Martasta olisi tullut supertähti

Keskeytti Idolsin

Tässä Martta Hakalan hieno cover veto Avril Lavignen hitti biisistä My Happy Ending.
http://www.youtube.com/watch?v=Mg6z0KMaI4s&feature=rec-LGOUT-exp_fresh div-1r-7-HM

Itse pidän Avril Lavignesta paljon ja varmasti tästä coverista olisi Avrilkin todella otettu.

Martta jätti Idolsin kesken, mutta nämä hänen youtube videonsa todistavat sen, että hänestä vielä kuullaan ja tuskin tarvitsee odottaa Martan uutta Idols tulemista ennen kuin hänellä on jo levytysopimus

Green Day Cover (By Martta Hakala)
http://www.youtube.com/watch?v=TY55f0bOu5k&feature=related


Ei tässä enää mitään Idolseja tarvita.

4

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä kuullaan vielä
    • Jööran Huuskvaarna

      Itse olen sitä mieltä, että maailmantähtien laulutyylin ja stailauksen matkiminen ei tee kenestäkään supertähteä. Tähteys on sitä että ollaan uniikkeja omia itsejään. Martalla on selvät jäljet omiin idoleihinsa.

      Totta mooses sitä jää "ikuiseksi lupaukseksi" kun ei katso juttua loppuun saakka vaan keskeyttää kisan ennen kuin jättäytyy tuomariston pudotettavaksi. Hänhän oli ehkä-ryhmässä, kuten muistat.

    • marrrrrrrrrrrrrrrtta

      Martta on niin nuori vielä. Ehtii vaikka 10 vuoden päästä kunnolla kuuluisuuteen. Ja tottahan on, että ei Idiootit oo ainoa eikä välttämättä ees paras tapa päästä pinnalle.
      Mitä haittaa, vaikkei Martasta tosi suosikkiesiintyjää koskaan tuliskaan? Toivon hänelle onnellista elämää joka tapauksessa!

    • Sukka Puikko

      "Martasta olisi tullut supertähti"

      Yhtä hyvin Martta OLISI VOINUT flopata totaalisesti. Nyt asia jää arvailujen varaan, kun Martta jätti asian roikkumaan ilmaan. Potentiaalia olis ollut mutta leikin kesken jättäminen on merkki siitä ettei kuitenkaan ollu rahkeita ottaa vastaan kritiikkiä joten supertähteys ei kyllä ole Martan heiniä, toistaiseksi.

      Supertähti ei unohtele sanoja ja jätä kisaa kesken. Martta on vielä niin lapsi, että jätetään nuo supertähtijutut vielä. Supertähdeksi ei tee vielä ulkonäkö ja kovan friidun näköiseksi meikattu naama ja tulipunainen tukka. Lähinnä noilla voi säikytellä mummoja kirkonkylän raitilla. Martan kehittelmä ulkomuoto ei vielä 16-vuotiaalla vastaa sisäistä olemusta. Niistä Martan lauluista mitä olen kuullut, en pidä yhtään. Matkii jotain maailmantähteä selkeesti.En nyt muista ketä. Mutta varmasti Martalla on omat faninsa jo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe