Ei tämä ehkä tähän osastoon kuulu mutten löydä parempaakaan osastoa.
Mennessäni antamaan lausuntoa tapahtuneesta pahoinpitelystä, huomio kiinnittyi tutkijan lausuntoon ujuttamaan lauseeseen että olisin muka kaatunut mitä ei todellakaan ollut tapahtunut. Se oli hänen omasta päästään keksitty enkä kuulustelussa sitä mahdollisuutta mitenkään vahvistanut, päinvastoin. Kysyi toki ja vastasin
Annat selostusta pahoinpitelystä ja sekö yritetään vesittää tällä kaatumisväittämällä ?
En tietenkään allekirjoittanut väittämää vaan allekirjoitin vasta kun lause oli poistettu pöytäkirjasta.
Mitä moinen keksaistu väittämä herättää mielessä ? Tekijä on kaveri / muuten yhteiskunnalle muka-arvokkaampi / poliisin sukulainen / liikaa työtaakkaa / turhautumista / muuta ?
Eikö täällä laki olekaan kaikille sama.
Myöhemmin tekijä soitti humalassa (taas) ja sanoi etten olisi voittanut juttua.
Olin perunut syytteen mitä tietenkin jälkeenpäin kaduin.
Sukulaisensa poliisi samoin sukulaisen mies vallesmannina. Jäin fundeeraamaan mistä oli "varman tietonsa" hankkinut. vaiko pyöritellyt ceissiä lähipubin asiantuntijaraadissa..
Asiallisia vastauksia, kiitos. Myös oikeusoppineet voi vaivautua.
Mukiloitu
ei mikään mervi
2
332
Vastaukset
- turpiin saanut
Miksi pitää suostua jos on pahoin pideltu tai mukiloitu se on toisen loukkaus en siedä sellaista keneltäkään jos en ole itse syyllinen ja aiheuttaja.
- jk
vai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158