Aamu alkoi ankeasti....sitten asiat "loksahtelivatkin" yllättäin toivomaani suuntaan. Aamulla olin maan-matonen, nyt tuntuu kuin "kuningatar"! No, tapoihini ei kuulu kellekkään pahaa aiheuttaa, tänään tein kuitenkin erään ihmisen olon ainakin toviksi, tuskaisaksi. Narrasin hieman ja kuitenkin pysyin aivan asiassa ja kohtuudessa. Hän on pitänyt (kai) minua simppelinä, ihan narusta vedettävänä. Nyt ei pidä enää. Ja minulle on ollut todellakin ilkeä. Luuli nytkin pelottelevansa vaan ei enää! Tein stopin, onneksi. Jahuu!! Se että joku on kiltti, selkeästi provosoi muita käyttämään häntä hyväksi. Eivät tiedä että piste se tulee kiltillekkin eteen ja sitten...niin, kun kiltti suuttuu, tiedättehän. Näin se on elämässä. Päiväni on taas hyvä! Ja muuten...en katso olevani "kiltti" vaan aikuinen ja oikeudenmukainen ja tietty; rehellinen!
Päiväni on aika hyvä!!!
hui ja hai
1
164
Vastaukset
- oikeuf voittaa
Hienoa! Ei tarvitsekaan alistua ja antaa jonkun käyttää hyväksi vaikka ei itse olis aina päällepäsmärinä...oikein teit kun pidit puolesi-tee niin jatkossakin! Noita muiden alistajia ja ääneen huutajia riittää muutenkin työelämässä,politiikassa...jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834