Aamu alkoi ankeasti....sitten asiat "loksahtelivatkin" yllättäin toivomaani suuntaan. Aamulla olin maan-matonen, nyt tuntuu kuin "kuningatar"! No, tapoihini ei kuulu kellekkään pahaa aiheuttaa, tänään tein kuitenkin erään ihmisen olon ainakin toviksi, tuskaisaksi. Narrasin hieman ja kuitenkin pysyin aivan asiassa ja kohtuudessa. Hän on pitänyt (kai) minua simppelinä, ihan narusta vedettävänä. Nyt ei pidä enää. Ja minulle on ollut todellakin ilkeä. Luuli nytkin pelottelevansa vaan ei enää! Tein stopin, onneksi. Jahuu!! Se että joku on kiltti, selkeästi provosoi muita käyttämään häntä hyväksi. Eivät tiedä että piste se tulee kiltillekkin eteen ja sitten...niin, kun kiltti suuttuu, tiedättehän. Näin se on elämässä. Päiväni on taas hyvä! Ja muuten...en katso olevani "kiltti" vaan aikuinen ja oikeudenmukainen ja tietty; rehellinen!
Päiväni on aika hyvä!!!
hui ja hai
1
181
Vastaukset
- oikeuf voittaa
Hienoa! Ei tarvitsekaan alistua ja antaa jonkun käyttää hyväksi vaikka ei itse olis aina päällepäsmärinä...oikein teit kun pidit puolesi-tee niin jatkossakin! Noita muiden alistajia ja ääneen huutajia riittää muutenkin työelämässä,politiikassa...jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960