Siinä suomen kansalla miettimistä...sen näkee pian...??
Mielestäni Suomen Ulkoministeri Aleksander Stubbid voitaisiin lähettää vaikka yksin Libyaan sotimaan Kaddafia vastaan jos Hän on niin sotahullu...että sotkee suomen mukaan Libyan sotaan??
Suomen ei pidä osallistua mihinkään YK:n sotakiihkoiluun, koska YK on itse täynnä maita, jotka eivät kunnioita ihmisoikeuksia...
Onko Ulkoministeri Alexsandra Stubbid sotahullu ?
8
257
Vastaukset
Stubbi luo uutta maailmanjärjestystä. Otetaan lisää velkaa ja lähetetetään Suomen Hornet-hävittäjiä taisteluoperaatioihin.
- Stu Biido
Hornetteja pitää käyttää välillä tositoimissa, muutoin ne ruostuvat ja ne joudutaan romuttamaan ennen aikojaan.
- on miettimistä niin
Jos Stubb soisi Gaddafin tappavan kansaansa armeijallaan niin sitten Stubb ei olisi sotahullu vaan siviilientappomyönteinen.
- Tiedonhaluinen.
Missä Gaddafi on tappanut siviilejä?
- tappanut
Tiedonhaluinen. kirjoitti:
Missä Gaddafi on tappanut siviilejä?
Vähän joka kaupungissa
- ???
No, eiks se sanonu niille jotain et ei me tulla mut soitelkaa jos käytte täällä päin. Käydään Strindbergillä kahvilla vaikka.
Toi YK on sit kans organisaatio. Onks se niinku joku mesta mistä kysytään lupa jos haluu hyökätä toiseen maahan? Tekeeks se jotain muuta kuin myöntää näitä lupia? Montako kansan valitsemaa henkilöä siellä istuu ja minkä kansan?- nasta-nappula
Apinoiden valitsemia, apinat ovat agreessiivisia eläimiä jotka ovat hyvin tarkkoja hierarkiasta, kuka saa syödä ensin ja panna viimeisenä.
- on se... on
kyllä, hän on sotahullu.
Eihän hän muuten toimisi kuten toimii. Hänessä asuu piilonatsi. Ehkäpä hän ei sitä sokeassa idealismissaan edes itse tiedosta.
Hitlerin natsiskin uskoivat palvelevansa ihmiskuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178