Olen lähettänyt useista Anzzyn ja hänen muillakin nikeillään minusta kirjoittamista asiattomista palautteista poistopyynnön Ylläpidolle, mutta se ei reagoi niihin.
Jolleivät ne poistu parin päivän sisällä, niin teen Suomi24.fi:stä ilmoituksen nettipoliisille!
Noiden roskaviestien kirjoittaja on läpikäynyt kuusi aivoleikkausta, joten hän on syyntakeeton, mikä selviää hänen palautteistaankin, mutta Ylläpito ei ole syyntakeeton!
Nuo uudet roskaviestit löytyvät seuraavasta vanhasta avauksestani:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8876715/flat_thread#comment-42914551
Ylläpito ei poista Anzzy'n roskaviestejä!
29
175
Vastaukset
- -
No voi voi. Hyppää järveen, narsisti.
Saas nähdä pääseeko jaakoppå tän yönä 200 viestiin taas tänä yönä:D)))
Seuraan joka paikkaan kertomaan mielisairaueta
Hullu-yakóv poistetaan murhauhkaajana , kun keretään.
katsele tulevaa iäsyttääsi ootellessa resinaraitti 6 as 56
Islamistit väijyvät jo pihalla
http://www.youtube.com/watch?v=QOQNnl8Z428Mielisairaa blogi
http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/Partaprofeetan tähtihetki
http://www.youtube.com/watch?v=bHTnzFq-PPAChopnilla oli sama sairaus, haalusinaatiota, kut Yakov päässä
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Tutkijat Chopinin hallusinaatiot johtuivat epilepsiasta/1135263309500Etti tule poistamankaan, ennenkuin tallettamani häväistysjuttsi on poiste
- Palstoja lukenut
Kyllä Yakov - syyntakaallisensa (?) itse kirjoittaa niin rasitisia juttuja, toisia halveksivia ja itseään korottavia, syrjintää ( mm. naisia) osoittavaa, että kaipa yakov on vitsansa tilannut?
Kirjoitat täyttä soopaa! Osoita yksikin kirjoitukseni, joka olisi ristiriidassa UT:n Kirjoitusten kanssa!
Yakov vielä kehuu kolmnissaan, miten sai bannin pois vetoamalla asilliseen kirjoitustyyiiinsä ja minun puolesta yYeshuan armoa rukoilee:)
- nnnbbbnnbn
Yakov on älykäs ja ymmärtää Raamattua hyvin pitkälle. Kuka tämä riidanhaastaja anzzy on, poistu täältä haluan lukea Yakovin viisaita kirjoituksia enkä sinun herjauksiasi.
- -
Vakka kantensa löytää. 2 samanlaista sekopäätä toistensa kimpussa.
Miten voit olla noin pimeä?
Onko sinun mielestäsi oikein se, että mielisairas mies kirjoittaa täysin perättömiä minusta ja käyttää minun nimeäni ja nikkiäni kaikenlaisen saastan kirjoittamiseen?
Onko sekin mielestäsi oikein, ettei Ylläpito poista useista pyynnöistäni huolimatta noita roskaviestejä?
Jos kaikki kolme vastaustasi on kyllä, niin sillä osoitat juuri vain sen millainen SINÄ olet.- -
Yakov kirjoitti:
Miten voit olla noin pimeä?
Onko sinun mielestäsi oikein se, että mielisairas mies kirjoittaa täysin perättömiä minusta ja käyttää minun nimeäni ja nikkiäni kaikenlaisen saastan kirjoittamiseen?
Onko sekin mielestäsi oikein, ettei Ylläpito poista useista pyynnöistäni huolimatta noita roskaviestejä?
Jos kaikki kolme vastaustasi on kyllä, niin sillä osoitat juuri vain sen millainen SINÄ olet."Onko sekin mielestäsi oikein, ettei Ylläpito poista useista pyynnöistäni huolimatta noita roskaviestejä?"
Tuosta jo pitäisi vedellä johtopäätöksiä. Mutta kun ei. - kirjoitti:
"Onko sekin mielestäsi oikein, ettei Ylläpito poista useista pyynnöistäni huolimatta noita roskaviestejä?"
Tuosta jo pitäisi vedellä johtopäätöksiä. Mutta kun ei.Siis sun mielestäsi Ylläpidon ei tarvitse noudattaa omia sääntöjään, eikä Suomen lakia koskien viharikoksia?
Sulla itselläsi ei ole kykyä vetää oikeita johtopäätöksiä ja lopetankin keskusteluni kanssasi tähän. Olkoon Herra Yeshua sulle ressukalle armollinen! Piste.- -
Yakov kirjoitti:
Siis sun mielestäsi Ylläpidon ei tarvitse noudattaa omia sääntöjään, eikä Suomen lakia koskien viharikoksia?
Sulla itselläsi ei ole kykyä vetää oikeita johtopäätöksiä ja lopetankin keskusteluni kanssasi tähän. Olkoon Herra Yeshua sulle ressukalle armollinen! Piste.Et sinä malta mitään lopettaa. Olet uhonnut samaa jo vuosia, olet kuin South Parkin Cartman, aina kun joku sanoo vastaan, alkaa joko suunsoitto tai "screw you guys, i'm going home". Ja parin päivän päästä sama mellakka päällä, vinkumassa kuinka kiusataan.
Koska Ylläpito ei ole poistanut pyynnöistäni huolimatta minua pilkkaavia ja täysin perättömiä viestejä, niin ilmoitan nyt Ylläpidosta nettipoliisille ja vaadin noiden viestien poistotoimenpiteitä!
- Wezku
Älä välitä veljeni, Yakov. Perättömien viestien laittajat vastaavat vielä sanoistaan.
”Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.”
Gal. 6:1
Siunauksin. - .
Kumma kun uskovisten jumala ei ikinä heitä auta, aina turvautuvat poliisiin.
- Tuom.
Kyllä Se puuttuu, mutta muista että tuomio on sitten lopullinen. Ei ole sitten olemassa mitään määräaikaa ja tuomion puolittumista. On vaan ikuinen rangaistus. Se vaan kestää ja kestää. ei siis lopu koskaan. Siellä ei ole edes kuolemaa, mikä lopettaisi loppuelämää koskevan ntuomion.
Siksihän tämä viha uskovia kohtaan on täysin järjettömiä mittasuhteita aikaansaava, koska he vaistoavat, ettei heillä ole aikaa vainota Jeesuksen omia kauempaa. Et vielä ilmeisesti tiedä, että UT opettaa meille kaiken esivallan olevan J-lan asettamaa. Siis Suomen poliisilaitoskin...
Nikillä 'Tuom.' kirjoittava jo kertoikin syyn siihen, miksi J-la on laittanut meille esivallan, nimittäin siksi, ettei Hänen tarvitsisi lopettaa jumalattomia ennen kuin nämä ovat kypsiä tuomiolle. Etsikkoaikaa on ihmisillä siihen saakka, kuin J-la on säätänyt.
Mä en valita noista pilkkakirjoituksista itseni tähden, sillä toki mä tiedän, että kyseiset roskakirjoitukset ovat valhetta. Valitan ainoastaan sen vuoksi, että muuan mielisairas mies pyrkii roskakirjoitusten kautta tekemään uskontäyteiset kirjoitukseni epäuskottaviksi ja estämään evankelioinnin kauttani. Mielisairas mies ei itse tajua olevansa perkeleen välikappale, joten hänelle on turha tästä asiasta edes mainita.
Minun elämässä on ollut muutama hetki, jolloin turvauduin vain Herra Yeshuaan, sillä kukaan ihminen ei olisi silloin edes ehtinyt apuun. Kätkeydyin Herra Yeshuan veren suojiin ja henkilöt, jotka aikoivat minut tappaa, eivät kyenneet vahïngoittamaan minua, vaikka eräs heistä yritti sitä kolme kertaa. Pyhä Henki esti häntä edes koskettamasta minua ja hänen oli poistuttava häpeä kasvoillaan huutaen: "Sussa on jokin korkeampi voima ja mä en voi tehdä sulle mitään!" Siis Herra Yeshua kykenee auttamaan ihan konkreettisesti, jos vain uskomme Hänen apuunsa ja turvaudumme Häneen!- -
Tuom. kirjoitti:
Kyllä Se puuttuu, mutta muista että tuomio on sitten lopullinen. Ei ole sitten olemassa mitään määräaikaa ja tuomion puolittumista. On vaan ikuinen rangaistus. Se vaan kestää ja kestää. ei siis lopu koskaan. Siellä ei ole edes kuolemaa, mikä lopettaisi loppuelämää koskevan ntuomion.
Siksihän tämä viha uskovia kohtaan on täysin järjettömiä mittasuhteita aikaansaava, koska he vaistoavat, ettei heillä ole aikaa vainota Jeesuksen omia kauempaa."On vaan ikuinen rangaistus. Se vaan kestää ja kestää. ei siis lopu koskaan. Siellä ei ole edes kuolemaa, mikä lopettaisi loppuelämää koskevan ntuomion."
Kristinuskon armollinen ja rakastava Jumala. Amen.
- kai sellainen nukkuu
Onko tässä paikassa edes ylläpitoa?
- -
On. Se vain ei jaksa välittää hullujen keskinäisistä kähinöistä. Eikä pidäkään.
- Yakov ei-kirj.
Onhan toki, vaikka se näyttää nykyään olevan asiaton, koska ei reagoi asiallisiin roskakirjoitusten poistopyyntöihin, vaikka niitä kirjoittaisi useampia samoista kommenteista.
Jokaisen viestin alareunassa, oikealla puolella voit klikata kohtaa "Ilmoita asiaton viesti" ja siihen kun kirjoitat oman sähköpostisoitteesi, valitset poistamisen syyn ko. viestin poistamiseksi ja lisäksi perustelun, niin ylläpito saa siitä tiedon. Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa avautuvaan istuntoon rikosilmoituksen poliisille.- YSTÄVÄKKKKK
YAKOV, JÄTÄ ASIA HERRALLE, EI VOI KAUHALLA VAATIA, KUN ON LUSIKALLA ANNETTU, ÄLÄ NOTEERAA, OLET FIKSU,PIDÄ MEIDÄT AJAN TASALLA RAAMATUN SUHTEEN SDELLEEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532385Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271622Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt671316Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2141216Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871146- 1061066
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13980vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23928- 68923
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11913