Olen iloinen, että olen saanut laihdutettua itseni normaalipainoiseksi..:). Toki se on haikeaa, kun ei voi mässäillä enää herkkuja, mut elämä on..
Olen iloinen
8
242
Vastaukset
- jk
sehän on hyväasia
- aloitan taas
Onnea onnistuneesta elämäntapamuutoksesta! toki kerran viikossa voi herkutella:)
- yks vaan nainen
ok.. kiitos..:)
- yksivaanmies
Hei yks_super_nainen, onnittelut saavutuksestasi!
Mulla on edessä 6-8 kg poisto ja muskelien kasvatus. En saanut tässä muutamaan kuukauteen oikein liikuttua, kun eron jälkeen masensi. Eikä kevätkään ole mun suosikkiaikaa.
Vinkkinä vielä, että toi herkuttelu kerran viikossa kannattaa ottaa maltillisesti. - Hienoa!
Onnea Marjo!
- yks vaan nainen
en ole Marjo..
- väino ll
Minuu myös voimaannuttaa kun vahingon kautta löysin painonhallintan elämään. Jos liikunta jää vähiin, niin kalorioita on vaan vähennettävä.
Kalliiksi ja kalliiksi...käytän joka päivä lisävitamiinituotteita, että veriarvot pysyvät hyvinä ja unenlaatu ja määrä ovat ok. - yks nainen vaan
Kannattaa jättää sokeria sisältävät tuotteet , vehnäjauhot pois ja makaronit, lihatuotteet.. Ruisleipää pullan tilalle ja rasvaton jugurtti .. Rahkaa voi syödä ja broileria sekä hedelmiä, mutta päärynä ja onena parhaita, koska niissä vähän sokeria.
Vähärasvaiset tuotteet parhaimpia. Itse laihduin 21 kiloa puolessa vuodessa, vaikka en liikkunut paljon. Toki voi välillä käydä lenkillä, mut sillä ei laihdu. Nyky tutkimuksen mukaan, luin sen jostain.. Kannattaa vitamiinia syödä siinä samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818