Onko Donna raskaana, kun kuvakulmat on koko ajan niin että joku edes edessä milloin laukku, kukkavaasi jne Vai onko näyttelijä oikeasti lihonut ... Pamhan kiusasi Donnaa painonnoususta, ja Donna syö koko ajan.
Donna
3
512
Vastaukset
- SS
Samaa minäkin olen miettinyt, kun on lihonut ja tosiaan kuvakulmat on just sellasia ovelia, että peittävät keskivartalon...
- JG on raskaana
Donna eli näyttelijä Jennifer Gareis sai viime kesänä pojan. Eli nyt meillä näkyvissä jaksoissa hän on raskaana ja koska raskautta ei kirjoitettu sarjaan, sitä piilotellaan kuvakulmilla, laukuilla yms. Jonkin ajan kuluttua Donna poistuu sarjasta hetkeksi kun Jennifer Gareis jäi äityislomalle.
- Fäni
Ei tänäänkään paljoa jäänyt arvailujen varaan että on paisunut kuin pullataikina. Kumma että ei sitten ole sen suuremmin sillä sarjassa elämöity....käyny varmaan mäkissä vähän ahkerammin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814