Stinan hampaat

vinossa

Stinalla hampaat 45 asteeta ulospäin. Miten se pystyy laulamaan?

12

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h h

Aikamoinen jyrsijä. Mutta hattupäinen tuomari tykkää kovasti! Ettei vaan halua uida flikan housuihin?

• szdg

Enemmän mua häiritsee sen meikit, näyttää ihan vampyyriltä!

• tapahtui vain kerran

nimenomaan, karmee akka

• kaunis nainen

Ei näytä ainakaan suomalaiselta pullaposkelta

• vittu teidän kanssa

hahhah kateelliset siiderivalaat täällä taas arvostelee hei ihan oikeasti keksikää jotain uutta joka vitun vuosi toi sama arvostelu nimenomaan naispuolisia kilpailijoita kohtaan jos teitä niin ahdistaa kun joku toinen nainen näyttää paremmalta niin ottakaa siellä lähiöpubissa ens kerralla vähän isompi annos sitä sidukkaa niin murheet unohtuu mutta älkää aina vikiskö kateelliset ämmät noin.about 140kg!!!

• mimmelii

vaikka se osais laulaa niin sitä ei voi kattoa kun jää kylmäksi. meikit kovat ja katse tyhjä.
      lotastakin jäänyt ylimielinne kuva. tää on idols ja jos ei tunne esiintyjää läheiseksi niin ei voi pärjätä.

• Mies -73

• ei sytytä,ei

Jokin mättää habituksessa. On luotaantyöntävä, kylmänoloinen. Ainakaan minua ei sytytä yhtään. Sivuprofiili outo, pitkä leuka...? Mutta sille ei voi mitään.

• oseifjioejfewoi

Olisi varmasti ihan luonnonkaunis nuori nainen, aivan liikaa meikattu, näyttää tietyssä valaistuksessa ihan kalmankalpealta. Sen mitä jenkki-idolia olen katsonut, niin siellä mennään enemmän luonnollisella linjalla ilman hirveitä sotamaalauksia. Tosin on siellä tasokin ihan eri luokkaa....

• Positiivinen ihminen

Hampaita on turha haukkua, ne ovat kauniit, kuten koko Stinakin. Lahjakas rokkari- neito, sanoittaa ja säveltää itse. Varmasti tulee menestymään musiikkialalla.Miksi pitää aina mollata ihmisiä?Näistä lopuista nais- finalisteista ei kenenkään tarvitse hävetä itseään tai lauluääntään, sillä he ovat loistavia tulkitsijoita.

• misu111

Naurettavia kommentteja noi Stinan ulkonäköä koskevat jutut...löytyykö ihmisistä todella noin paljon idiootteja??? Outoja ovat kommentit jo senkin takia koska Stinahan on oikeasti kaunis nainen, joka omaa vielä jumalaisen kauniin lauluäänenkin! Siinä tytössä löytyy tyyliä joka lähtöön! Täydellinen pakkaus! Hyvä Stina! Toivottavasti voitat kisan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2077
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1882
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe