Lotta joutaa kotiin. Kaunis tottakai mutta ei ne ole missikilpailut.
Lotta gå
10
378
Vastaukset
- Stina kans
joutaa kotiin. Ei ole edes nätti!!
- ddd123
toi biisi oli niin ala-arvoinen että ei voi käsittää...miten tuomaritkin vaan nyökyttelee että joo hyvin meni.? ettei tule tytölle paha mieli. paska tuomaristo
- Iidolssi II
Ei kyllä todellakaan esiintynyt edukseen eilen. Ihmetellä pitää että tuomarit vaan silittää myötäkarvaan kun taviskatsojakin kuulee milloin menee päin peetä.
- sssssasu
joo kyllä on nätti kuin mikä mutta auttamattomasti heikoin laulaja, missikisat on sitten erikseen
- Lotta pois!!!
Samaa mieltä.
Kertsi meni aivan pieleen sunnuntaina ja Lotta joutaa jo kotiin. Lauluääni on aivan liian vaatimaton ja väritön että voisi olla enää tässä vaiheessa mukana.
Ihmettelen suuresti miksi tuomarit anto kehuja, vaikka laulu meni aivan penkin alle.
Ehdottomasti huonoin laulaja koko sakista. - pengar pelle
Sen iska betalar,että tytöstä tulisi tähti..)
- blondiko?
"Olen oppinut asumaan monen eri ruuan kanssa yhdessä."
- Mmmminna
Kaksi viimeisintä biisivalintaa oli jotain niin käsittämätöntä. Shania Twain? You got to be fucking kidding me. Oon tosi onnellinen, ettei tarvinnut kuulla sitä Taylor Swiftin paskaa biisiä.. huh. Chasing cars ja She will be loved oli kyllä ihan ok valintoja. Lotta on suht hyvä laulaja, mutta ei se tosiaankaan voittoa ansaitse. Aika lailla samalla viivalla Hennariikan kanssa, eli huonompia kuin Ali, Ilpo, Stina ja Martti.
- Lotta pois
Idols studiossa eilen Lotta ei saanut suustaan mitään järkevää ulos kun haastattelija kyseli jotain. Käsittämätöntä sekoilua kaikki Lotan puheenvuorot. Kyllä laulajaksi haluavan pitää kyetä ottamaan haastattelut ja muu työhön liittyvä vakavasti ja pystyä vastaamaan hänelle esitettyihin kysymyksiin eikä heittää koko hommaa pelleilyksi.
Lotta pois kisasta ja äkkiä! Ei osaa laulaa eikä esiintyä vaan ratsastaa kisassa vaan ulkonäöllään.- Lotta jatkakoon
Osaa se laulaa. Ainakin yhtä hyvin kuin Anttituksu. Eikä sillä tässä kisassa ole niin suurta merkitystä. Täytyyhän tv-ohjelmassa olla jotakin katsottavaakin.
Parhaat laulajat jäljellä olevista kilpailijoista ovat Hennariikka ja Ali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956