Miksi täällä ei ole "Olen surullinen" palstaa?

Harmaa hahmo

Tämä on epätasa-arvoa meitä surullisia kohtaan. Senkin vuoksi olen surullinen ja noin muutenkin.

7

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurtin vallu

      Olen osapäiväsurullinen. Jokaisella surullisella tyypillä on syynsä tilaansa. Niitä syitä yritän jokaisena päivänä selvittää.
      Ei ole ollut tilaisuutta yksityisillä lääkäriasemilla selvittää esim. bibolaarisuuden osuutta. Masennuspalstat ovat turhan tylsiä.
      Monet noista uskovat lääkehoidon autuuteen. Elämä on väliin rankkaa sylkikuppina elämistä, mutta kasvin tavoin sitä odottaa aurinkoista hetkeä.

      Hyvä virike sen voi pompsauttaa vuorokaudenajasta riippumatta liikenteeseen. Sitten taas jaksaa elää olosuhteissa, joita kaikki eivät kestäisi.

    • gdfdsg

      Olen surullinen palsta olis hyvä idea. Tunne sekin ja syitä siihen löytyy.

      Tää on muuten loistava kanava purkaa ajatuksia ja saada joskus jopa palautetta.

      Lääkkeitä ne tuputtaa joka vaivaan

    • sen ukko

      Pitäis tehä tutkimus Kuun vaikutuksesta eräisiin ihmisiin. Fiksoiduin ihan pikku oskarina täyden Kuun pauloihin.
      Sillä niin välii oo onko Kuu pilvessä vai ei vaan onko se pienenevä vai kehittyvä Kuu. Taitaa ylihuomenna olla se allakkaan merkitty kuuton aika.
      Olen jo melko sykkyrä mykkyrä, apee ja sillai.

      Tässä on se hyvä puoli, että ei tarvi puolta vuotta odottaa Kuun täyttymistä vaan sillä on se vakio n.4 viikon jaksonsa.
      Muijakin on oppinut seinäkalenterista kattomaan, minä aikana tulee helposti riitaa ukon kaa. Se aika on nyt.

    • hurtin vallu

      On tuolla >Terveys< sivulla sellaiset sivut kuin >kuolema ja suru

    • J K

      ENN TIEDÄ

    • Surullinen...

      Oho... täällä olikin jo aiheesta aloitus... en huomannut rullata ruutua alaspäin.

      Olen samaa mieltä. Tämä syrjii meitä surullisia ja loukkaa ihmisoikeuksiamme.

    • hurtin vallu

      Tietyst on blogimahikset. Niissäkin vaaditaan hyvä ja monipuolinen kirjoitustaito. Itseäni nämä harrastelijoiden, enempää kuin omatkaan eivät innosta.

      Itellä on sellanen psyyke, että tuskin kokonaista kuukautta koko elämäni aikana olis tasapainoista.
      Tuo nyt vielä normaalia, tarkotinkin, että ilman syvillä depiksen upottavilla hetteiköillä rämpimistä.
      En tule toimeen ihmisten kanssa. On päästävä omiin ympyröihin latautumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2061
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      374
      1534
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1136
    4. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      913
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      898
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe