Jaakobin logiikalla..

Yakob.

Harry Potter on totta, koska jos Harry Potteria ei ole olemassa niin kuka kirjoitti Harry Potterin?

Tunnen monta nuorta joka lukee Harry Potteria joten Harry Potter on todellinen.

13

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä tuntuis se olevanki pähkinänkuoressa. hehhe.

    • -

      Todennäköisesti Jaakob uskoo, että Harry Potteria lukevat nuoret ovat Saatanan pauloissa ja harrastavat noituutta.

    • "Tunnen monta nuorta joka lukee Harry Potteria joten Harry Potter on todellinen"

      Moni voi lukea Harry Potteria, mutta harva, jos kukaan uskoo, että hän on olemassa. Sen sijaan Jumalan olemassaoloon jossain muodossa, uskoo reilusti yli 90% maapallon väestöstä. Siinä on se ero.
      Lisäksi, sadat miljoonat tuntevat Jumalan henkilökohtaisesti, mutta Harry Potteria ei kukaan. Siinä on toinen ero

      • Yakob.

        Kyllähän Harry Potteriin uskoo ihmisiä, etkö sinä sitten usko? Harry Potteriin uskoo todella monta ihmistä, olen kuullut todistuksia siitä että Harry Potter on aito asia.

        Kaikilla Jarry Potteristeilla on samat kuvaukset Harry Potterista toisin kuin sinun mainitsemilla uskovaisilla, sillä Jaakobin mainitsemilla uskovaisilla satoja eri jumalia keskenänsä, jopa riitelevät siitä mikä on se oikea jumala kaikista jumalinstoistansa.

        Joten tässä asiassa Harry Potteristeilla on 1 - 0 verrattuna Jaakobin jumalallisilla jolla on kaikilla eri versio jumalistansa, ja kuitenkaan mistään niistä ei ole mitään todisteita joka todistaisi aukottomasti mikä heidän jumalistansa on se oikea.

        Uskonnoista on niin monta eri versiota että heikentää uskottavuuden, esim.Jaakobin kreationistinen jumala on selvän vähemmistön jumala, kreationistien jumala kun on eri kuin raamatussa,koraanissa tai talmundissa.

        Joten Jaakob on vähemmistö joka huutelee olevansa enemmistö, jälleen kerran väkevä todistus siitä että jumalaa ei ole olemassa.


      • .
        Yakob. kirjoitti:

        Kyllähän Harry Potteriin uskoo ihmisiä, etkö sinä sitten usko? Harry Potteriin uskoo todella monta ihmistä, olen kuullut todistuksia siitä että Harry Potter on aito asia.

        Kaikilla Jarry Potteristeilla on samat kuvaukset Harry Potterista toisin kuin sinun mainitsemilla uskovaisilla, sillä Jaakobin mainitsemilla uskovaisilla satoja eri jumalia keskenänsä, jopa riitelevät siitä mikä on se oikea jumala kaikista jumalinstoistansa.

        Joten tässä asiassa Harry Potteristeilla on 1 - 0 verrattuna Jaakobin jumalallisilla jolla on kaikilla eri versio jumalistansa, ja kuitenkaan mistään niistä ei ole mitään todisteita joka todistaisi aukottomasti mikä heidän jumalistansa on se oikea.

        Uskonnoista on niin monta eri versiota että heikentää uskottavuuden, esim.Jaakobin kreationistinen jumala on selvän vähemmistön jumala, kreationistien jumala kun on eri kuin raamatussa,koraanissa tai talmundissa.

        Joten Jaakob on vähemmistö joka huutelee olevansa enemmistö, jälleen kerran väkevä todistus siitä että jumalaa ei ole olemassa.

        Harry Potter jopa selätti vatikaanin vastustamispyristelyt.


      • "Sen sijaan Jumalan olemassaoloon jossain muodossa, uskoo reilusti yli 90% maapallon väestöstä."

        Suurin osa maapallon väestöstä ei usko kristinuskon Jumalan olemassaoloon, joten Jumala ei logiikkasi mukaan ole olemassa. Asia on todistettu hyväksymälläsi todistelulla.


      • Yakob.
        ertert kirjoitti:

        "Sen sijaan Jumalan olemassaoloon jossain muodossa, uskoo reilusti yli 90% maapallon väestöstä."

        Suurin osa maapallon väestöstä ei usko kristinuskon Jumalan olemassaoloon, joten Jumala ei logiikkasi mukaan ole olemassa. Asia on todistettu hyväksymälläsi todistelulla.

        Hei Ertert.
        Kunnioitan kirjoituksiasi erittäin paljon ja toivoisin olevani sinun tasoinen kirjoittaja.

        Mutta halusin kuitenkin huomauttaa sinulle pienen asian mitä et ajatellut, Jaakob ei ole kristitty vaan kreationisti. Hän kuuluu olemattomaan ihmismäärään kuuluvaan lahkoon.

        He tunnerusti käyttävät "todistuksia" uskovaisilta "tiedemiehiltä" jotka sekaantuvat tiedealueeseen mikä ei kuulu heidän ammattiinsa.

        Sen lisäksi Kreationistit tunnetusti vääristelevät lausahduksia ja faktoja.

        Kreationistejen ainoa agenda on todistaa ateismi vääräksi, eivät ota kantaa siihen kuka jumala on ja minkä uskon jumala on.


      • Suurin osa

        Täysin ylivoimaisesti suurin osa maailman ihmisistä eli noin 5 miljardia ei usko raamattuun eikä raamatun jumalaan. Joten jos tälle tielle lähdetään, niin ei sekään mitään sinun hyväksesi todista. Mutta eihän tämä mikään huutoäänestys ole.


      • Yksikään ihminen ei tunne Jumalaa henkilökohtaisesti koska jotta voisi tuntea ketään henkilökohtaisesti, pitää olla jotakin MIHIN tuntea.

        Se on sitten eri asia kuinka moni osaa uskotella itselleen tuntevansa Jumalan henkilökohtaisesti, ihminen osaa uskoa vaikka mihin jos tarpeeksi itseään siihen psyykkaa ja manipuloi.


    • -

      Harry Potter kaataa Jaakobin jumalaharhat.

    • Jaakobin logiikalla

      Joulupukki on totta sillä tuhannet ihmiset tietävät joulupukin ja heillä on
      joulupukista kokemuksia ja joulupukista kerrotaan tuhansissa kirjoissakin,
      joten joulupukin on pakko olla totta.

      Brahman on totta sillä miljardilla ihmisellä on hengellisiä kokemuksia brahmanista ja näiden kokemusten täytyy olla totta ja täytyyhän meidän uskoa ihmisiä jotka näistä kokemuksistaan kertovat ja brahmanist kerrotaan Veda-kirjoissakin, joten pakko niiden on olla totta. Vain typerykset epäilisivät miljardin ihmisen todistusta ja todellisia kokemuksia jotka kirjakin vielä vahvistaa todeksi.

      • Dickby.

        Jaakobin logiikalla Elvis on mahtipontisempi kuin esim.Jeesus.

        Elvis nousi kuolleista ja hänestä tehdään satoja havaintoja vuotena, samoin ufot ja kaikenkarvaiset pössit ovat todellisia. onhan heistäkin havaintoja ja todistuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe