In late times.

Message for you

Käännös (suomi > englanti)
Jesus teaches to follow the end times, as well as monitoring and is known for the weather, do you know when spring is near and so forth.

At the end, no one knows, not even Son the Father alone knows!

Therefore, I can just say just my own opinion.
I believe that we live birth pangs of the time, they are slowly becoming the "hands". You see it in the press. There are wars, famine, epidemics, wars, tsunamis in the pain and sorrow. The world can not very well!

I believe that we live in a time of sorrows.
I do not know when the end comes, nobody will know it! Those who say they know, they turn away, because they are lying! Jesus himself has said so, that day no one knows. Anyone who claims otherwise is lying!

The Bible says that your end of the world is hatred everywhere. The time comes to what is never seen! Nation shall rise against nation, and times are hard! Yet I do not see this occur, it is time, therefore, still lies ahead.
Jesus, however, advise their followers to resist and to be strong, keep the faith! As shown in the end times will be according to the Bible to be very hard and difficult.

He who has faith, is in Christ, the according to the Bible to lay a wreath at a profit!

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tärkeä kysymys!

Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
      2. Asiallinen lähestyminen

Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
      3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
      4. En tiedä..

Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
      5. Mitäs nainen

Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
      6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
      7. Suhde asiaa

Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
      8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
      9. Vedalainen metafysiikka

Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
      10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
      Aihe