Benedin parhaat - voi taivas

BENEDIN PARHAAT ! http://keskustelu.suomi24.fi/node/9627138

lllll VAI AJATTELETTEKO, KUN SURMAAMME JUMALATTOMIA, JO HEIDÄN KOHTUIHINSA, PÄÄSEMME VÄHEMMÄLLÄ SAARNAAMISELLA?
Tässä asiassa siunaan uskova_1, ja kiroan Antin
Kirosin tässä syksyllä erään Juha H ...
Sitten poliisi soitti, ja kertoi että ; Olet päässyt vaivastasi, kiusaajasi kuoli 17. 9.2010 lllll

Joku löysi tällaisenkin pätkän benedin viesteistä, minä en ole alkuperäistä nähnyt:

### Adv.pastori Pekka Tähdestä, niin hän otti ensin tältä
Ari Parviaiselta, Ritva vaimon, lapset, ja omaisuutta?.. ja sen jälkeen tämä
Ari, yksin jätetty, varasti minun vaimoni...noihin aikoihin kun vaimoni päästi
poikani hengiltä! ###

Benedissä lienee paratiisin käärmesaatana, sillä hän on suojelevinaan elämää
ja kuitenkin koettaa kirota kuolemaan palstan lukijoita. Kun benedin parhaat
ovat tuollaisia, niin miten kuvottavia ovatkaan sitten huonoimmat.

KOKOOMUS TANSSII HAUDOILLA

Kauppalehti muun muassa on haltioissaan Japanin katastrofista: talouselämä lähtee
kukoistamaan Suomessakin, kun Japani tarvitsee monenlaista apua. Ehkä kok tahtoisi
suomalaista ydinvoimaosaamista myydä Japaniin. Eiköhän tiputeta kokoomus ykköspallilta.
Jos soinilaiset veisivät runsaasti ääniä erityisesti heiltä, kokoomus tippuisi neljänneksi. Jess !!!

Meidän pitäisi tukea ADRAa ja muita humanitaarisia järjestöjä,
että voisivat välittää apua japanilaisille. Japanilaiset ovat vaikeuksissa
ja kylmä luminen talvi ahdistaa.

14

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paneelissa juuri kokoomus myönsi vaatineensa siirrettäväksi eurooppalaisille
      pankkiireille syydettävän rahan ja takauksen PÄÄTÖKSEN SIIRTÄMISTÄ YLI
      MEIDÄN VAALIEMME. Keskusta vahvisti että se on heidänkin mielestään hyvä asia.
      Mutta minä olen sitä mieltä, että eduskuntavaalien avulla vaihdamme hallitusta.
      Emme anna valtakirjaa sellaisille, jotka siirtäisivät vaalien yli sellaiset päätökset,
      joiden he TIETÄVÄT vievän heiltä äänet, kun kansa on toista mieltä asioista.

      Japanilaisista olen sitä mieltä, että he tarvitsevat ensi sijaisesti apua, eivät heidän
      pankkiirinsa niinkään.

    • Voimme todeta, että benedi aikaansaa kristinuskon ällöttäväksi, sillä monet
      lukijat luulevat, että benedi on kristitty. Uskova_1 osoittautuu benedin kaltaiseksi
      siinä, että maalaa kristinuskon mustaksi mörköpeikoksi, vikapäiseksi möykyksi.

      Uskova_1 / http://keskustelu.suomi24.fi/node/9627138
      lllll Washington Postissa oli juttu, kuinka kaikista kristillisistä kirkkokunnista oli kristittyjä kokoontunut Washingtonin keskustaan vastustamaan 1973 vuonna tapahtunutta abortin laillistamista koko Yhdysvaltoihin lllll

      Se on maallisen hallituksen asia, eikä paavin eli sinun, kristityn ykkösuskovan asia paitsi
      omalla kohdallasi. Kun msutamaalaat kristittyjä asialla, joka ei ol enää laisinkaan ajankohtainen, AINOA HEDELMÄ kirjoittelustasi on se, että lukijat oksentavat
      kristinuskon ja uskovaisuuden ulos elämästään! Sekö on tavoitteesi ?

      Mutta Jeesus on ainoa toivo ja sitä kristinusko koettaa viestittää.

    • benedi

      Milloinkahan Antti saa viisaan sydämen!?

      Jos Jeesus ajoi ruoskalla ulos temppelistään kyyhkysten myyjät,
      ja rahanvaihtajat,..niin Antin älyn mukaan
      Jeesus kirosi nekin, jotka kuulevat ja lukevat näistä Jumalan so. Jeesuksen teoista!?

      Rakkaat lukijani, enkö olekin oikeassa siinä, että Antti on onttopäinen,
      ja villiaasin varsa!

      Sianlihaa syömällä, ei älynlahjat pääse loistamaan,..koska sellainen ihminen
      on jo eläessään kuollut! Jes 66: 17

      • ONTTOPÄINEN VASTAA ...

        lllll Jos Jeesus ajoi ruoskalla ulos temppelistään kyyhkysten myyjät,
        ja rahanvaihtajat,..niin Antin älyn mukaan
        Jeesus kirosi nekin, jotka kuulevat ja lukevat näistä Jumalan so. Jeesuksen teoista!?
        Rakkaat lukijani, enkö olekin oikeassa siinä, että Antti on onttopäinen,
        ja villiaasin varsa! lllll (kukapa muu kuin meitin benedi=siunattu)

        Pientä vastinetta:

        Ei Jeesus kironnut, hän vain tahtoi, että keisarille mikä keisarin on ja Jumalalle mikä Jumalan on. Talouselämän ei pidä hallita kirkollisissa puitteissa ollenkaan. Tuossa
        raamatunkohdassa on kylläkin vielä enemmän kyse siitä, että uhreilla ja omilla
        saavutuksilla ei voi paikkaa Jumalan huoneessa lunastaa. Näin minä asiat näen,
        eikä pääni tosiaankaán ole umpiluuta, vaan siellä on sijaa aivosoluille.


    • eremith32

      Minusta Antti on ollut hyvinkin monissa uskon kysymyksissä asiallinen! Mutta jokaisella ihmisellä on oikeus nähdä asiat omasta vinkkelistään, mutta se, että asioissa ollaan kuitenkin omantunnon mukaisia, mikä edellyttää, että uskotaan oikeuden-mukaisuuteen, eikä toisen synnyttämään mielipiteeseen.

    • benedi = siunattu

      Antti saa kiitoksen "lehmänhermoistaan",..sen benedikin myöntää.
      ..enemmänkin on niin että benedin hermo joskus rakoilee..ja tulee
      sanottua Anttia onttopäiseksi..ja villiaasin varsaksi, koska
      ne molemmat löytyvät Raamatusta!

      Ja Raamatun sanaahan tässä jaetaan, kukin sillä tiedolla ja uskonmäärällä,
      mikä kullakin on.

      Ja eihän täällä olisi keskustelua, ellei Antti asettaisi vastakkain asetteluja
      ja tekisi innovaatisia aloituksia,..joita sitten ruoditaan!

      Antista kun ei ota selvää,..hän kun voi ehkä pilke silmäkulmassa,
      rustata näitä akoituksia, ja usuttaa veljet ja sisaret toistensa tukkaan!!

      Kiva varmaan katsella kun keskustelu ryöpsähtää...kuin iankaikkinen tuli,
      joka sitten sammuu

    • s----- p--------????

      Ketään ei saisi ihminen kirota, joten benedi teki vääryyden siinäkin, mutta älä Antti välitä, kirous siirttyy itsensä kiroajan päälle, koska se ei pysty sellaisiin, joissa asuu Kristuksen Henki.

      Ja vielä, meidän täytyy ymmärtää benedin kohdalla, että "jolle on lusikalla annettu, niin häneltä ei voi kauhalla vaatia;)"

      Benedille on tärkeintä se että häntä huomioidaan, sillä hänellä on voimakas huomioiduksi tulemisen tarve, jopa niin, että hän häpäisee oman perheensäkin.

      Voi lapsiparkoja, en muuta sano. Heidät on äitinä mollaamisen takia julkisesti häväisty oman isän taholta.

      • benedi

        No, miten tämä kirous asia oikein on?

        " siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka
        teitä parjaavat" LK 6: 28

        Miten siis on, jos teitä kirotaan teidän omien pahojen tekojenne tähden,
        niin perittekö siunauksen, jos teitä siunataan sen jälkeen kun ensin
        on pahat teot kirottu?

        " Rakastakaa vihollisianne, ja rukoilkaa niiden puolesta , jotka teitä vainoavat" Matt 5: 44

        Nyt jos mietitään ensin sitä, kuka vainoaa ketäkin?
        Rakastakaa vihollisianne? Kuka meidän vihollisemme on?
        Eikö itse perkele ,saatana?

        Antti, sinä kun olet syntisistä suurin, ja koska saatana on suurin Jumalan vastustaja, ja synnin alkuunpanija,...niin kuka sinun vihollisesi
        sitten oikein on, jota sinun tulisi rakastaa???


        Jeesusko, vai perkele? Kumpaa rakastat enemmän?
        Valitse ensin vihollisesi, ja kerro sitten kumpaa rakastat enemmän
        a) vihollistasiko, vai b) ystävääsi?

        Kumpaako sinä näistä mieluiten kiroaisit? a) perkelettä
        vai b) Jumalaa?

        Jos kiroat perkelettä, niin kuinka samaan aikaan rakastat vihollistasi,
        ja kuinka perkele on sinun vihollisesi, kun hän on saattanut sinut
        syntiä tekemään niin,. että olet itse tunnustanut:
        " Olen syntisistä suurin"???

        Jos taas kiroat Jumalaa,..niin eikö hän, joka on saattanut
        sinut syntisistä suurimmaksi, siunaa sinua siitä teosta?

        Ja Raamattu taas sanoo: " Älä herjaa Jumalaa"!!

        Onhan kirjoitettu: " Siunatkaa vainoojianne, siunatkaa, älkää kirotko" Room. 12: 14
        Kerrohan siis, kuka sinua vainosi niin suuresti, että hän sai sinut tekemään syntiä siinä määrin, että sinusta tuli " syntisistä suurin"!?

        Jumalako? Eihän hänessä ole syntiä!..Eli siis vastaus on?
        Perkele yllytti ja pani sinut syntä tekemään!!

        Kerrohan Antti nyt Benedi sedälle, millä tavoin aiot siunata " vainoojaasi"??


    • benedi

      "Ketään ei saisi kirota, Benedi teki siinäkin väärin"!!

      Ehei suinkaan, jos Benedi on kironnut jonkun, se on Jumalan teko!

      Jumalahan tekee samoin: " Katso , minä asetan tänäpäivänä
      teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:

      "Siunauksen, jos tottelette Herran, TEIDÄN Jumalanne käskyjä ( esim, ette tapa, varasta, riko toisten aviota, jne.), jotka minä tänä päivänä teille annan " 5 Moos 12: 26 (Hän antoi jo)

      " mutta kirouksen, jos te ette tottele Herran, TEIDÄN Jumalanne,
      käskyjä ( I - X), vaan poikkeatte siltä tieltä,
      jota minä käsken TEIDÄN vaeltaa...jae 27

      Koska Herra itse on kaikkeinpyhimmässä Ylimmäisen Papin tehtävässä,
      niin minä Benedi , hänen palvelijansa kiroan tai siunaan teitä, sen mukaan
      kuin Pyhä Henki , minua muistuttaa, neuvoo tässä kirousasiassa!

      Lopettakaa vain puhuminen ja tekeminen, niinkuin te tänäpäivänä teette, jokainen sitä, mikä hänen omasta mielestään on oikein!!!

      Koska minä en voi nähdä ihmisen sydämeen, voi joskus käydä, että
      Herra ei tahdo kuulla minua, vaan muuttaakin kiroukseni siunaukseksi,
      ja Hän saa tehdä niinkuin tahtoo!

      Ja sitäpaitsi olen itsekin kirouksen alainen,..enhän ole tuonut
      täysiä kymmenyksiä Jumalan varastohuoneeseen Mal. 3: 9

      " Te olette kirouksella kirotut, kun te koko kansa, riistätte minulta"

      No, minun kohdalla saatana teki niin, että pani varastohuoneeseen, jonne
      aiemmin toimitin kymmenykset, ...sinne hän asetti iljetyksen, vaimoni
      kuvan, joka ratsasti erään adventisti miehen kuvatuksen selässä!

      En tahtonut sinne varastohuoneeseen kymmenyksiä toimittaa!
      Henki sanoi, ettei se varasto ja huone ole " Jumalan huone"!

      Sitten kiroan ne, jotka perustavat elämänsä, lain tekoihin..ja jotka
      koettavat pysyä lain kirjassa, niitäkin kun on!

      -ympärileikkaus ei ole pelastumisen kannalta miksikään hyödyksi Gal. 5: 2
      samoin pelastukseksi rakennetut, ruuat, juomat, ja erilaiset pesot,
      ovat ainoastaanb lihan sääntöjä, ja siten nekin kirouksen alaisia!

      Jeesushan poisti tuon kaiken Ef 2: 15...ja naulasi ne ristiin Kol 2: 14

      Uudessa maassa, vasta teitä onnistaa siellä teitä ei enää kirota!!

      " Eikä mitään kirousta ole ENÄÄ oleva...Ilm 22: 3

      Mutta muistutan teitä kuitenkin tästä: " Jumalaa älä herjaa, ja kansasiruhtinasta
      älä kiroa" ( esim. Halosta, Kataista, ..ja pääministeri Kiviniemeä)
      2 Moos 22: 28

      Sittenhän minä olen kironnut epäjumalankuvat, mm. Lieksan adventtikirkossa, joka paloi silloin kun olin käskenyt sen palaa, epäjumalankuvien tähden!

      " Älkää kääntykö epäjumalain puoleen, älkääkä
      tehkö itsellenne painettuja jumalankuvia, koska Minä olen Herra teidän Jumalanne" Raamattu

      Muistutan, myös ettet kiroa kuuroa, sillä kuinka hän muka vastaisi kiroukseesi?
      Ja jos sokean eteen laitat narun tai puun oksan tms.....niin taas benedin kieli laulaa kirousta teille!
      Mutta Jumalan lapsia minä siunaan....ja omia lapsiani myös, ..vaikka kiroankin heidän äitinsä teot!
      Kaikki ne, jotka eivät lukeudu pakankansoihin, niitä minä siunaan!

      Vaimoilla on kyllä tapana kirota jopa Jumalakin

      " Niin hänen (Jobin) vaimo sanoi hänelle:
      "Vieläkö pysyt hurskaudessasi?
      Kiroa Jumala ja kuole" Job 2: 9.....Jobin vaimon puheet olivat houkkamaisuuttaa..
      en minäkään Jumalaa kiroa,..vaikka onkin sattunut yhtä ja toista!

      Mutta sanonpa teille kuitenkin: " Kuinka kauan te yhtä miestä ahdistatte,
      hänet surmataksenne,
      niinkuin minä olisin kaatuva seinä, niinkuin murrettu muuri"???

      Eikö niin, te pidätte neuvoa, kuinka syöstä minut alas "korkeudestani"?
      Te rakastatte valhetta, siunatte suullanne, ja kiroatte sydämessänne?

      Koska te ette pysy laissa, ettekä Jeesuksen todistuksessa, te kuljette
      vaivattuina, ja nälkäisinä (etsitte Jumalan sanaa)..ja nälissänne
      kiroatte Kuninkaanne ja Jumalanne,.luotte silmänne korkeuteen
      ja katsotte maan puoleen,...mutta vain ahdistusta ja pieyttä...eikös vain?

      Sanonkin: " Jos ette kuule ja paina sydämeenne,
      niin että annatte kunnian Herra Sebaotin nimelle,
      lähetän minä teitä vastaan KIROUKSEN, ja kiroan teille suodut siunaukset..

      "Minä olenkin jo ne kironnut,
      sillä te ette painaneet tätä sydämeenne" Malakia 2: 2--...
      Joten jos Benedikin viskelee rapaa teidän silmillenne, siihen on painavat
      syyt. Sela

    • soileko

      Ihmiselläei ole oikeutta kirota lähimäistään, sillä kaikki me olemme syntiä tehneet ja näinollen Jumalan kirkkautta ja anteeksiantoa vailla. Jos sinä et anna anteeksi lähimäisillesi heidän syntejään, niin ei Jumalakaan anna anteeksi sinulle sinun syntejäsi.

      Oletko sinä synnitön, mietippäs sitä? Jo tuo katkeruus ja toisen ihmisen huonoon valoon saattaminen on suuri synti,sillä se on rakkaudettomuutta.

      " Rakasta lähimäistäsi, niinkuin itseäsi."

      Mietippäs beneti jos sinun kaikki syntisi, väärät tekosi ja heikkoutesi tuotaisiin jatkuvasti tänne yleisen repostelun aiheeksi, niin olisiko se sinusta OK?

      • Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.

        Siunatkaa, että siunauksen perisitte.
        Kirotkaa, että..............


    • benedi

      Benedin parhaat taivaasta! Voi Taivas! Antti tuo syntisistä suurin,
      oman todistuksensa mukaan huokaa!

      Voi taivas!! Sinnehän Antti on matkalla?

      Aloitetaanpa taivas tie linnuista Anttiseni!
      " Katsokaa taivaan lintuja; eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin,
      ja teidän taivaallinen isänne ruokkii ne"

      Benedikin ruokkii Anttia taivasta varten, että hän jaksaisi kilvoitella,
      kalan ja leivän voimalla!
      Mutta jos haluaa aloittaa ajasta ennen lintuja:
      " Alussa Jumala loi taivaan ja maan"

      Ja aivan Antin uuden elämän alussa, Jumala halusi vastata Antin rukoukseen, joka oli: " Jumala luo minuun uusi puhdas sydän,
      ja anna uusi vahva henki"

      Kun tuon rukouksen rukoilet 3 sti päivässä, niin kohta voit sanoa:

      " Kuinka peljättävä onkaan tämä paikka !
      Tämä on varmasti Jumalan huone ja taivaan portti!"

      Sydämesi huudahtaa " Voi taivas"!!
      Mutta sen haluaisin muistuttaa, kun nyt viimein otit syntisistä suurimman
      osan, että Herra sanoi Moosekselle:
      "Sano israelilaisille näin: " Te olette nähneet kuinka minä olen puhunut taivaasta "

      Ja ,Voi taivas! Herra puhui ne 10-käskysanaa jotka hän jo edeltä valmisti että me niissä vaeltaisimme, Jeesuksessa Kristuksessa hyviä töitä varten!

      Ja Voi taivas! sentään, jos Antti niissä vaellat, et ole enää syntisistä suurin
      , koska taivaasta tullut Jumala on niin suuri, ettävoi antaa syntisi anteeksi,
      ja kohta olet puhdas kuin valkaistu muuri!!

      Tiedätkö että Jumalamme on niin suuri että; " Taivasten taivaisiin hän ei mahdu,
      kuinka sitten Beetel temppeliin jossa on epäjumalan kuva, ja jonka ihminen on rakentanut, sekä temppelin että kuvakkeen!

      Katselepa tähtitaivasta, ehkä näet sieltä Herran tekemät akkunat taivaisiin,
      ja niistä kurkistamalla voit havaita, että " Voi taivas!

      se on vapaa vieraista jumalista!

      Katsele edelleen Antti taivasta Jumalan sormien tekoa, kuuta ja tähtiä,
      jotka Jumala loi...ja mieti mikä on Antti ihminen, että sinä häntä muistat, tuo ihmislapsi, että pidät hänestä huolen!

      Mutta Antti, pidä huoli , ettet jää osattomaksi Jumalan armosta!!

    • Benediltä löytyy parasta tältäkin laidalta - kehotus valvomiseen:
      lllll Mutta Antti, pidä huoli , ettet jää osattomaksi Jumalan armosta!! lllll

      Benedi esittää myös kullanarvoisia kysymyksiä niille, joilta tietää voivan saadavastauksia:
      lllll Kerrohan Antti nyt Benedi sedälle, millä tavoin aiot siunata " vainoojaasi"?? lllll

      Uuden liiton puolella kukaan ei saa enää kostaa eikä kirota, sillä Jumala kosti
      omalle Jeesukselleen ja hänet on kirottuna puuhun ripustettu. Hän on AINA
      niiden puolella, joita yritetään kirota tavalla tai toisella.

      Mahtavin keino siunata vihamiestään on puhua hänestä hyvää Jumalan edessä.
      Niinhän Jeesus tekee kaikkien ihmisten puolesta. Toiseksi parhaaksi keinoksi
      siunata vihamiestään arvioin sen, että tekee jotain konkreettista hyvää tälle.
      Kolmas hyvä keino siunata on se, että koettaa puhua parhain päin vihamiehestään.

      Teinien pastori David Wilkersonilla oli eräs vastustajapappi, joka saarnoissaan
      mustamaalasi Davidia. Wilkerson alkoi omissa saarnoissaan puhua hyvää tästä
      ja lopulta heistä tuli toisiaan ymmärtävät syvät ystävät.

    • viuh!

      ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe