Tämä on epätasa-arvoa meitä surullisia kohtaan. Senkin vuoksi olen surullinen ja noin muutenkin.
Miksi täällä ei ole "Olen surullinen" palstaa?
7
254
Vastaukset
- hurtin vallu
Olen osapäiväsurullinen. Jokaisella surullisella tyypillä on syynsä tilaansa. Niitä syitä yritän jokaisena päivänä selvittää.
Ei ole ollut tilaisuutta yksityisillä lääkäriasemilla selvittää esim. bibolaarisuuden osuutta. Masennuspalstat ovat turhan tylsiä.
Monet noista uskovat lääkehoidon autuuteen. Elämä on väliin rankkaa sylkikuppina elämistä, mutta kasvin tavoin sitä odottaa aurinkoista hetkeä.
Hyvä virike sen voi pompsauttaa vuorokaudenajasta riippumatta liikenteeseen. Sitten taas jaksaa elää olosuhteissa, joita kaikki eivät kestäisi. - gdfdsg
Olen surullinen palsta olis hyvä idea. Tunne sekin ja syitä siihen löytyy.
Tää on muuten loistava kanava purkaa ajatuksia ja saada joskus jopa palautetta.
Lääkkeitä ne tuputtaa joka vaivaan - sen ukko
Pitäis tehä tutkimus Kuun vaikutuksesta eräisiin ihmisiin. Fiksoiduin ihan pikku oskarina täyden Kuun pauloihin.
Sillä niin välii oo onko Kuu pilvessä vai ei vaan onko se pienenevä vai kehittyvä Kuu. Taitaa ylihuomenna olla se allakkaan merkitty kuuton aika.
Olen jo melko sykkyrä mykkyrä, apee ja sillai.
Tässä on se hyvä puoli, että ei tarvi puolta vuotta odottaa Kuun täyttymistä vaan sillä on se vakio n.4 viikon jaksonsa.
Muijakin on oppinut seinäkalenterista kattomaan, minä aikana tulee helposti riitaa ukon kaa. Se aika on nyt. - hurtin vallu
On tuolla >Terveys< sivulla sellaiset sivut kuin >kuolema ja suru
- J K
ENN TIEDÄ
- Surullinen...
Oho... täällä olikin jo aiheesta aloitus... en huomannut rullata ruutua alaspäin.
Olen samaa mieltä. Tämä syrjii meitä surullisia ja loukkaa ihmisoikeuksiamme. - hurtin vallu
Tietyst on blogimahikset. Niissäkin vaaditaan hyvä ja monipuolinen kirjoitustaito. Itseäni nämä harrastelijoiden, enempää kuin omatkaan eivät innosta.
Itellä on sellanen psyyke, että tuskin kokonaista kuukautta koko elämäni aikana olis tasapainoista.
Tuo nyt vielä normaalia, tarkotinkin, että ilman syvillä depiksen upottavilla hetteiköillä rämpimistä.
En tule toimeen ihmisten kanssa. On päästävä omiin ympyröihin latautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061