Olen ostanut kaikki kartta kamera päivityksest Tompaan ladannut ne ja päivittäny netissä vikkottain uudet päivityksesta
Siitä huolimatta sai nopus kamera varoituksen 5 km polisilta kun kamera joka ei varoittanut välähi
jatkuvasti törmään et osite jota etsin ei ole Tompapan karttapohjassa jota ostatn vuosi tasolla yly 100€
Kun tutkian asiaa tarkemmin myydyt katrttapäivityksest onkon 3-4 v vanhoja
Kun joku alue kavoitetaan sinne on nimetty kadut ennekiun niitä on rakennettu
Meitä kusetetaan rankasti tässäkin asissa
Navigaaroreiden kusetus
7
80
Vastaukset
- et osaa kirjoittaa
Katso tietä äläkä navigaattoria, eivät tule kamerat yllätyksenä.
Mun navigaattorini on toista merkkiä ja tiedot ajan tasalla.Niinpä
Mun keakustun avaus koskeekin sitä et ostetut päivitykset ei ole ajan tasalla
Eiks lähököhisesti pitäis ssada se palvelu mitä lulee ostavansa myös karttojen suhteen
- moun_lex
Hassuja kapistuksia nuo navigaattorit, varsinkin jos niihen luottaa tilanteessa kuin tilanteessa sokeasti, joskus aikani kuluksi ajellut navigaattorin toimiessa "matkaoppaana" ja täytyy sanoa että mielenkiintoisia reissuja toisinaan ollut :)
Mulla on kännykässä navigaattori ja täytyy kyllä sanoa, että eipä se aina näytä ihan oikein sitä lopullista paikkaa, minne on menossa. Mä oon nyt pari kertaa jopa lähiseudulla ollut ihan hukassa, kun navi ohjaa väärin. Kaveri tuossa seikkaili Tampereella ja navi käski ajaa suoraan yksisuuntaista katua, joka oli vastakkaiseen suuntaan. Peltipoliisilaatikot navi kuitenkin tuntuu tietävän hyvin ja varoittaa niistä.
- minä,
Ja joskus ne vie umpikujaan :)
- UP
UP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958