Navigaaroreiden kusetus

Olen ostanut kaikki kartta kamera päivityksest Tompaan ladannut ne ja päivittäny netissä vikkottain uudet päivityksesta
Siitä huolimatta sai nopus kamera varoituksen 5 km polisilta kun kamera joka ei varoittanut välähi
jatkuvasti törmään et osite jota etsin ei ole Tompapan karttapohjassa jota ostatn vuosi tasolla yly 100€
Kun tutkian asiaa tarkemmin myydyt katrttapäivityksest onkon 3-4 v vanhoja
Kun joku alue kavoitetaan sinne on nimetty kadut ennekiun niitä on rakennettu
Meitä kusetetaan rankasti tässäkin asissa

7

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et osaa kirjoittaa

      Katso tietä äläkä navigaattoria, eivät tule kamerat yllätyksenä.

      Mun navigaattorini on toista merkkiä ja tiedot ajan tasalla.

      • Niinpä
        Mun keakustun avaus koskeekin sitä et ostetut päivitykset ei ole ajan tasalla
        Eiks lähököhisesti pitäis ssada se palvelu mitä lulee ostavansa myös karttojen suhteen


    • moun_lex

      Hassuja kapistuksia nuo navigaattorit, varsinkin jos niihen luottaa tilanteessa kuin tilanteessa sokeasti, joskus aikani kuluksi ajellut navigaattorin toimiessa "matkaoppaana" ja täytyy sanoa että mielenkiintoisia reissuja toisinaan ollut :)

    • Mulla on kännykässä navigaattori ja täytyy kyllä sanoa, että eipä se aina näytä ihan oikein sitä lopullista paikkaa, minne on menossa. Mä oon nyt pari kertaa jopa lähiseudulla ollut ihan hukassa, kun navi ohjaa väärin. Kaveri tuossa seikkaili Tampereella ja navi käski ajaa suoraan yksisuuntaista katua, joka oli vastakkaiseen suuntaan. Peltipoliisilaatikot navi kuitenkin tuntuu tietävän hyvin ja varoittaa niistä.

      • Nännykän navigoresta loppuin päivityskset
        Kun se Myytiin


    • minä,

      Ja joskus ne vie umpikujaan :)

    • UP

      UP

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe