Minulla on salainen puhelinnumero, jossa suoramarkkinointikielto. Homma on toiminut hyvin, moneen vuoteen ei ole lehtimyyjät ym. soitelleet. "Ongelmaksi" on kuitenkin muodostunut oman puhelinoperaattorin puhelinmyyjät, heitä ei kiellot tunnut koskevan, kun tuputtavat puhelimitse määräaikaisia sopimuksia, datapaketteja, uusia puhelimia ym. Miten nämä puhelut saisi loppumaan?
Olen ilmoittanut soittajille puhelinmyyntikiellosta, mutta heidän mukaansa kyseessä ei ole puhelinmyyntiä vaan asiakaspalvelua, vaikka tosiasiassa yrittävät vaan myydä lisää palveluita.
Oman operaattorin puhelinmyynti
quutiovaa
2
65
Vastaukset
- dna asiakas tahtomat
Itsehän totean saavani paremmat palvelut jo toiselta operaattorilta, kiitos hei. Jossei ole kanttia sanoa suoraan asioita, ni sitten se on kai voi voi ??
- quutiovaa
Joka kerta olen sanonut että en osta mitään ja että tähän numeroon ei saa soittaa suoramarkkinointiasioissaa. Sen suorempaa en osaa valitettavasti asiaa ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604