Siinä suomen kansalla miettimistä...sen näkee pian...??
Mielestäni Suomen Ulkoministeri Aleksander Stubbid voitaisiin lähettää vaikka yksin Libyaan sotimaan Kaddafia vastaan jos Hän on niin sotahullu...että sotkee suomen mukaan Libyan sotaan??
Suomen ei pidä osallistua mihinkään YK:n sotakiihkoiluun, koska YK on itse täynnä maita, jotka eivät kunnioita ihmisoikeuksia...
Onko Ulkoministeri Alexsandra Stubbid sotahullu ?
8
276
Vastaukset 8
Stubbi luo uutta maailmanjärjestystä. Otetaan lisää velkaa ja lähetetetään Suomen Hornet-hävittäjiä taisteluoperaatioihin.
- Stu Biido
Hornetteja pitää käyttää välillä tositoimissa, muutoin ne ruostuvat ja ne joudutaan romuttamaan ennen aikojaan.
- on miettimistä niin
Jos Stubb soisi Gaddafin tappavan kansaansa armeijallaan niin sitten Stubb ei olisi sotahullu vaan siviilientappomyönteinen.
- Tiedonhaluinen.
Missä Gaddafi on tappanut siviilejä?
- tappanut
Tiedonhaluinen. kirjoitti:
Missä Gaddafi on tappanut siviilejä?
Vähän joka kaupungissa
- ???
No, eiks se sanonu niille jotain et ei me tulla mut soitelkaa jos käytte täällä päin. Käydään Strindbergillä kahvilla vaikka.
Toi YK on sit kans organisaatio. Onks se niinku joku mesta mistä kysytään lupa jos haluu hyökätä toiseen maahan? Tekeeks se jotain muuta kuin myöntää näitä lupia? Montako kansan valitsemaa henkilöä siellä istuu ja minkä kansan?- nasta-nappula
Apinoiden valitsemia, apinat ovat agreessiivisia eläimiä jotka ovat hyvin tarkkoja hierarkiasta, kuka saa syödä ensin ja panna viimeisenä.
- on se... on
kyllä, hän on sotahullu.
Eihän hän muuten toimisi kuten toimii. Hänessä asuu piilonatsi. Ehkäpä hän ei sitä sokeassa idealismissaan edes itse tiedosta.
Hitlerin natsiskin uskoivat palvelevansa ihmiskuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran98906Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150839- 63708
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26682Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29552Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee417492- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479- 44461
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29451- 30446
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432- 38416
En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414