Ärsyttää Jerkan otsikoinnit

suivaantunut!

Mun mielestä jätkän on pärjättävä laulullaan, eikä jatkuvalla lisäpisteiden onkimisella "Jerkan Perhe sitä ja tätä".. Jatkuvalla syötöllä näytetää Jerkan vaimoke ja lapsi kuvia ja lässyn lässyn. Hakevat huomiota koko perhe ilmeisesti..
Lakatkaa jo!! Tulee vaan negatiivinen kuva koko äijästä.

9

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maajussillemorsianja

      Kyllä olet pikkumainen ihminen!
      Mitä pahaa siinä on jos toinen näyttää avoimesti tunteensa!
      Ja kaiken lisäksi se on lehdistö ja tuotantokoneisto jotka ne jutut sinne valitsee.

      Miten oman perheesi laita?

    • Perhe on paras

      Jerkalla on tosi ihana pikku poika! Suloinen. :) On niin kiva kattoa kun hän on yleisössä ja on askarrellut niitä isi-juttujaan.

      Mulla on kuitenkin tunne, että Jerkka putoo seuraavaksi. Luulen että finaaliin menee ainakin Stina, Lotta, Martti ja Ilpo. Luulisin että tässä on loppunelikko.

    • Kayla22

      Samaa mieltä kuin eka kirjoittaja,aina vaan isi isi kortti esiin ..höh.Ja kuitenkin laulajana ei nyt niin kaksinen,laivan pub tasonen trubaruudi.

    • justjust....

      Mitä se perhe nyt ketään haittaa? Eikös suurimmalla osalla ihmisistä ole perhe ja normaalisti perhe antaa tukensa, myös idolsissa... On sul pienestä elämä kiinni jos idols-kilpailijan perhe häiritsee sua noin pajon. Puuttuuko itteltäsi kenties vaimo ja lapsi?

      Muutenkin aivan sairasta toi Jerkan perheen mollaaminen. Iltalehdessä oli että netissä dissataan jerkan poikaa vammaiseksi jne. SIIS MIKÄ V***U IHMISIÄ OIKEEN RISOO? Mennä nyt viatonta lasta haukkumaan, ei mee tollanen ees vitsillä läpi. Jos ei kilpailijasta tykkää niin okei, mutta että lasta.

    • marjalie

      Sairaita ovat ihmiset nykyään kun 5-vuotiasta lastakin aletaan haukkua ja ivata:(
      Kaikillahan siellä katsomossa on omaisia ja perhettä mukana, miksi ei Jerkalla saisi olla??? Ja tuohan on tosi suloista ja ihanaa kun tuommoinen pojanvesseli siellä isiä kannustaa!!

    • Oma valinta

      Jos lasta käytetään oman uran pönkittämiseen niin täytyy kantaa vastuu siitä että lapsi voi joutua kärsimäänkin. Valinta on jokaisen vanhemman oma.

      • marjalie

        No olet yksi noista sairaista kun ajattelet tuolla tavalla:(
        Ei varmaan ole ollut Jerkan ajatuksena oman uran pönkittäminen vaan perheen halu mennä kannustamaan ja katsomaan isän esiintymistä!


      • osidjfgiosdgf

        No miksi sitten pitää vetää säälipojoja kuolema-kortilla ja perheellä, jos kerran ei sitten kestä julkisuutta. If you can`t take the heat, get the FUCK out of the FUCKING kitchen !


    • toisen asteen yhtälö

      Voi elämä.

      Tottakai siis Jerkkahan on nyt ilmiselvästi päättänyt, että tässäpä on tosi hyvä keino saada ääniä kun tuodaan vähän netissä liikuskelleita kommentteja omasta lapsesta julki. Niinhän kaikki tekisivät, eikö niin?

      Aloittaja ja näin ajattelevat voisivat todellakin ottaa järjen käteensä. Istuisitteko itse paikallanne jos omaa 5v lastanne solvattaisiin jossain?

      Itse toimisin tällaisessa tilanteessa aivan kuten Jerkkakin. "Kyllä minua saa haukkua ja nälviä, jos siltä tuntuu, mutta lapseni ja vaimoni voisi jättää rauhaan. " Toteaa Jerkka Idolsin sivuilla yhdessä haastattelussa. Ja uskon, että ton haastattelun tarkotus on nimenomaan ravistuttaa ja hieman laittaa ne ihmiset, jotka harrastavat tuota törkeää nettikirjoittelua, miettimään. En usko Jerkan keräävän säälipisteitä silloin kun hän puolustaa omaa perhettään. Ja jos joku ajattelee näin, niin mun puolesta ne voisi niputtaa saman tien siihen ihmispinkkaan, joka haukkuu alle kouluikäistä suloista lasta vammaiseksi ja vähä-älyiseksi - eli ihan niin mahdottoman alas kuin vain pystyy.

      Nuo kaikki kilpailijat, jotka on Idolsissa, on varmasti tienneet, että netti kuohuu niin kuin kiehuva pata se jälkeen kun julkisuutta rupeaa vähääkään tulemaan. Mutta sitä he eivät varmasti ole odottaneet, että ihmiset rupeavat pilkkaamaan heidän perhettään.

      Syö aloittaja pääsi ja nauti siitä. : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe