Nordea joustoluotto

jokuvain0000

Kyllä voi antaa propsit nordealle.yritin op:sta lainaa oisi pitänyt olla takaaja.samposta ei olisi saanut ilman vakityöpaikkaa. ja nordeaan pistin korttihakemuksen netistä tuli hylky,sit menin konttoriin hakee joustolainaa tuli siinä hylky mut sit pankin oma päätös tjn niin tuli myönteinen. eli ei kanate nakella netissä hakemuksia vaan kävellä suoraan pankkiin.minulla määräaikanen sopimus kestää helmikuu 2010 ja vaatimuksena oli myös armeija käytynä tai vapautettuna alle 30v niin en ole käynyt ja itse olen 20v.

7

1106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvain0000

niin siis kestää 2012 asti määräaikaisuus

• talous kunnossa

Minulle on kolmesti tarjottu joustoluottoa ihan Nordean taholta. Aina lisää. Yhteen aikaan oli velkaa yli 7000 euroa, nyt vain pikkuisen päälle 6000 euroa. Tänä vuonna ei ainakaan vielä ole tullut tarjousta, taitaa tuo 6000 olla maksimi eläkeläiselle! Mutta kun asiansa hoitaa hyvin, lainaa jopa tarjotaan. Kaikissa tapauksissa vain nimi alle ja rahat tilille. Laina oli jo valmiiksi myönnetty. On myös luottokortti Nordeasta (Tuohi).

• jokuvain0000

Soitin sitten ihan melkeenpä heti sinne pankkiin että tarvisinkin lisää niin sanoi että 3kk päästä hakea voit sitten lisää kuhan vain tulee rahaa säännöllisesti tilille.avasin silloin vasta tilinkin sinne.

• 18 + 14

Samposta sain itse joskus muutaman tonnin lainan ja muualta taas ei vaikka ei ollut vakinaista työpaikkaa ja luottotiedot oli menneet.Riippuu siis varmaan naamasta.

• jokuvain0000

niin seki niillä kyllä on. soitin vain ite sinne sampon asiakaspalveluun ja kysyin ne ehdot ni en edes alkanut hakemaan mitään,oishan ne saattaneet antaakkin.
        Miten ne tarjosivat sitä lisälainaa nordealta?olitko jo pitkään maksanut velkaasi?

• Samooja

Kuinka nopeasti ne rahat tulivat tilillesi nordeasta?. Itse hain 2000e lainaa, ja se myönnettiin heti. Nyt menny jo kohta pari pankkipäivää, eikä mitään olekuulunut

• Korko-orjan vuosi

Ne pidätettiin suoraan edelisen luottosi maksuun. Kyse on siis siitä vipistä, jolla rahoitit joulun juhlintasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe