Lotta gå

Lollastina

Lotta joutaa kotiin. Kaunis tottakai mutta ei ne ole missikilpailut.

10

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stina kans

      joutaa kotiin. Ei ole edes nätti!!

    • ddd123

      toi biisi oli niin ala-arvoinen että ei voi käsittää...miten tuomaritkin vaan nyökyttelee että joo hyvin meni.? ettei tule tytölle paha mieli. paska tuomaristo

    • Iidolssi II

      Ei kyllä todellakaan esiintynyt edukseen eilen. Ihmetellä pitää että tuomarit vaan silittää myötäkarvaan kun taviskatsojakin kuulee milloin menee päin peetä.

    • sssssasu

      joo kyllä on nätti kuin mikä mutta auttamattomasti heikoin laulaja, missikisat on sitten erikseen

    • Lotta pois!!!

      Samaa mieltä.

      Kertsi meni aivan pieleen sunnuntaina ja Lotta joutaa jo kotiin. Lauluääni on aivan liian vaatimaton ja väritön että voisi olla enää tässä vaiheessa mukana.
      Ihmettelen suuresti miksi tuomarit anto kehuja, vaikka laulu meni aivan penkin alle.

      Ehdottomasti huonoin laulaja koko sakista.

    • pengar pelle

      Sen iska betalar,että tytöstä tulisi tähti..)

    • blondiko?

      "Olen oppinut asumaan monen eri ruuan kanssa yhdessä."

    • Mmmminna

      Kaksi viimeisintä biisivalintaa oli jotain niin käsittämätöntä. Shania Twain? You got to be fucking kidding me. Oon tosi onnellinen, ettei tarvinnut kuulla sitä Taylor Swiftin paskaa biisiä.. huh. Chasing cars ja She will be loved oli kyllä ihan ok valintoja. Lotta on suht hyvä laulaja, mutta ei se tosiaankaan voittoa ansaitse. Aika lailla samalla viivalla Hennariikan kanssa, eli huonompia kuin Ali, Ilpo, Stina ja Martti.

    • Lotta pois

      Idols studiossa eilen Lotta ei saanut suustaan mitään järkevää ulos kun haastattelija kyseli jotain. Käsittämätöntä sekoilua kaikki Lotan puheenvuorot. Kyllä laulajaksi haluavan pitää kyetä ottamaan haastattelut ja muu työhön liittyvä vakavasti ja pystyä vastaamaan hänelle esitettyihin kysymyksiin eikä heittää koko hommaa pelleilyksi.
      Lotta pois kisasta ja äkkiä! Ei osaa laulaa eikä esiintyä vaan ratsastaa kisassa vaan ulkonäöllään.

      • Lotta jatkakoon

        Osaa se laulaa. Ainakin yhtä hyvin kuin Anttituksu. Eikä sillä tässä kisassa ole niin suurta merkitystä. Täytyyhän tv-ohjelmassa olla jotakin katsottavaakin.
        Parhaat laulajat jäljellä olevista kilpailijoista ovat Hennariikka ja Ali.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe