Tämä on epätasa-arvoa meitä surullisia kohtaan. Senkin vuoksi olen surullinen ja noin muutenkin.
Miksi täällä ei ole "Olen surullinen" palstaa?
7
200
Vastaukset
- hurtin vallu
Olen osapäiväsurullinen. Jokaisella surullisella tyypillä on syynsä tilaansa. Niitä syitä yritän jokaisena päivänä selvittää.
Ei ole ollut tilaisuutta yksityisillä lääkäriasemilla selvittää esim. bibolaarisuuden osuutta. Masennuspalstat ovat turhan tylsiä.
Monet noista uskovat lääkehoidon autuuteen. Elämä on väliin rankkaa sylkikuppina elämistä, mutta kasvin tavoin sitä odottaa aurinkoista hetkeä.
Hyvä virike sen voi pompsauttaa vuorokaudenajasta riippumatta liikenteeseen. Sitten taas jaksaa elää olosuhteissa, joita kaikki eivät kestäisi. - gdfdsg
Olen surullinen palsta olis hyvä idea. Tunne sekin ja syitä siihen löytyy.
Tää on muuten loistava kanava purkaa ajatuksia ja saada joskus jopa palautetta.
Lääkkeitä ne tuputtaa joka vaivaan - sen ukko
Pitäis tehä tutkimus Kuun vaikutuksesta eräisiin ihmisiin. Fiksoiduin ihan pikku oskarina täyden Kuun pauloihin.
Sillä niin välii oo onko Kuu pilvessä vai ei vaan onko se pienenevä vai kehittyvä Kuu. Taitaa ylihuomenna olla se allakkaan merkitty kuuton aika.
Olen jo melko sykkyrä mykkyrä, apee ja sillai.
Tässä on se hyvä puoli, että ei tarvi puolta vuotta odottaa Kuun täyttymistä vaan sillä on se vakio n.4 viikon jaksonsa.
Muijakin on oppinut seinäkalenterista kattomaan, minä aikana tulee helposti riitaa ukon kaa. Se aika on nyt. - hurtin vallu
On tuolla >Terveys< sivulla sellaiset sivut kuin >kuolema ja suru
- J K
ENN TIEDÄ
- Surullinen...
Oho... täällä olikin jo aiheesta aloitus... en huomannut rullata ruutua alaspäin.
Olen samaa mieltä. Tämä syrjii meitä surullisia ja loukkaa ihmisoikeuksiamme. - hurtin vallu
Tietyst on blogimahikset. Niissäkin vaaditaan hyvä ja monipuolinen kirjoitustaito. Itseäni nämä harrastelijoiden, enempää kuin omatkaan eivät innosta.
Itellä on sellanen psyyke, että tuskin kokonaista kuukautta koko elämäni aikana olis tasapainoista.
Tuo nyt vielä normaalia, tarkotinkin, että ilman syvillä depiksen upottavilla hetteiköillä rämpimistä.
En tule toimeen ihmisten kanssa. On päästävä omiin ympyröihin latautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818