Tiedemies todisti: Jahve loi meidät

Lääketieteen lisensiaatti Göran Humbuugel totesi seuraavaa:

"Kun katsotaan, miten hämmästyttävä ihmisruumis on, esimerkiksi peräsuoli ja nielu eivät ole toistensa paikoilla, jolloin ruoka kulkisi elimistössämme väärään suuntaan, niin voidaan vetää vain yksi johtopäätös: Juutalaisten monolatrinen vuorijumala Jahve on luonut meidät. Ja kyllä sitä Jumalan luoma voi olla, jos on sielu. Ihminen oli alkuansa maan tomua. Kyllä sen on tunnustanut sosialistinenkin tiedemies."

Harhanne on nyt kumottu, ateistit!

(Lähde: Jeesus-traktaatti vuodelta 1957)

8

201

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • warbeast_66

Asiaa kirjoitat.

• Hämmästyttävää kyllä mutta Mitä todisteita on siitä että näkymätön Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen? - Ja jos Jumala on näkymätön. Miten sellainen voi tehdä omaa kuvaa? - Ja jos ei minkänäköisiä ovat ensimmäiset jumalan näköiset ihmiset sitten olleet? - Ja jos molemmat olettamukset ovat väärässä. Ei ole syytä uskoa luojan olleen ihmisen näköinen. Tai koko luojaa olleen olemassa.

»Mutta jos härillä ja hevosilla ja leijonilla olisi kädet, ja jos ne osaisivat piirtää ja tehdä teoksia niin kuin ihmiset, niin hevoset piirtäisivät hevosen näköisiä, härät härkien näköisiä jumalia, jokainen laji oman kuvansa mukaan.»
      (Ksenofanes 570-480 eaa.)

• Smok

Jumalan olemuksen kuva. Jumala loi ihmisen Hänen olemuksensa kuvaksi, eli Jumala loi alussa synnittömän henkilön, joka edusti Jumalan olemusta, ihmisen syntiinlankeamuksen johdosta, ihminen ei enää ole Jumalan kuva. Näin asian itse ymmärrän.

• Smok kirjoitti:

Jumalan olemuksen kuva. Jumala loi ihmisen Hänen olemuksensa kuvaksi, eli Jumala loi alussa synnittömän henkilön, joka edusti Jumalan olemusta, ihmisen syntiinlankeamuksen johdosta, ihminen ei enää ole Jumalan kuva. Näin asian itse ymmärrän.

Minkä näköinen tämä "olemus" on ja mitä tekemistä sillä olemuksella on suun ja peräaukon kanssa?

• paukkuu sittenkin

Peräsuolesta on hyvä etu ateismille. Kun ennätykset eivät enää pauku kirkosta eroammisen muodossa, lohtuna on pieru ja onpa hyvä ravautella kaasutällejä toisen samanmileisen iloksi.

• "Lääketieteen lisensiaatti Göran Humbuugel totesi seuraavaa:"

Että oikeinko lisensiaatti? Ja että oikein totesi? Onneksi ei sentään alkanut mitään todistamaan.

"(Lähde: Jeesus-traktaatti vuodelta 1957) "

Näinkin tuoreesta lähteestä tämä pehmeä ajatus on puserrettu?

• Ironia vaikea laji

Kyllä tuo ironia on vaikea laji. Tosin uskovat kirjoittavat jatkuvasti niin hölmojä ja sekopäisiä juttuja, että irvailemallakaan on vaikeaa kirjoitta mitään niin älytöntä.

Edes Humbuugel ei soittanut monilla kelloja. Minä taas olen käyttänyt välillä
      juutalaista yliopiston tutkijaa nimeltään Steven Swindle. Täydestä sekin meni

• Ajattelin, että tuo lainaus Tuntemaatomasta sotilaasta selventäisi asian lopullisesti, mutta ilmeisesti ei sitä kaikki olleet lukeneet/muistaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      25
      1036
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      922
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      591
      865
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      748
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      654
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    Aihe