erosiko itse? Siis oikeasti. Kuka tietää taustoista? Huhutaan, että Ekströmin kalahalli olisi kamelin selän katkaissut.
Saiko Sten Öhman potkut vai
5
1565
Vastaukset
- flygis
Tai oliko se lentokenttä?
- tsempparius
Kyllästyi selkäänpuukottajiin ja valittajiin, jonka vuoksi erosi itse. Nyt vasta lirissä ollaan, ellei nopeasti saada kaavoituspuolelle lisää väkeä.
- Kiitos Sten
Edellinen kommentoija on ihan oikeassa. Mistä helkkarista saadaan pätevä kaveri hoitamaan hommia. Juuri nyt on isoja projekteja meneillään.
Sten hoiti hommat hienosti ja mikä tärkeintä, sai teknisen osaston pikkupomoilijat pidettyä aisoissa. Koko kaupunkihan tietää miten kummallinen klikki siellä on huseerannut.
Ne henkilöt, jotka henkilökohtaisen kaunan takia ajoivat tilanteen tällaiseksi saisivat kyllä mennä itseensä. Odottaisi, että kansan valisemat poliitikot olisivat fiksuja. - Nyfiken n
teknisen osaston pikkupomoilijat?
- Hyvästi vaan
Vanha sanonta on että ei yhtä miestä kaivata. Kyllä päteviä hakijoita virkaan ilmaantuu. Toivottavasti sellaisia jotka ymmärtävät että johtajan työ on saada asiat luistamaan eikä joka juttuun tarvitse jäädä oma puumerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901