Ebookers, APUA!

veerami

Varasin juuri lennot ja hotellin Pariisiin kahdelle. Varaus ja maksaminen onnistui ja rahat lähtivät tililtä ja sain matkadokumentit sähköpostiini. Kaiken piti siis olla kunnossa, kunnes sain parin kymmenen minuutin kuluttua Ebokerssilta viestin, että verkkomaksu ei onnistunut ja varaus on peruutettu! Rahat kuitenkin ovat poissa tililtä. Peruutuksista ei saa rahaa takaisin.

Ebokers ei tietenkään palvele viikonloppuisin. Asiakaspalveluosista luin, että ongelmatilanteissa tulee soittaa saman vuorokauden sisällä englanninkieliseen maksulliseen asiakaspalveluun. Englanninkieleni ei ole sujuva ainakaan tällaisissa puhelimessa hoidetuissa asioissa. Mitä pitäisi tehdä? En kai maanantaihinkaan voi odottaa.

21

15471

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :) heh :)

      voivoi....

    • Perdone

      Nyt on sitten maanantai. Ja karsot uudelleen sen matkadokumenttipostin. Ja kirjaudut sinne sivuille koodeillasi, niin näet, onko sulla tuo varaus kunnossa, vai ei. Jos on ongelmia, kyllä ne selviää sähköisesti tuon sivuston kanssa samalla tavalla kuin muillakin sivustoilla. Ja vielä voi tarkistaa siinä vahvistuksessa luetelluilta lennon operoivilta yhtiöiltä, onko teikäläinen listoilla. Minulla oli lähes joka kerta ongelmia Easyjetin varausten ja vihtojen kanssa, nekun peruivat lentoja usein talviaikaan viime hetkillä. kaikki kuitenkin järjestyi ennemmin tai myöhemmin ja liiat rahat on palautettu. Samoin Ryanairilla. Olen usein varannut lentoja myös Trallinkilta ja Supersaverilta. Ja sitten suurilta lentoyhtiöiltä. Vain huijarisivustot pitävät rahat, mutta tuskin tuohon on rinnakkaishuijaussivustoa saatu rakennettua? Oispa hauska tietää onnistuiko se varaus lopulta?

      • Perdone

        No perhana kun liian nopeasti yrittää, niin jää kirjaimia ja tavuja pois: katsot; vaihtojen; Travellinkilta, sekä pieniä alkukirjaimia!


      • Anonyymi

    • veerami

      Soitin Ebookersille tänään ja saamallani ja saamallani matkadokumentin numerolla varattu matka oli tosiaan peruttu, ehkä pankkiyhteyden hetkellisen katkoksen takia. Sama matka oli kuitenkin voimassa, tosin eri varausnumerolla ja rahat ovat onneksi menneet tilitä vain kerran. Puhelimen päässä ollut virkailija lähetti sähköpostiini uudella varausnumerolla olevat matkadokumentit, koska en ollut niitä saanut. Huh, loppu hyvin, kaikki hyvin! Ehdin tosin jo perjantai-iltana olla yhteydessä englanninkieliseen asiakaspalveluun, mutta siellä ei osattu autaa, koska maksoin matkat verkkopankilla enkä luottokortilla.

      Iso kiitos Perdonelle kokemuksista ja neuvoista!

    • ihmeellistä...

      minulle kävi samoin ku veeramille...täytyypäs huomenna soittaa ebookersille josko matkankohtalo selviäisi?

    • Sekava e-bookers

      Samanlainen kokemus tältä syksyltä e-bookersista. Soitin asiakaspalveluun ennen matkaa ja käskivät tilaamaan uuden matkan. Tein työtä käskettyä. Rahat saan kuulemma edellisestä tilauksesta takaisin ja kaikki piti olla kunnossa. Lopulta minulla oli kuitenkin kaksi matkaa samaan paikkaan kahdelta eri yhtiöltä. Peruin ensin tilaamani, jolle en ollut saanut edes lippujen numeroita, vaan pelkästään sekavan varausvahvistuksen tai vastaavan pari päivää ennen matkaa, jossa oli ilmoitus "lento peruttu" ja pienellä präntillä "peruutetut liput". Asian selvittely jatkuu.

      • Näinon

        Yrittäkää tosiaankin välttää ebookersia, mm. kaikista hotellivarauksista veloitetaan saman tien koko hinta, ja jos haluat matkan perua joudut odottamaan rahojen palautusta todella kauan. Booking com. on paljon parempi ja luotettavampi, lisäksi on järkevämpää tilata lentoliput suoraan lentoyhtiöiden sivuilta.


    • T a p s a

      Samaa mieltä. Välttäkää ebookers :ia.

      Huonekuvaus on usein harhaanjohtava, eri huonetyypeistä esitetyt huonekohtaiset kuvat eivät liity mitenkään huoneeseen vaikkei sitä missään sanotakaan ja tilausvahvistuksessa huonetyypin nimi ei täsmää yhdenkään myynnissä olleen huonetyypin kanssa, jolloin hotellissa saattaa saada, mitä sattuu. Kivijalkamatkatoimistot ovat turvallisimpia, mutta jos säästää haluaa, Hotels.com on toiminut aika hyvin.

    • Krista.x

      Ei mulla kyllä oo ollu ebookersin kanssa mitään tollasia ongelmia. Osaatteko käyttää koko palvelua? Tottakai nyt joskus tulee jotain kuvia vastaan jotka ei vastaa täydellisesti huonetta mutta näinhän on joka palvelussa? Täältä muuten löytyy aika usein hyvä tarjous tai alennus ebookersiin: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/ebookers/

    • UrLoviisa

      Lauantaina 13.8 e-Bookersin varaussivu ilmoitti visa-maksulle 11,90 lisäveloituksen
      eikä silti huolinut käypää Visaa ( eikä Master Chargea) , ovat ennen kelvanneet ( arkisin?)
      Hoidin lopulta Lufthansan kanssa suoraan samalla kortilla.
      Reklamatio lähtee arkena menetetyistä nuoruuden (80v) tunneista.

    • Mokaapaljon

      Ebookersilta ei kannata varmaan ostaa mitään lentoja / hotelleja. Aina sössivät joka jutun.

    • Eiluottokortintietoja

      Älkää pistäkö luottokortin tietoja.

    • varoituksenavaan

      Kalavastavat tietoja......

    • örinäämetsäsä

      örrrr apuvaa!!!!! A-P-U-V-A!!!!!!

    • Anonyymi

      On kyllä yks haista paskan firma. Alossa hommat toimi ja nyt ei oo olevinaan mitää tilitietoja tai mitään enää.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Meiltäkin poisti varatut lennot ja nyt yritää myydä uusia kalliimmalla hinnalla.
        En tarvitse enää ikinä ebookerssin palveluksia.


    • Anonyymi

      E-bookersista on tullut eritäin epäluotettava ja hankala toimija, eikä sitä kanata enää käyttää. Kyse on suoranaisista huijauksista. Myyvät lentoja ensin halvalla ja myöhemmin perusteettomasti muuttavat sovittuja lentoja tai tarjoavat tilalle jotain muuta kuin mitä on sovittu, jopa junamatkoja lentojen sijaan! Lentoja, joita he ovat perustelleet lennon peruuntumisella saa kyllä suoraan kyseisestä lentoyhtiöstä, vaikka e-bookers väittää valheellisesti, että lento on peruttu. Kyse on hinnasta. E-bookers huijaa ostamaan matkat heiltä tarjoamalla matkoja niin halvalla, etteivät pysty sitä lopulta toteuttamaan. E-bookers ei saa matkoja niin halvalla, jolla se varaustilanteessa matkoja tarjoaa ja yrittävät lopulta maksattaa erotuksen asiakkaan kukkarosta.

    • Anonyymi

      Ebookers on kyllä aivan vihoviimeinen huijarifirma, varokaa sitä. Asiakaspalvelu reklamaatiotapauksessa aivan olematon, he vain yksinkertaisesti jättävät hyvityspyynnöt käsittelemättä. Kohta 2 kuukautta lähetellyt turhia viestejä heidän asiakaspalveluunsa. Aina vastataan, että asia on siirretty vastaavalle osastolle ja sieltä otetaan yhteyttä 72 tunnin kuluessa. Mitään ei silti tapahdu.
      Soittaminen asiakaspalvelunumeroon on aivan vihoviimeinen vaihtoehto, siellä asiakasta pompotellaan työntekijältä toiselle, välillä joutuu pitkät tovit kuuntelemaan hissimusiikkia, sitten lopulta puhelu katkaistaan ja joudut soittamaan uudelleen ja aloittamaan kierroksen alusta. Ihmettelen kovasti, että Suomessa kyseisen firman annetaan vielä toimia. Ei enää ikinä Ebookers!

    • Anonyymi

      Sama täällä toivottavasti joku ohjus menisi oikeaan paikkaan vituttaa noi huijari joita virkamiehet suojelee

    • Anonyymi

      Todella hyvä ystävällinen suomenkielinen asiakaspalvelu,pääsin viidessä minuutissa kun soitin kahteen eri otteseen.Olin itse sählännyt varauksen yhteydessä ja en saanut matkavahvistusta.Asia selvisi puhelun aikana ja se hoidettiin todella hyvin.Olen kiitollinen suomenkielisestä hyvästä palvelusta.Lennot odottaa sovitusti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

      Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      201
      4609
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

      Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      31
      3210
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

      eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      33
      2921
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

      kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      81
      2854
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

      Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      60
      2796
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

      Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2635
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

      Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2381
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

      "Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      100
      2159
    9. Miksi eristäydyt?

      Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      126
      1428
    10. Missä me nähtiin viimeksi nainen

      Paikka ja siitä vähän kuvailua. Mitä kohtaamisessa tapahtui?
      Ikävä
      63
      1158
    Aihe