehdokkaaksi!

    • kafferahatloppu

      tää on sirkkis24 palsta. Ainua paikka missä se mainostaa. Kirjottaa ja vastaa ittellensä. Köyhien ja kipeiden mainospalsta. Pitäs laittaa rahhaa, että saa eres kaffet ittellensä.

    • idiot savant

      Hänen kulttuuriministeriytensä olisi loistava hätähuuto maamme terveydenhuollon tilasta.

    • Sirkkis Eduskunttan

      Mutta äänsetäkää kuiteski Sirkkistä ;)

    • 293333

      ei setäkään äänestä sirkkistä

      • Sirkkis Eduskunttan

        Tämä setä äänestäisi.
        Mutta täytyy tyytyä johonkin toiseen PerusSuomalaiseen täällä etelämmässä ;)


    • liru

      pisu

    • kiitosmuistutuks

      Olinkin taas unohtanut, että miksi äänestin Mikkoa.

    • ajat_muuttuu

      Ennen oli sirkkis

      Nyt on sirkkelisahuri

      • Anonyymi

        perustaa sipi kanssa petturien kansanpuolueen vois pyytää hallaa mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perustaa sipi kanssa petturien kansanpuolueen vois pyytää hallaa mukaan

        Ei enää sirkkeleitä pliiiiss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei enää sirkkeleitä pliiiiss

        keskustalaiset jotka oli eniten roudaamassa ukrainalaisia maatiloille ehdottavat nyt suomalaisille maastapoistumisveroa...jup jup. taisivat tajuta mitä tekivät,hommasivat itselle halpaa työvoimaa ja ajavat suomalaiset norjaan,saksaan ym töihin


    • Anonyymi

      Sirkku on mahtava ja sydämellinen uskovainen nainen. Jatkossa

      • Anonyymi

        Muttakun Savolasta tuli ministeri.


    • Anonyymi

      Onko ehdokkaana?

      • Anonyymi

        Kun olis suostunu liike-nytin ehdokkaasi, varma läpimeno. Sitten ehkä sosiaali ja terveysministeri........


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe