Ärsyttää ne bussikuskit, jotka eivät tervehdi, eivät katso asiakasta silmiin,
eivätkä vastaa kysymyksiin. Miksi jotkut kuskit ovat välinpitämättömiä
ja poissaolevia?
Myönnän toki, että kyllä ystävällisiä esiintymishaluisia bussikuskejakin
on. Saisi olla enemmän, toivoisin.
BUSSIKUSKIT VÄLINPITÄMÄTTÖMIÄ
8
280
Vastaukset
- plusmiinus niin
Sitä olen myös ihmetellyt. Minäkin. Voi kumpa olisivat ne kuskit
avoimempia. - Mää kans
Ei ne kuskit kerkki olemaan avoimia. niil tuntuu olevan kiire.
- Järki hei hei
Kuskien ei tarvitsisi pitää kiirettä. Jos aikataulussa ei pysy niin se ei ole
mikään ongelma.
- on ne muutkin..
Ai bussikuskitko välinpitämättömiä? No niin varmaan on. Mut ootko huomannut,
että nykyaikana melkein KAIKKI MUUTKIN ihmiset ovat ällöttävän
välinpitämättömiä. - Miinuslinssitär
Jep, ne muut on hieman välinpitämättömiä, mut bussikuskit on
ERITTÄIN välinpitämättömiä. Ei ne ainakaan silmälasipäisiä
naisia tervehdi.- Huippu-äkänen
Ei ne tervehdi muitakaan naisia.
- Ärsyyntynyt
Itse olen vasta koulua käyvä, mutta joudun ikävä kyllä kulkemaan koulumatkat bussilla. Välinpitämättömiksi kuskeja tuskin voi sanoa, koska saan joka päivä kuulla niiden ukkojen huutavan mitättömistäkin asioista, kuten jos liikkuu "liian lyhyen matkan", painaa muka liian myöhässä STOP-nappulaa, pysäyttää bussin liian myöhässä, tuo ison laukun mukanaan bussiin tai sukset, koska he eivät vaivaudu auttamaan niiden laittamisessa sinne tavaratilaan, istuu vinossa penkillä tai jos tuo jotain välipalaa. Meille nuorille tuosta valitetaan JOKA päivä, mutta jos joku aikuinen tulee mukana, niin ei mitään tietoa valituksesta, vaikka tekisi mitä. Se ärsyttää TODELLA paljon!
- 246yb3 35
Osaa ne matkustajatkin olla välinpitämättömiä. Valitetaan joka asiasta, mikään ei ole hyvin ja jos bussi ei ole pysäkillä naapurin mummun sekunttikellon tarkkuudella niin voi jeesus mikä meteli siitä syntyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437