Eipä siltä näytä. Eletään vaan eikä ajatella missä iankaikkisuussielu viettää ikuisuutensa.
Mutta Jeesus jaksaa silti kutsua pelastukseen. Onhan hän hyvä paimen.
Herätystä kansan keskuuteen ja koko maailmaan sillä kaikkeista tärkein on se että sielu pelastuu vaikka ruumis menisikin tuusan nuuskaksi.
Jospa Herra antaisi vielä kerran hengellisen herätyksen ennenkuin tulee omansa tempaamaan ylös.
Suomiko kristitty maa?
9
66
Vastaukset
- Wake up!
Mulla on aivan säälin ja häpeän sekaista naurua teitä uskovia kohtaan, siis oikeasti miettikää tarkkaan mihin uskotte ja mitä oikeasti levitätte maailmaan.
Kuolemassa ei ole ajautsmailmasta huolimatta mitään hienoa ja "Hengellistä" Tai vastaavaa ja vaikka tosissaan uskoo jumalaan, ei se tee jumalaa olevaksi jututksi ja taivasta kivaksi todelliseksi paikaksi. Tarkoitan sanoa, että uskonto on aivan turhaa teidän oman ajan haaskausta ja muiden myös. Tapakristittyjen maa suurimmaksi osaksi.
- .-.-.-.-.-.-
Amerikka se sitä vasta onkin. Viikolla tehdään, mitä kehdataan, mutta sunnuntaina pitää mennä autuaana kirkkoon.
- *Kukkahame*
Sen verran sivistystä omaavat nämä uskovaiset, että eivät pilkkaa eivätkä väheksy pakanoita.
Uskon Jumalaan, käyn kirkossa silloin tällöin, mutta 'oikea' kirkkoni on luonto, metsä ja niityt, tuulessa lainehtiva vilja, auringossa kylpevät kauniit järvemme, kaikkialla näkee Luojan käden töitä ja niitä on lupa ihailla ja katsella, se on minulle hyvää elämässäni, eikä kateus ei viha eikä toisten mollaaminen tule edes mieleen.
Täytyyhän ihmisten silti elää tehdä ansiotyötä, hoitaa koti ja perhe ja paljon muuta.
Turhaa tätä on kirjoittaa mutta kirjoitan kuitenkin.
Eihän uskovaisen elämä tarvitse liikuttaa kirkkoon kuulumattomien arkea tai pyhää, nämä jotka tänne tuo tekstejä ovat jotain lahkolaisia ja todella hurahtaneita.- ___.______
Uskovainenhan se on lahkolainen, ei vain satu kuulumaan kirkkoon. Minä kunnioitan kaikkia ihmisiä, joilla on vakaumus. Ei sen tarvitse olla sama kuin minulla.
Kunnioitan muitakin ihmisiä, kaikki olemme luotuja Luojan omaksi kuvaksi.
Eikä kellään meillä ole tuomiovaltaa toistemme sielusta.
- huono ihminen
No johan on itsekehua. Eikö tule mieleenkään muiden mollaaminen, ompa vaan tullut tälläkin palstalla usein sitä lajia sinulta.
- 7 x 77
Ei ole niin ! Vaikka kuinka yrittäisit, et voi tahrata siinä mielessä puhtaita.
Sinun kaltaistesi seura saastuttaa ilmapiiriä yleisillä palstoilla. - siinäpä
7 x 77 kirjoitti:
Ei ole niin ! Vaikka kuinka yrittäisit, et voi tahrata siinä mielessä puhtaita.
Sinun kaltaistesi seura saastuttaa ilmapiiriä yleisillä palstoilla.sitä heti tulikin !!
- Ikinä et tiedä!
siinäpä kirjoitti:
sitä heti tulikin !!
Ja taas erehdyit syyttelyissäsi. Jos noin yksinkertaisesti vain työntää syyt, joiden pitäisi panna ajattelemaan, väärän henkilön sanomaksi, paljastaa se vain jälleen luonteesi ! Kuinka voit elää itsesi kanssa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227