Aihe

myydään akvaario Oulussa

KIIRE!

Myydään akvaario 64l, uusi pumppu, kivet, kasvit, kalat sekä puhdistusvälineet.
Ulkomaille muuton vuoksi.Kiire!
Hp.100 euroa p.040-7081311

6

1170

Vastaukset

• Olisin kiinnostunut pelkästä akvaariosta. Voitko myydä erikseen? Kerro kuitenkin mitä kaloja siellä on ja kuinka paljon.

• Mulla on akvaario jossa on n. 200 litraa. Mä voin ottaa sun kalat jos et saa niitä myytyä...asun kempeleessä!!! sähkäri: taikakissa@hotmail.com

• milla kirjoitti:

Mulla on akvaario jossa on n. 200 litraa. Mä voin ottaa sun kalat jos et saa niitä myytyä...asun kempeleessä!!! sähkäri: taikakissa@hotmail.com

JOKO SAIT MYYTYÄ AKVAARIOSI? HIENOA JOS SAIT!!!

• moi! olen etsinyt kauan akvaariota oulun suunnalta!! enkä ole vielä sopivaa löytänyt...mutta sinun akvaariosi kiinnostaisi paljon...kertoisitko tarkemmin missä päin oulua asustelet! itse asun iissä! voisko hintaa yhtään tinkiä?? vastaa sähköposti osoitteeseeni tt88@suomi24.fi

• olisin kiinnostunut ottamaan tai jopa ostamaan kaloja sinulta jos ovat mielenkiintoisia.

Mailaa mikko@ohukainen.fi

• OULU Myydään akvaario 180 l, akvaarion pumppu (n.vuoden vanha) Eheim aquaball, Giant akvaariovalaisin, uusi letku/pumppu veden tyhjentämistä varten. Pakettina tai erikseen. Ota yhteyttä: eppe_87@hotmail.com tai 040-9664665

Minulla ei ole autoa, joten ostajan tulisi hakea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      15792
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      525
      8433
    3. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      55
      4861
    4. Baha kadrum/Marzun mies

Löytyy googlettamalla mukavaa luettavaa. Aivan kamala väkivalta rikollinen!! Ja veljensä samanlaista roskasakkia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      2059