Stinan hampaat

vinossa

Stinalla hampaat 45 asteeta ulospäin. Miten se pystyy laulamaan?

12

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h h

Aikamoinen jyrsijä. Mutta hattupäinen tuomari tykkää kovasti! Ettei vaan halua uida flikan housuihin?

• szdg

Enemmän mua häiritsee sen meikit, näyttää ihan vampyyriltä!

• tapahtui vain kerran

nimenomaan, karmee akka

• kaunis nainen

Ei näytä ainakaan suomalaiselta pullaposkelta

• vittu teidän kanssa

hahhah kateelliset siiderivalaat täällä taas arvostelee hei ihan oikeasti keksikää jotain uutta joka vitun vuosi toi sama arvostelu nimenomaan naispuolisia kilpailijoita kohtaan jos teitä niin ahdistaa kun joku toinen nainen näyttää paremmalta niin ottakaa siellä lähiöpubissa ens kerralla vähän isompi annos sitä sidukkaa niin murheet unohtuu mutta älkää aina vikiskö kateelliset ämmät noin.about 140kg!!!

• mimmelii

vaikka se osais laulaa niin sitä ei voi kattoa kun jää kylmäksi. meikit kovat ja katse tyhjä.
      lotastakin jäänyt ylimielinne kuva. tää on idols ja jos ei tunne esiintyjää läheiseksi niin ei voi pärjätä.

• Mies -73

• ei sytytä,ei

Jokin mättää habituksessa. On luotaantyöntävä, kylmänoloinen. Ainakaan minua ei sytytä yhtään. Sivuprofiili outo, pitkä leuka...? Mutta sille ei voi mitään.

• oseifjioejfewoi

Olisi varmasti ihan luonnonkaunis nuori nainen, aivan liikaa meikattu, näyttää tietyssä valaistuksessa ihan kalmankalpealta. Sen mitä jenkki-idolia olen katsonut, niin siellä mennään enemmän luonnollisella linjalla ilman hirveitä sotamaalauksia. Tosin on siellä tasokin ihan eri luokkaa....

• Positiivinen ihminen

Hampaita on turha haukkua, ne ovat kauniit, kuten koko Stinakin. Lahjakas rokkari- neito, sanoittaa ja säveltää itse. Varmasti tulee menestymään musiikkialalla.Miksi pitää aina mollata ihmisiä?Näistä lopuista nais- finalisteista ei kenenkään tarvitse hävetä itseään tai lauluääntään, sillä he ovat loistavia tulkitsijoita.

• misu111

Naurettavia kommentteja noi Stinan ulkonäköä koskevat jutut...löytyykö ihmisistä todella noin paljon idiootteja??? Outoja ovat kommentit jo senkin takia koska Stinahan on oikeasti kaunis nainen, joka omaa vielä jumalaisen kauniin lauluäänenkin! Siinä tytössä löytyy tyyliä joka lähtöön! Täydellinen pakkaus! Hyvä Stina! Toivottavasti voitat kisan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      145
      6783
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2488
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1700
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1391
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1252
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1097
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1053
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1049
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      966
    Aihe