Siinä suomen kansalla miettimistä...sen näkee pian...??
Mielestäni Suomen Ulkoministeri Aleksander Stubbid voitaisiin lähettää vaikka yksin Libyaan sotimaan Kaddafia vastaan jos Hän on niin sotahullu...että sotkee suomen mukaan Libyan sotaan??
Suomen ei pidä osallistua mihinkään YK:n sotakiihkoiluun, koska YK on itse täynnä maita, jotka eivät kunnioita ihmisoikeuksia...
Onko Ulkoministeri Alexsandra Stubbid sotahullu ?
8
198
Vastaukset
Stubbi luo uutta maailmanjärjestystä. Otetaan lisää velkaa ja lähetetetään Suomen Hornet-hävittäjiä taisteluoperaatioihin.
- Stu Biido
Hornetteja pitää käyttää välillä tositoimissa, muutoin ne ruostuvat ja ne joudutaan romuttamaan ennen aikojaan.
- on miettimistä niin
Jos Stubb soisi Gaddafin tappavan kansaansa armeijallaan niin sitten Stubb ei olisi sotahullu vaan siviilientappomyönteinen.
- Tiedonhaluinen.
Missä Gaddafi on tappanut siviilejä?
- tappanut
Tiedonhaluinen. kirjoitti:
Missä Gaddafi on tappanut siviilejä?
Vähän joka kaupungissa
- ???
No, eiks se sanonu niille jotain et ei me tulla mut soitelkaa jos käytte täällä päin. Käydään Strindbergillä kahvilla vaikka.
Toi YK on sit kans organisaatio. Onks se niinku joku mesta mistä kysytään lupa jos haluu hyökätä toiseen maahan? Tekeeks se jotain muuta kuin myöntää näitä lupia? Montako kansan valitsemaa henkilöä siellä istuu ja minkä kansan?- nasta-nappula
Apinoiden valitsemia, apinat ovat agreessiivisia eläimiä jotka ovat hyvin tarkkoja hierarkiasta, kuka saa syödä ensin ja panna viimeisenä.
- on se... on
kyllä, hän on sotahullu.
Eihän hän muuten toimisi kuten toimii. Hänessä asuu piilonatsi. Ehkäpä hän ei sitä sokeassa idealismissaan edes itse tiedosta.
Hitlerin natsiskin uskoivat palvelevansa ihmiskuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285