Kyllä voi antaa propsit nordealle.yritin op:sta lainaa oisi pitänyt olla takaaja.samposta ei olisi saanut ilman vakityöpaikkaa. ja nordeaan pistin korttihakemuksen netistä tuli hylky,sit menin konttoriin hakee joustolainaa tuli siinä hylky mut sit pankin oma päätös tjn niin tuli myönteinen. eli ei kanate nakella netissä hakemuksia vaan kävellä suoraan pankkiin.minulla määräaikanen sopimus kestää helmikuu 2010 ja vaatimuksena oli myös armeija käytynä tai vapautettuna alle 30v niin en ole käynyt ja itse olen 20v.
Nordea joustoluotto
7
1106
Vastaukset
- jokuvain0000
niin siis kestää 2012 asti määräaikaisuus
- talous kunnossa
Minulle on kolmesti tarjottu joustoluottoa ihan Nordean taholta. Aina lisää. Yhteen aikaan oli velkaa yli 7000 euroa, nyt vain pikkuisen päälle 6000 euroa. Tänä vuonna ei ainakaan vielä ole tullut tarjousta, taitaa tuo 6000 olla maksimi eläkeläiselle! Mutta kun asiansa hoitaa hyvin, lainaa jopa tarjotaan. Kaikissa tapauksissa vain nimi alle ja rahat tilille. Laina oli jo valmiiksi myönnetty. On myös luottokortti Nordeasta (Tuohi).
- jokuvain0000
Soitin sitten ihan melkeenpä heti sinne pankkiin että tarvisinkin lisää niin sanoi että 3kk päästä hakea voit sitten lisää kuhan vain tulee rahaa säännöllisesti tilille.avasin silloin vasta tilinkin sinne.
- 18 + 14
Samposta sain itse joskus muutaman tonnin lainan ja muualta taas ei vaikka ei ollut vakinaista työpaikkaa ja luottotiedot oli menneet.Riippuu siis varmaan naamasta.
- jokuvain0000
niin seki niillä kyllä on. soitin vain ite sinne sampon asiakaspalveluun ja kysyin ne ehdot ni en edes alkanut hakemaan mitään,oishan ne saattaneet antaakkin.
Miten ne tarjosivat sitä lisälainaa nordealta?olitko jo pitkään maksanut velkaasi?
- Samooja
Kuinka nopeasti ne rahat tulivat tilillesi nordeasta?. Itse hain 2000e lainaa, ja se myönnettiin heti. Nyt menny jo kohta pari pankkipäivää, eikä mitään olekuulunut
- Korko-orjan vuosi
Ne pidätettiin suoraan edelisen luottosi maksuun. Kyse on siis siitä vipistä, jolla rahoitit joulun juhlintasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891