Hämmästyin tällaisen palstan olemassaoloa!
Onko tosiaan ihmisiä, jotka haluavat totalirismia ja pitävät Kiinaa tai Pohjois-Koreaa itselleen parhaana valtiona?
Ei muuta kuin anomus jompaankumpaan valtioon kansalaiseksi pääsyyn.
Siten unelmat voivat toteutua!
Onko teitä vielä????
3
192
Vastaukset 3
- Eihän
kommunisti ala pakolaiseksi kuten pikkuporvarit.
- Gazelk
Minä tykkään afrikasta :) 50 sentin keskipalkka on kyllä himean pienempi kuin 2500 euron suomessa :). Kyllähän tasa-arvo ainakin maailman laajuisesti toteutuu. Mene sinä sinne usan paratiiseihin, ei kestä kuin tunti kun huomaat että joudut maksamaan kaikesta :). Kyllähän me kommunistit rahaa löydämme että sinut sinne voisimme lähettää. Hyvähän on viestiä kapitalistista ihaankuksista lähettää, kun itse asuu hyvinvointivaltiossa :). Ja kyllä kiinakin on kommunistinen :) :) :) siellähän on jopa rahayksikkö :D. Nauroin niin paljon, miten pohjoiskorea tähän liittyy? Voihan miekin laitta NIGER NIGER NIGER kyllähän on kapitalismi ihanaa.
Joo ei, kommarit laittakaa nimmari http://www.adressit.com/kommunismi_suomeen - onhan niitä
On niitä kommunisteja vielä, vaikka luulisi, että olisivat jo tajunneet, että Singapore on rikkaampi kuin Pohjois-Korea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527