Aamu alkoi ankeasti....sitten asiat "loksahtelivatkin" yllättäin toivomaani suuntaan. Aamulla olin maan-matonen, nyt tuntuu kuin "kuningatar"! No, tapoihini ei kuulu kellekkään pahaa aiheuttaa, tänään tein kuitenkin erään ihmisen olon ainakin toviksi, tuskaisaksi. Narrasin hieman ja kuitenkin pysyin aivan asiassa ja kohtuudessa. Hän on pitänyt (kai) minua simppelinä, ihan narusta vedettävänä. Nyt ei pidä enää. Ja minulle on ollut todellakin ilkeä. Luuli nytkin pelottelevansa vaan ei enää! Tein stopin, onneksi. Jahuu!! Se että joku on kiltti, selkeästi provosoi muita käyttämään häntä hyväksi. Eivät tiedä että piste se tulee kiltillekkin eteen ja sitten...niin, kun kiltti suuttuu, tiedättehän. Näin se on elämässä. Päiväni on taas hyvä! Ja muuten...en katso olevani "kiltti" vaan aikuinen ja oikeudenmukainen ja tietty; rehellinen!
Päiväni on aika hyvä!!!
hui ja hai
1
199
Vastaukset
- oikeuf voittaa
Hienoa! Ei tarvitsekaan alistua ja antaa jonkun käyttää hyväksi vaikka ei itse olis aina päällepäsmärinä...oikein teit kun pidit puolesi-tee niin jatkossakin! Noita muiden alistajia ja ääneen huutajia riittää muutenkin työelämässä,politiikassa...jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285764
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962579- 1342497
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121353
- 621107
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101825- 76825