Hämmästyin tällaisen palstan olemassaoloa!
Onko tosiaan ihmisiä, jotka haluavat totalirismia ja pitävät Kiinaa tai Pohjois-Koreaa itselleen parhaana valtiona?
Ei muuta kuin anomus jompaankumpaan valtioon kansalaiseksi pääsyyn.
Siten unelmat voivat toteutua!
Onko teitä vielä????
3
151
Vastaukset
- Eihän
kommunisti ala pakolaiseksi kuten pikkuporvarit.
- Gazelk
Minä tykkään afrikasta :) 50 sentin keskipalkka on kyllä himean pienempi kuin 2500 euron suomessa :). Kyllähän tasa-arvo ainakin maailman laajuisesti toteutuu. Mene sinä sinne usan paratiiseihin, ei kestä kuin tunti kun huomaat että joudut maksamaan kaikesta :). Kyllähän me kommunistit rahaa löydämme että sinut sinne voisimme lähettää. Hyvähän on viestiä kapitalistista ihaankuksista lähettää, kun itse asuu hyvinvointivaltiossa :). Ja kyllä kiinakin on kommunistinen :) :) :) siellähän on jopa rahayksikkö :D. Nauroin niin paljon, miten pohjoiskorea tähän liittyy? Voihan miekin laitta NIGER NIGER NIGER kyllähän on kapitalismi ihanaa.
Joo ei, kommarit laittakaa nimmari http://www.adressit.com/kommunismi_suomeen - onhan niitä
On niitä kommunisteja vielä, vaikka luulisi, että olisivat jo tajunneet, että Singapore on rikkaampi kuin Pohjois-Korea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846895- 353691
- 443248
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402462- 2032182
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292079- 402072
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241778Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181654