Kauhuelokuvaehdotus tyttöjen iltaan

weesma

Heh, huomasin vasta nytten että täällä on oikein kauhuelokuvapuoli erikseen, joten laitan tämän tänne

Tarkoituksena olisi viettää kavereiden kanssa kauhuelokuva ilta. Itse olen katsonut kauhuelokuvia paljon, mutta kaverini eivät melkein ikinä (pelkäävät kaikkea pelottavaa aika paljon)

Ehdottakaa HYVIÄ kauhuleffoja, jotka eivät ole niin kamalan pelottavia. Minun on vaikea keksiä mitään elokuvaa kun mieleen tulee vain kaikkein ''pelottavimpia''. Olisi kiva saada jonkun muun näkökulmaa elokuvista, joita kavereilleni kannattaisi näyttä, etteivät he traumatisoituisi ikuisiksi ajoiksi :DD

6

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykologista kauhua

      -Kierreportaat
      - Räsynukke
      - Aavenainen
      - Ringu
      - Ring
      - Kauna
      - Psykot I-IV
      - Kaasuvalo
      - Linnut

      Brutaalinpaa menoo:

      -Hostel ja Hostel II
      - Saw I-VII
      - City of the Living Dead
      - The Beyond
      - Tokyo Gore Police
      - Grotesque
      - Elävien kuolleiden yö
      - Cannibal Holocaust
      - Cannibal Ferox

      Tossa nyt joitakin.

    • Tontso

      Ferox cannibalo!

    • weeesma

      Oon itse kattonu noista aika monia ja veikkaan että jos tollasia näyttäisin aroille kavereilleni niin ne ei enää sais ton jälkeen unta :DD

      Onko siis mitään vähän kevyempiä mutta HYVIÄ ehdotuksia :)

    • Eugenia-Jane-Marian

      Katoin tossa äsken hostel part 1:sen. Oli aika karseeta menoo. Etenkin se, kun siltä yheltä tytöltä, jonka nimi oli Kana, leikattiin silmä irti. Ja muutenkin elokuva oli erittäin brutaali. En suosittele herkille katsojille. Elokuva sisältää mm. Sisäelinten poistamista, leikataan silmä irti (kuten jo sanoin), paljon irto-osia, ihmiskehoon poraamista poralla ja paljon muuta kidutusta.

      • miss. kauhufani

        Tässä on lista kauhuelokuvista:
        Splatter/Gore:
        -Lucio Fulcin elokuvat (City of the living dead, The Beyond, New York Ripper, Zombie flesh eaters, The Psychic.....)
        -Rob Zombien Halloween
        -Dario Argenton elokuvat (Suspiria, Phenomena, Deep Red, Tenebre, Kuoleman lintu, Cat O'Nine Tails....)
        ...On niitä paljon muitakin.
        Slashereita (teinikauhuja)
        -Perjantai 13.
        -Painajainen Elm Streetillä
        -Scream
        -Black Christmas (Musta Joulu)
        -Halloween (Siis alkuperäinen 1978)
        -Last House on the left (Ja muut Wes Cravenin leffat on hyvii, Hills Have Eyes, Cursed....)
        Sit viel joitakin kauhareita:
        -Hohto (The Shining)
        -Carrie (Stephen Kingiltä.)
        -Pet Sematary (Sekin Stephen Kingiltä)
        -Psycho
        -Linnut
        -The Amityville Horror (Joistakin ihmisistä ei kauhean hyvä)
        -Basket Case
        -30 Päivää Kaamosta
        -The Ring, The Grudge ja muut japanikauhut.
        -Sawit ja Hostelit, Grotesquet ja muut kidutukset.
        -Ginger Snaps
        -Drag me To hell
        on paljon muitakin. kysykää apua, jos tarttette kauhareitten suhteen.


    • Trilleri

      Voi jeesus. En olisi arvannut, että joku Suomessakin katsoo "kauhuelokuvia" Hui! Asia mikä tietenkin musiikkihulluna on vaikea tajuta. Asian tekee hullummaksi toki se, että joku thriller tuntuu "kovalta". Ironiaa se on vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe