Hei!
Olen aloittamassa haastattelusarjaa, jota julkaisen viikoittain blogissa. Blogia ei vielä ole olemassa, sillä olen vielä suunnittelu- ja tunnelmointivaiheessa. Haluaisinkin kuulla, mitä sinä muistat omasta mummista, mummosta, famusta, isoäidistä... Opettiko hän sinut neulomaan? Joiko hän aina tietynmerkkistä kahvia? Jokin elämänviisaus tai sitaatti? (Lyhyt ytimekäs sitaatti voisi päästä jopa blogin nimeksi.
Koko blogin ydin on kuitenkin mummeleiden haastattelu, joten jos sinulla on oikea guru mummona tai tunnet tädin, jolla oli se lyömätön sokerikakkuresepti, meilaa vaikka hänen nimensä ja puhelinnumeronsa osoitteeseen [email protected] (varmista kuitenkin että hän on halukas jakamaan viisauksiaan).
Paras muisto isovanhemmista - kerro!
Mi P.
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275