Anteeksi koko ihmiskunnan puolesta olette jo saanut keskisuomesta keraattya 5000ekee Japaniin,havettaa koko suomen puolesta koko touhu
Punainen risti
4
292
Vastaukset
- Mietippä
Hei,
Ymmärrät kai, että 5000 euroa ei ole juuti mitään tuommoisessa katastrofissa sekä SPR ei voi aloittaa virallista avustustoimintaa ennen kuin katastrofimaan oma Punainen Risti/Puolikuu sekä maan hallitus on tehnyt virallisen avunpyynnön.Vein kahden kaverin kanssa riisisäkin suuren tulvajärven koululaisille Kambotseassa,sekä olin mukana avustamassa thaimaan slummin lapsille jotaa he saavat päivähuidon ja pienimuotoista opetusta jne siellä tuo raha näkyy ja toimii,mutta siiitä on organisaatiokulut pois eikä tarvi lupia jne.Joku vuosi oli tapasin Kambotsean lentokentällä,he olivat osittain punaisen ristin toimeksiannolla tulossa afrikasta,kysyin mitä he tekivät siellä,vastaus kuuului keinun koulun pihaan-ok hyvä sekin mutta tuli mieleen oliko järkee vai ei.vuosi zunamin jälkeen kävin phi phi saarella johon tuli kaksi aaltoa kysyin asianosaisilta ,että onko näkynyt avustuksia,he olivat huuli pyöreänä,että mitä ?Naapurissa on oikea veteraani hänen poika hoitaa nyt häntä vaihtaa vaipat ym pojalle oli tarjottu 50 euroa kuukaudessa hoitorahaa hän kieltäytyi,isä on ostanut konkakkia avustus rahoilla no hyvä niin.Olen tullut siihen tulokseen,että en aio avustaa näitä ns raskaita organisaatioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361941
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76421
