Enkelisi nimi

enkeliystäväsi

Tietääkö kukaan oman enkelinsä nimeä? Olisi hauska kuulla millaisia nimiä enkeleillä on.

37

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAAMEEÄMMÄ

      KAAMEEÄMMÄ

    • sssssf

      Mitäs noita ny on...

      Astaroth, Asasel, Abaddon, Shamael, Python, Belial, Deattán... :)

      • Enoch.:.

        noi on ns. langenneita enkeleitä... Belial=luotu luciferin jälkeen. (langennut) Asasel/Azazel=opetti ihmisille sodan käyntiä(langennut) Shamael/Samael yhdistetään usein saatanaan... varmasti nuo muutkin langenneita. Taivaan enkeleitä esim. Gabriel, Rafael, Mikael, Uriel


    • ew

      Enkelilläni on kuudet siivet ja neljät kasvot. Hänen nimensä on Mökö.

    • Kiva nimi

      Mieleen tuli sellainen nimi kuin Humpsantuti.

    • neitokainen-

      Teider

    • Öööö..

      Kanada

    • diibadaapa

      Mikael

    • tidididiuuuu

      Rafael

    • titiityy

      Sufiel

    • riuifuqf

      Sauron

    • Tämä on kysymys mytologian historiasta.

      Kumpi näistä tarinoista on vanhempi ?

      Kreikan mytologian Ikaros- taru vaiko raamatun enkeli-tarut ??

      • Saagapolku

        Mitä välii sillä on kumpi on vanhempi, kun tosiasiassa ne ovat yhtä vanhoja ja ikuisia. Aivan kuten sinäkin.


    • JK

      EN TIED''Ä

    • rt w vw vw vwv

      no vittu muna oli ensin ja se meni sinne vittuun, sen jälkeen kana alkoi kirkumaan, niin se menee

    • jk

      enntiedä

    • Rursula

      Richard Dawkins. ; )

    • Hyljätty?!

      Kunpa oma suojelusenkelini, Luojan palvelija ilmoittaisi minulle läsnäolostaan ja siitä, että minuakin Jeesus ja Abba rakastaa.
      Toivon niin kovin, että nämä ahdistukseni aiheet ovat pelkkää koettelemusta eivätkä kuolemantuomiota...

      • Netta enkelini

        Tiijätkö että on niin lähellä, lähempänä kuin paraskaan ystävä. Juttele ajatuksissa, vastaukset pomppaa heti takaisin, ovat nää enkelikaverit meinaa supernopeita. Usko pettää ennemmin, ja rakas ystävä meitä ei todellakaan jätetä tänne oman onnemme nojaan.


    • voi jeesus

      Minun enkelini nimi on Jorma Erämaa. Lempparinimeltään Eräjorma.

    • Netta enkelini

      Netta!, jännä kun joskus istuu pelkääjän paikalla eväskorin päällä ja välillä rokkaa musiikin tahtiin konepellillä.. ei käy Netan kans aika pitkäksi.

    • Ihan uus

      Stefan kai,en ole vielä saanut varmuutta,miten sen saa?

    • Molopää

      Kuolema eli viikatemies. On muuten pätevin ammattimies mitä löytyy, suorittanut duuninsa 100% ja tehnyt urakkaa aikojen alusta ilman palkkaa.

    • Dragon..

      Lohikäärmes

    • Minun henkioppaani

      Adolf Hitler

      • Hieno mies oli

        Minun on Pekka Siitoin.


      • Jos Aatu tulis sun olkapäälles istumaan, sulle tulis pisut housuun, poju.


    • tempmil

      Minulla oli Michael niminen enkeli suojelusenkelinä, mutta hän ei toiminut yhteen kanssani kuin olisi ollut toivottavaa. Tällä hetkellä minulla lienee tilanne, että olen vain Jumalan huomassa, kun suhteeni Michaeliin ei toimi. Ei enkeleitten kanssa aina synkkaa, eikä se ole ainoastaan ihanaa siipien havinaa, kuten jotkut tuntuvat puhelevan. Miksiköhän minä en enkelilleni kelvannut juuri miltään kantilta katsottuna? Aina oli jotakin valittamista tai syyttämistä. Parempi minun nyt on Jumalan huomassa, kuin syyttelevän enkelin siiven alla.

      • tempart

        Turha tuhlata siihen aikaa, pudonnut on eikä siitä ole sittemmin toennut kuin lyhyiksi ajanjaksoiksi. Nytkin juoksutti minua tänne turhaan katsomaan oliko jotakin sanottavaa vain sanoakseen ettei ollut. Touhunsa vuotaa kuin seula eikä edes huomaa että vika on itsessä eikä muissa. Siinä vaiheessa kun rationaalinen menee irrationaaliseksi, on turha etsiä siitä syvempiä merkityksiä tai syitä sen teoille. Ikävä kyllä.


    • voisiko olla?

      Ronsuth

    • Jointti

      Itse en kutsu seuralaistani enkeliksi, mutta hänen nimensä on Homo.

    • Buddhaforever

      Enkeleitä ei ole.

    • JUMALAN MERKKI

      "Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, ja sanoi: Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan" Ilm.7:2, 3 Mikä on se elävän Jumalan sinetti, joka painetaan hänen kansansa otsaan. Se on merkki, jonka enkelit tunnistavat mutta jota ihmiset eivät näe.Sillä tuhon enkelin täytyy nähdä lunastuksen merkki. Tämä älykäs olento näkee Golgatan ristin merkin Herran omissa pojissa ja tyttärissä. Jumalan lain hylkäämisen synti on pyyhitty pois. Jumalan palvelijoilla on yllään häävaatteet, ja he ovat kuuliaisia ja uskollisia kaikille Jumalan käskyille. Herra ei anna anteeksi niille, jotka tuntevat toduuden mutta eivät sanoin ja teoin tottele hänen käskyjään.

    • Minun enkelini nimi on Damabiah. Sitten on toinen varaenkeli, jos ensimmäisellä on liikaa huolta minusta, hänen nimensä om Eula. Luulisin, että Dama on miesenkeli ja Eula naisenkeli.

    • Mortis, musta enkeli (angelus nigrum), kuoleman enkeli, nimestään ja maineestaan huolimatta ainoa joka tuo meille ikuisen helpotuksen ja avun olemattomuuden muodossa.
      Mortis on ainoa joka pelastaa meidät palvomasta ja nöyristelemästä vailla omaa tahtoa ikuisesti raamatun sadistista ja itsehyväistä jumalaa, kaikkien muiden enkelien ainoa tarkoitus kun on saada mahdollisimman monta tahdotonta nöyristelijää mukaansa. ;)

      Kuoleman enkeli syntyy samalla hetkellä kuin kuolemme ja myös kuolee meidän myötämme vain syntyäkseen uudestaan ja uudestaan jokaisen kuoleman hetkellä.

      Jos musta väri ei miellytä niin TinkerBell eli Helinäkeiju on hyvä vaihtoehto ja jopa minä, musta enkeli olen viettänyt erittäin rattoisia hetkiä Hellun kanssa.
      Jos siis kaipaat piristystä elämääsi niin sitä varten Helinäkeiju on tallentanut seikkailunsa DVD:lle jotta voisimme nauttia hänen seurastaan aina kun haluamme. ;D

    • Metatron

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe