Lohja=parkkisakko

Sköntsä

Mistä Lohja tunnetaan, no parkkisakoista. On hienoa että maine on levinnyt ja sitä kautta osataan olla tulematta Lohjalle ostoksille.
Itse lopetin välittömästi Lohjalla ostoksilla käymisen kun sain sakon väärän värisen kiekon käytöstä, valituskaan ei auttanut.

48

4902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timppa MM

      Ei auttanut valituskaan myös täällä oli jäännyt kellon näyttö tasan ja puolen väliin kuulemma, vaikka oli kyllä parimilliä klo puolesta jätättänyt kiekko meinaan, kiekko ikkunassa ja sakko lasissa näin Lohjalla, tästä kyllä aikaa jo parivuotta mutta nykyjään teen ostokseni nummelassa tai kotiin tullessa Pääkaupunkiseudulla.

      Onnea Lohjalaiset.

    • Maksaako Sokos?

      Niin. Saisi Sokos maksaa sakot, kun jakelee lainvastaisia kiekkoja!

      Tiukkapipoiset ja virkaintoiset lappuliisat olivat samaan aikaan autolla, kuin itsekin ja niin vain sakot laittoivat vaikka heillä on mahdollisuus joustaa. Ei tarvitse enää erehtyä Lohjan kauppoihin.

      • Joo EIMAKSA,
        MÄ olensaanut lohjalla parkkisakot Siks että Parkkikiekko ei ollut asinmukainen
        Vaan Viallinen Sen Sinisen Alaosasta puuttui pala, SIIS ALA OSASTA, Joka on melko kaukana siittä kiekosta, Munmielestä Lapsellista rahastusta, Ja viellä lapsellisempaa mafiatouhua Se ettei valitus auttanu mitään,
        Lohjan mafia on Samakuin lohjan virkamiehet,


    • renkaatvie

      Kyllä tulee äänestettyä autolla kauppapaikkoja, kun vapaita paikkoja on niin vaikea löytää. Helpompi käydä kaupassa, Citymarkettia ja Prismaa lukuunottamatta, vaikkapa Helsingin ostoskeskuksissa. Kyllähän ne erikoisliikkeet täältä katoaa, kiitos parkkipolitiikan. Niille, jotka tulevat autolla töihin, tilanne on kuulemma jo aika paha.

      • Helsingin herra

        Missä Helsigin ostoskeskuksissa muka on erikoisliikkeitä?

        Helsingin keskustassa ei parkkipaikkaa saa lähelle asiointipaikkaa, eikä ainakaan ilmaiseksi, vaan auto pitää jättää kalliiseen parkkihalliin. Bensatkin maksaa pitkän pennin, jos ajat 130 km ostosreissun takia, ja aikaakin menee tunti suuntaansa.

        Ostoskeskuksia löytyy lähempääkin kuin Helsingistä, vaikka Ojamolta. Lohjalta on minusta aivan tosi helppo saada parkkipaikka, kun aina voi jättää auton Prisman parkkihalliin tai Lohjantähteen, ja vieläpä ihan ilmaiseksi. Te, jotka valitatte Lohjan parkkitilanteesta, ette selvästikään ole Helsingin tilanteesta selvillä ollenkaan!


    • "Viallinen" lohjalai

      Onhan se vääränvärisen kiekon käyttö vähän niinku oma virhe mutta en minä mikään ole tuomitsemaan,olenkin muualta muuttanu ja ollut "kieroon katsottu" mielipiteistäni peruslohjalaisista ja paikkakunnan ongelmista.
      Sanoisin kuitenkin että "pilkun *********.

      Itse olen saanut parkkisakot unohdukseni takia mutta uskallan väittää että max kolmessa minuutissa olin korjaamassa tilannetta mittarille jättäen ruokaostokseni kesken mutta myöhäistä.
      Jokin "röntgenkatse" on täytynyt lappuliisalla olla koska koko kulma oli täysin autio pysäköidessäni..todella nopeaa toimintaa.

      Sen sijaan ihmettelen että invapaikkojen väärinkäyttö rehottaa paikkakunnalla,esim Lempolan kauppapuistossa käytetään invapaikkoja todella törkeästi väärin,vartijat ei voi mitään ja kehottaa soittamaan poliisille mutta käy melkoinen tuuri jos ennättävät,en kyllä koskaan ole nähnyt poliiseja tarkastamassa invapaikkatilannetta mutta enhän siellä ole koko päivää vaan muutaman kerran päivässä,Vihdissä olen nähnyt kuinka poliisit ovat valvoneet ja sakottaneet.

      Itse olen siirtänyt lähes kaiken kauppa-asioimisen Nummelaan ja Espooseen jossa ei ole samanlaista ahdistavaa ilmapiiriä kuin Lohjalla pysäköinnin suhteen.

      • p-pirkkolandia

        Helsingissä asuessani vältin pysäköintisakot, mutta Lohjalle muutettuani sain ekan puolen vuoden aikana kahdet. Nyt on kiekko aina ( toivottavasti) paikallaan. Hassua, koska Helsingissä on OIKEASTI pulaa parkkipaikoista, tänne vielä yleensä mahtuu autot parkkiin.


    • -.-

      Hei herra/rouva viallinen.

      Vartijat eivät puutu invapaikoille pysäköimiseen, koska
      1) parkkipaikka ei kuulu vartijan vartioimisalueeseen
      2) parkkipaikkojen pysäköimisvalvonta ei kuulu vartijoille.

      Muutaman kerran olen tällaiseen tapaukseen törmätessäni kuulututtanut auton rekkarin myymälässä. Eipä tuokaan aina auta ja poliisia ei halua kutsua niin pieneen juttuun niin yleensä on jäänyt hoitamatta

      Vartija Lohjalta

      • Donitsi kahvilla

        > ,niin joillekin tuo on pieni juttu mutta sitä paikkaa oikeasti tarvitsevalle se on iso juttu.

        Ihan hyvä että olet kuuluttanut mutta eipä se kaikkiin tepsi,olen huomannut kuinka törkeästi Lempolassa voi käyttää invapaikkoja väärin ilman minkäänlaista pelkoa sakotuksesta.


    • 4lasta

      Lohjalla on mukava asioida kun sentään saa parkkipaikan.

      Esim. kk sitten piti käydä lasten klinikalla helsingissä. Piti lähteä kaksi tuntia aikaisemmin. Että kerkiää parkkihalliin jonottamaan, ettei ole hirveä ruuhka. Mutta kuitenkin jouduimme jonottamaan parkkipaikkaa hallin edessä n 45min. Niille jotka eivät ole siellä käyneet niin tiedoksi että jos yksi auto tulee pois yksi auto pääsee puomista sisään jne Niin ja tämähän on maksullinen halli jonka sitten maksat lähtiessässi automaatissa vain käteisellä muuten et ulos pääse hallista. Ulkopuolella tuota hienoa sairaala aluetta (niin siis kysehän meilahden sairaalan alueesta) on turha kuvitellakkaan löytävänsä parkkipaikkaa. Tai jos löytää niin siinä on se maks 30 min pysäköinti lupa tms EI TOIVOAKAAN ILMAISESTA PARKISTA.

    • kaidex

      Onko Lohalla missään ilmaisia parkkipaikkoja ilman kiekko/aikarajoitusta? Siis pitkäaikaisparkkeja?

      • Hiekkaparkkis

      • ksloan

        Harjulan parkissa on autoja päivät pitkät. Tosin sen reunoille on nyt rakennettu japanilainen puutarha ja iltaisin voidaan potkia peltiä ruttuun. Pystyynkuivaneista vaahteroista katkesi juuri kovalla tuulella yksi iso latvus. Mustan Mersun konepelti oli vaarassa, mutta onneksi ei osunut


      • Ei ole löytynyt

        Käsittääkseni ei yhtään ainutta ns. keskustan alueella.


    • koska hullutus loppu

      hyvästi lempolan sso,kiekkopakko kolme tuntia,hävytöntä.motonetissa pakko käydä,ruokakauppoja muuallakin.

      • ss

        Mutta käykö parkkiliisat Lempolassa? Itse olen huomannut kuinka hyvin harva on huomannut kyseistä kiekkopakkoa, mutta ei sakkoja kenelläkään. Jos on kaupungin liisat vartioimassa niin eivät varmaan edes jaksa lempolassa käydä.


      • 2 milj km
        ss kirjoitti:

        Mutta käykö parkkiliisat Lempolassa? Itse olen huomannut kuinka hyvin harva on huomannut kyseistä kiekkopakkoa, mutta ei sakkoja kenelläkään. Jos on kaupungin liisat vartioimassa niin eivät varmaan edes jaksa lempolassa käydä.

        Kyllä ne taitaa käydä vaikken nähnyt ole,kysyttiin yhdessä liikkeessä että onko varmaan kiekko säädetty niin luulen siitä päätellen että sakkoja ropisee.

        Kyllä sen kiekon oppii muistamaan kun yhdet sakot hölmöyttäni Lohjan keskustassa hankin siis unohdin ja palasin,4-5 min oli liikaa,ei valittamista kun oma vika,valvonta ilmeisen tehokasta.


      • Skeidaaja
        2 milj km kirjoitti:

        Kyllä ne taitaa käydä vaikken nähnyt ole,kysyttiin yhdessä liikkeessä että onko varmaan kiekko säädetty niin luulen siitä päätellen että sakkoja ropisee.

        Kyllä sen kiekon oppii muistamaan kun yhdet sakot hölmöyttäni Lohjan keskustassa hankin siis unohdin ja palasin,4-5 min oli liikaa,ei valittamista kun oma vika,valvonta ilmeisen tehokasta.

        Niin kyllähän tuo on törkeä rikkomus josta on aina tultava maksu, ajattella jos kaikki unohtaisivat niin mitä siitä tulisi.


      • Skeidaaja
        ss kirjoitti:

        Mutta käykö parkkiliisat Lempolassa? Itse olen huomannut kuinka hyvin harva on huomannut kyseistä kiekkopakkoa, mutta ei sakkoja kenelläkään. Jos on kaupungin liisat vartioimassa niin eivät varmaan edes jaksa lempolassa käydä.

        Eiköhän nuo jouluviikolla hyökkää. Ovelasti niitä liikennemerkkejä on sinne sijoiteltu, juuri niin että jää mahdollisuus olla niitä huomaamatta.


      • Muistilappu kojelaud
        Skeidaaja kirjoitti:

        Eiköhän nuo jouluviikolla hyökkää. Ovelasti niitä liikennemerkkejä on sinne sijoiteltu, juuri niin että jää mahdollisuus olla niitä huomaamatta.

        Joitakin vuosia sitten oli vähän joulumieltä pysäköinninvalvonnassakin eli sakkoja ei joulun alla niin helposti jaettu kuin "norm virka-aina",en ole kuitenkaan tiedotusvälineistä (L-U) nähnyt onko kevennetty tapa heitetty kenties koppaan.

        Lohjan merkkiviidakoissa saa olla todellakin tarkkana kuten kerroit,huomaamatta helposti jää.

        Lempolassa en ole vielä nähnyt yhtään sakottajaa kauppakeskuksen parkilla mutta huhujen mukaan siellä niitä käy,liekö sitten "lohjalainen huhu" vai totta.
        Aika villiä on välillä ruuhka-aina parkkeeraus Lempolassa,autot jätetään ruutujen ulkopuolelle ajoväylälle sekä invapaikkojen väärinkäyttö rehottaa...ei riskiä kun ei sakotusta..ehkä nyt on.


      • Holtittomuuus stop:)
        Skeidaaja kirjoitti:

        Niin kyllähän tuo on törkeä rikkomus josta on aina tultava maksu, ajattella jos kaikki unohtaisivat niin mitä siitä tulisi.

        Törkeäähän toki,rikkomus on todella vakava..ajattelen että mikä holtiton villitys siitä seuraisi kun sakkoja ei tulisikaan,ensiksi näköhavainnot ja sitten puskaradiot..ai niin loppu meni väärin koska Lohjallahan ei juoruta tunnetusti.


      • Lempol mutkat kireät
        ss kirjoitti:

        Mutta käykö parkkiliisat Lempolassa? Itse olen huomannut kuinka hyvin harva on huomannut kyseistä kiekkopakkoa, mutta ei sakkoja kenelläkään. Jos on kaupungin liisat vartioimassa niin eivät varmaan edes jaksa lempolassa käydä.

        Aika usein siellä Lempolassa käyn mutta yhtään sakottajaa en ole nähnyt..sakkoja olisi saanut kirjoitella varmasti lähes päivittäin ainakin invapaikkojen väärinkäyttäjille.


      • hohoijaa1
        Lempol mutkat kireät kirjoitti:

        Aika usein siellä Lempolassa käyn mutta yhtään sakottajaa en ole nähnyt..sakkoja olisi saanut kirjoitella varmasti lähes päivittäin ainakin invapaikkojen väärinkäyttäjille.

        Joo ei niitä Lempolan ostarilla näy,eilenkin viiden minuutin sisällä näin kaksi invapaikalle pysäköintiä ilman minkäänlaista lupaa ja jalan noususta päätellen terveitä joten tuskin sen pysluvan asettaninenkaan niiltä unohtui..vaan sitä ei ollut !


    • 920 000 km

      Muutamankin parkkisakon saaneena olen alkanut pikkuhiljaa oppimaan kiekon käyttöön. Vieläkin välillä unohtuu joten eiköhän se taas olisi sakon paikka.

      Hesan suunnassa kun liikkuu niin aina saa olla ihmeissään vuoropysäköinnin, siirtokehotuksen ja parkkimittarien kanssa. Tulee ihan Lohjan hyviä pysäköintipaikkoja ja kiekkopaikkoja ikävä. Jos ei ihan liikkeen oven eteen saa autoa parkkiin niin muutaman 100 metrin kävelymatkan päästä löytyy aina paikka.

      Joulun aikaan en lähde Hesaan jos ei ole aivan pakka (=pysäköinti yhtä painajaista)

    • Joulumieltä

      Eiköhän tämä "sköntsä" vähän liioittele koko asiaa, sillä jokaisessa kaupungissa on omat "parkki-pirkot" jotka tekevät vain työtään, eikä siihen liity mitään määrättyä paikkakunta erikoisuutta.
      Jos olet parkkeeraanut väärin niin olet ansainnut sakot ja sillä siisti.
      Turhat marinat pois ja iloista joulumieltä tilalle sillä kyllä Lohjalla löytyy parkkipaikkoja ja "pirkkoja" joka lähtöön kuten muillakin paikkakunnilla.

      • Sköntsä

        Kyllähän se asia vain on niin, että parkkisakot ovat mahtavaa liiketoimintaa. Kaikki parkkialueet rakennetaan niin, että mahdollisimman paljon tulee "väärinpysäköintejä" . Parkkikiekko järjestelmä perustuu täysin siihen, että saadaan rahaa kerättyä, ei ole mitään väärinpysäköintiä. Sain sakon kun käytin väärän väristä kiekkoa Lohjalla, siis väärinpysäköinkö??? Totta kai joka kaupungissa on jo huomattu, että parkkisakoilla saadaan kerättyä valtavasti rahaa ja sen vuoksi noita uusia "sakkofirmoja" nousee yhtenään. Asian ovat huomanneet myös stadin leffateatterit; asiakkaat ovat kaikonneet. Myös suurin osa Stadin, Espoon ja Vantaan asuinalueet ovat sellaisia, että et enää voi käydä kylässä kuin julkisilla tai sitten maksat "väärinpysäköinnistä". Lempolan kauppakeskus on uusi rahankeruualue, parkkikiekosta ilmoitetaan vain niin että on suuri mahdollisuus olla huomaamatta sen pakollista käyttöä. Tuonne alueellehan hyvin herkästi ihmiset ajelevat "väärinpysäköimään" ja tuon takia sielläkin on nyt kiekkopakko. Vielä eräs asia: minulla oli tuttu parkkipirkkona ja hän lopetti kahden viikon jälkeen kun piti hommaa sairaana. Työtovereiden yksi lempparipaikka oli lastentarhojen edustat koska sieltä saa määrättyyn aikaan kerättyä mukavasti rahaa. Lohja oli ensimmäinen oikein tunnettu parkkisakoista nyt muutkin ovat tulleet mukaan. Säälin vain kaikkia noita kadunvarsiliikkeitä koska ne kuolevat. Parkkisakot ovat yhtä uskottavia kuin sakot 3km/h ylinopeudesta joka on viranomaisten yksi uusi rahastuskeino.


      • Juju

        Kaikki perustuu siihen että sakkohan tulee, yksi parhaimpia tulonlähteitä. Miksi luulet että yksityisiäparkkifirmoja perustetaan kovaan tahtiin. Paskanjauhantaa tuo väärinpysäköinti. Jos parkkipirkko ehdottaa että nyt lähdetäänn päiväkodin edustalle keräämään rahaa, äidit ja isit hakee kiireellä ipanoita ja unohtavat parkkikiekon, kertoo paljon työntekijöistä.


    • Vanhus

      Tein eilen vakavan rikkomuksen, unohdin vahingossa laittaa parkkikiekon kun kävin kaupassa hakemaassa perunoita. Poissa olin noin 5 minuuttia. Onneksi ei ollut sakkolappua lasissa vaikka se minulle olisi kuulunut, teinhän vakavan rikkeen. Pelottaa että saatan joskus vielä unohtaa laittaa tuon läpyskän kun se ei ihan ensimmäisenä tuole mieleen kun kaupassa käy. Pitäisiköhän minun alkaa käydä kaupassa jossain toisaalla jossa ei ole tuota parkkikiekkopakkoa

    • Tarja Tuulikki

      Parkkisakko business on nykyään erittäin kannattavaa, uusia yrityksiä nousee jatkuvasti. Uusia asuinalueita kun rakennetaan niihin ei tule enää vieraspaikkoja
      Taloyhtiöille ei myöskään tule välttämättä paikkoja edes kaikille asukkaille ja kadun varsille ei tule muita maksullisia paikkoja kuin sakkopaikat. Jotta sakkoja saadaan kerättyä paremmin on vielä keksitty tämä aluepysäköintikieltomerkki. Eiköhän kohta kun moottoritieltä ryhmittyy Lohjalle, pitää samalla muistaa katsoa ettei vaan liittymässä seiso aluepysäköintikietomerkki. Tuo kun ei ihan heti tule mieleen, kun ei vielä siinä vaiheessa etsi parkkipaikkaa. Näitä kieroja paikkoja on jo useita esimerkiksi Espoon Leppävaara. Useissa kauppakeskuksissa parkkiaika on jo rajoitettu niin pieneksi että kaikkia asioita ei ehdi hoitaa ilman että käy välillä siirtämässä autoa ( luulen että suurin osa mielummin lähtee pois niin myös minä). Ennen kävimme Itiksessä samalla reisulla vaateostoksilla, elokuvissa ja vielä syömässä mutta tuo huvi loppui jokunen vuosi sitten kun parkkisakkobusiness alkoi . Lohjan keskustassa ei tule juuri käytyä koska nykyään ei tule kannettua kolikoita taskussa joten on helpompaa käydä toisaalla. Prisman 3 tuntia ei taas riitä jouluostoksille joten on helpompaa käydä toisaalla jouluostoksilla. En usko että menee kauan aikaa kun Prisman ja muiden parkkiaikaa alennetaan tuntiin jotta saadaan kerättyä lisää parkkisakkoja. Lempolan kauppakeskuksesta on tulossa uusi mahtava rahankeruu paikka

    • tg55

      ootkos koskaan miettinyt jos väärin pysäköinyt oot niin siitähän audi miehellle rapsahtaa

      • saatanan tunarit

        jos kiekko ei sininen kuten vaaditaan niin miksi itkette...pysäköidään väärin ja sitten itketään. katsokaa peiliin niin sieltä näätte syyllisen, ei vika parkkipirkon jos mittari punaisella


    • saatanan tunarit

      lohja tunnetaan ruikuttajista

      • Oivoivoi

        Suomalainen ei valita, syö vaikka paskaa mutta valittaa ei kehtaa. Kuulutko tuohon joukkoon


    • Itämaan sietäjä

      Linnaan vaan kaikki kiekottomat, rikollisia te olette

    • JeppeZZzzz

      ei autoa ei parkkisakkoa, niin yksinkertaista :)

    • Tiiditaa

      Kaikki parkkipaikat tehdään nykyään niin että pysäköinnistä voidaan myös sakoittaa. Pysäköintisakot ovat aivan mieletön jutska nykyään rahaa tulee ovista ja ikkunoista

    • kiekkoilija1

      Törkeyden huippu on kun sairaalan parkkipaikoilla kyylätään,kukaan ei voi olla varma miten vastaanottoaika venyy ja siinä voi unohtua parkkiaikakin.

      Lempolassa ei ole ostarilla pelkoa,taitaa olla liian kaukana.

    • Arghpark

      Väitän että Lempolan kauppakeskuksessa annetaan ihmisten luulla että pirkot eivät käy siellä lainkaan. Sitten joku kaunis päivä tullaan ja kerätään rahaa oikein kunnolla, näin se menee.

    • Reiscar

      Älyvapaata toimintaa, kun valvotaan tyhjiä parkkiruutuja ja heti tulee lappu ikkunaan jos on hetkenkin pitäny yliaikaa. Just napsati 40€ kun oli tunnin ollu liian kauan parkissa. Vittu ja vieressä on pelkästään tyhjiäpaikkoja!

    • saa nummelassakin,nordean parkissa,olin maksamassa parkki sakkoa joka tuli espoossa,tulin pankista ni jo oli sakko ikkunassa,noin 2minuuttia parkissa,ilman kiekkoa,meinas vittu palaa hermot,onneksi liisa oli kerennyt jo karata paikalta

    • joria_kaipaa_naiset

      Just näin Jori puikkoihin ja tämä vanha eukko helvettiin joka yrittää hieromalla saada jotain aikaiseksi (häpeä) hänelle porttikielto koko paikkaan tai menemme muihin paikkoihin. Tälläisen viestin löysin Lohjan palstalta meitäkin on monta samaa mieltä olihan se aika touhua kiima puski päälle kaiken aikaa haittasi Jorin työtä. JORI HETI TAKAISIN IKÄVÄ ON SINUN KARAOKE HETKIÄ ja alussa mainitaan tämä tämä vanha ryppyistä eukkoa ei pidä päästää lähellekään
      karaokelaitteita hierokoon yksin itseään .NYT LOPPUU TANHUHOVISSA KÄYNTI JOS JORIA EI SAADA KARAOKEVETÄJÄKSI, tämä ikäloppu eukko pilaa koko paikan

    • Anonyymi

      No kaikkea sitä kuulee! :-(

    • Anonyymi

      Minä sain myös parkkisakon eilen Lohjalla ("mukava" synttärilahja.. :-( ) muka väärän ajan antamisesta. Kävin Terveystalolla pienessä operaatiossa ja kun palasin n. puolen tunnin kuluttua, minulla odotti parkkisakko ikkunassa! Parkki-Pirkko oli väijynyt minua jossain, sillä tiedän tasan tarkkaan mihin aikaan oli Terveystalolla ja näen mihin aikaan sakko on annettu. Teen valituksen ja pyydän todistamaan väitteen.

    • Anonyymi

      Lohjalla on 2 ns. parkkipirkkoa. Tietääkö joku heidän nimensä?

    • Anonyymi

      Itse en käy siellä koska ihmiset haisevat ihan paskalta!

    • Anonyymi

      Itsekin sain sakot jo monasti!
      Kerran sain sakot kun en laittanut kiekkoa lainkaan?!!
      Toisella kertaa tuli sakot kun laitoin kiekon mutta olin liian pitkään parkissa?!?!!?

      Ihmeellistä toimintaa!!

    • Anonyymi

      Ihan samaa mieltä. Eikö voi maksaa rahalla parkkipaikkaa , täytyy olla jokin hemmetin sovellus.

    • Anonyymi

      Parkkisakot saa anteeksi, kun räkäisee kunnolla pysäköinninvalvojan naamalle, niin kuin köyhienkin ja muiden kerjäläisien naamalle kuuluu.

      Ihmiset maksavat siitä, kun lisäksi potkii uhrin katuun, ja sylkee lisää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe