Ihana Hennariikka

Tunteella kuunnellut

Todella kaunis ääni, lauloi Laura Närhen kappaleen mielettömän hyvin. Luulen, että tästä tytöstä kuullaan vielä.... Niin koskettavaa ja sydämellä laulettu, että.... Muutenkin olin yllättynyt näin hyvistä idols-naisista.

29

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaliperhonen

      Hennariikka on todella hyvä laulaja,ihme kun lehdistö ei oo sitä tajunut hehkuttavat vaan Lottaa ja Stinaa. Miksiköhän????

      • Tunteella kuunnellut

        Vaikea sanoa. Jokainenhan valitsee itse oman lempimusiikkinsa. Paras kuunnella sydämensä ääntä. Ja juuri se musiikki, joka koskettaa, on parasta. Siinä mielessä on vaikea asettaa laulajia paremmuusjärjestykseen. Idolsissahan on kyllä kyse siitä, kuka tulevaisuudessa eniten myy musiikkia, eli rahasta. Joka tapauksessa pärjäsi Hennariikka miten tahansa, häntä kuuntelee ja katselee mielellään uudelleen ja uudelleen. Kaikki semifinalistit (naiset) olivat hyviä, joten kuka vaan voi voittaa. Yksi mikä mielestäni Idolsissa on outoa, on englannin kielellä laulaminen. Amerikan Idolsissa laulukieli on englanti ja se on ihan selvä, mutta miksi Suomessa?????


      • Muusikko vm1966

        Ehdottomasti illan paras laulaja.
        Paremmin lauloi kuin Laura Närhi.
        Ja levy on aina levy,sen voi tehdä vaikka
        kuinka pienistä palasista.


    • joo.

      Hennariikka oli kyllä yllättäen selkeästi illan paras. Paitsi että ääni oli kaunis, voimkas ja soiva, niin myös tunne välittyi hienosti. Yksi illan heikoimmista oli Hanna Pakarinen, mikä taasen ei yllättänyt yhtään :)

      Hennariikan stailaukseen pitäisi satsata. Tytöllähän on upea iho kuin lumikilla, mutta nykyinen tyyli ei oikein korosta vahvuuksia vaan lähinnä alavartaloa.

      • juuuuuuh

        Luonnollinen tukanväri on lähinnä punertavan ruskea ja se sopisi paremmin Hennariikalle kuin tuo musta.


    • Ihan omaa luokkaansa

      Kyllä kolahti, äänessä syvyyttä. Tuli Mari Rantasila mieleen. Ja herttainen esiintyjä. Kunhan pitää päänsä kylmänä.

    • Ihailija 55

      Paras eilisistä esityksistä!
      Tässä tytössä Katri-Helenamaista, suloutta, aito puhdas ääni, tuo laulu /esitys herkisti minut kyyneliin!
      Tätä ei kovin moni artisti tee!
      Onnea Hennariikka, olet BEST!

    • Nauhoitin

      Mikä oli sen laulun nimi. Vertailisin Lauran levyyn.

    • Iidolssi___---

      Mä annan sut pois....

    • :::::::::::D::::::::

      Tiedän levytyslaulun Hennariikalle.
      Levytetty aikoja sitten,mutta............nyt uusiksi.

    • hyvä hyvä
      • Tunteella kuunnellut

        Onneksi tuolta näkyy, nimittäin YouTubesta se on poistettu, kuten muutkin semifinaalikappaleet. Kyllä on kummallista taas täällä Suomen maassa. American Idolsin esiintyjiä kyllä voi katsoa ja kuunnella. Suomessa ei ymmärretä, että juuri YouTuben kautta saadaan julkisuutta paitsi laulajille, myös kappaleiden tekijöille ja koko ohjelmalle. Ainakin itse hankin aivan varmasti suosikkini tekemää musiikkia myös ostamalla, enkä pelkästään ilmaiseksi katsomalla.


      • Hyvä Hennariikka
        Tunteella kuunnellut kirjoitti:

        Onneksi tuolta näkyy, nimittäin YouTubesta se on poistettu, kuten muutkin semifinaalikappaleet. Kyllä on kummallista taas täällä Suomen maassa. American Idolsin esiintyjiä kyllä voi katsoa ja kuunnella. Suomessa ei ymmärretä, että juuri YouTuben kautta saadaan julkisuutta paitsi laulajille, myös kappaleiden tekijöille ja koko ohjelmalle. Ainakin itse hankin aivan varmasti suosikkini tekemää musiikkia myös ostamalla, enkä pelkästään ilmaiseksi katsomalla.

        Tänään on Hennariikka laitettu YouTubeen takaisin.. Tosi hyvä tuo katsomo, sillä kannattaa katsoa uudelleen kaikkien neitojen laulantaa.Minun mielestäni kaikki ovat hyviä ja jokaisella nais-finalistilla taitaa musiikkitaustaa, joka auttaa varmaan paljon tulevaisuudessa. Laura Närhi on sanoittanut itse tuon kappaleen Mä annan sut pois ja on hyvä tunteiden tulkki loistavalla levyllään. Hyvä, että hän on alkanut tehdä suomenkielellä musiikkia. Oli pakko rynnätä ostamaan tuo levy., joka oli tilapäisesti loppunutkin jostain kaupasta. Vaikka suurin osa suomalaisista osaa hyvin englantia, suomenkielinen laulu koskettaa sanoillaan. Mutta oikeasti musiikki voi koskettaa ihmistä millä kielellä tahansa, kun tulkinta on sydämestä tuleva.


    • Mies -73

      Tykkäsin! Aivan sama mitä tuomarit sanoo. Hyvä Hennariikka!

    • Kylmät väreet

      Hennariikka ! Olit illan paras esiintyjä.

    • kundi88.

      Jep Henna Riikka on oma suosikki.

      Se on niin hiton söpökin.

    • Hennariikka voittoon

      Hennariikka on myös minun suosikkini. Todella kaunis ääni ja kaunis nuori nainen, joka esiintyy hyvin eikä näytä jännittävän, vaikka hermoileekin esim. tuloksia. Hennariikka on näistä idoleista ainoa, jonka levyn voisin ostaa.

    • dclisecnjlas

      Henna riikka oli ehdottomasti paras! Kaunis ääni, ja kauniita korostuksia, kertakaikkiaan loistava esitys! Lotta ja Stina...en oikein pitänyt, taas kun tuo Lotta valitsi tuollaisen hempeän "tylsän" kappaleen...

    • Tuulia 52

      Hennariikka ehdottomasti paras ainakin tällä laulullaan, melkein tuli tippa linssiin !

    • arteesi

      Hennariikan tulkinta Närhen biisistä ehdottomasti tämän kauden parasta antia.
      Jäi vaan ihmetyttämään tuomareiden kommentit. Siinä esityksessä ei ole ainuttakaan falskia kohtaa, kuten tuomarit sanovat. Katsomossa ei edes näytetä Nikulan tylytystä kyseisestä esityksestä, joka oli ala-arvoinen. (Siis se tylytys)

      • nettitv

        Selaan yleensä nettiä samalla kun kuuntelen televisiosta idols-lähetyksiä. Hennariikan esitys on ainoa, joka keskeytti nettiselaamisen ja jota piti oikein varta vasten ruveta katsomaan.
        Muiden esitykset ovat olleet vain taustamusiikkia joka ei mitenkään häiritse mutta ei herätä minkäänlaista kiinnostustakaan.


    • Tavissss

      Hennariikka sopisi laulamaan lastenlauluja. Oikeasti aika tavallinen ääni.

      • Suomen kielellä

        Hennariikassa vain on sitä jotain. Toivottavasti kaikki joutuvat laulamaan Suomen Idolsissa suomen kielellä, niin jyvät erottuvat akanoista. Karsinnoissa korostettiin kovasti suomen kielen osaamista???? Ja nyt ollaan kuin Amerikan Idolsissa.


    • Mmmminna

      Hennariikkoja on jo ihan tarpeeksi

    • marjalie

      Hennariikka on ihana ja luonnollinen tyttö verrattuna muihin finalisteihin! Veikkaan kolmen ensimmäisen joukkoon!

    • surku voi voi!!

      mutta näitä ns. "tavallisia" nais laulajia on maassamme ihan tarpeeksi vaikka kuinka hyvin osaisi laulaa , se ei riitä olemaan idols . jotakin vaan puuttuu ja jos näin on , niin siivet ei kanna tulee se kananlento ilmiö .

      • Poikkeava?

        Kuinka ollakaan, kisan ainoa edes vähän tavallisuudesta poikkeava naislaulaja tippui finaaleista liian erikoisena. Ilmeisesti yleisö haluaa kuulla juuri näitä tavallisia naislaulajia.


      • Kisa vain paranee

        No sen näkee vasta sitten myöhemmin, mutta tokihan tuottajat etsivät sellaisia artisteiksi, jotka tuottavat rahaa. Nythän samassa kilpailussa ovat myös miehet ja veikkaan, että koko kilpailun voittaja onkin mies, vaikka itselläni ei ole miehistä ketään varsinaista suosikkia, joka olisi herättänyt kylmiä väreitä, Hennariikkaa ja Stinaa on tavallaan vaikea vertailla, koska lauluäänet ja tyylit ovat vähän erilaiset. Suurimmat myyntiluvut musiikissa täällä Suomenmaassamme näyttävät kyllä olevan tavislaulajien hallussa. Ja harvalla parikymppisellä vielä vahvat siivet ovat. Ne kyllä vahvistuvat lentämisen myötä, jos kestää kaikki nokkimiset eikä anna nokkia itseään liikaa, vaan suojelee itseään. Jos taustajoukot ovat kunnossa, ei ole mitään hätää.


    • porsaan file

      Hei, kamoon, mistä tässä on kyse - levy-yhtiö etsii uutta rahasampoa.


      Ei mistään muusta.


      Ja iltapäivälehdet jotakuta uutta, uutta kirjoittamisen aihetta, kun vanhat jutut on jo koluttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe