Terve.
Olen 20-vuotias miehen alku ja tämä kyseinen kiusallinen vaiva on vaivannut minua pitkän aikaa. Aikaisemmin laukeaminen on tapahtunu minuutin sisällä mutta ajan mittaan lyhentynyt 10 sekuntiin. minulla on todettu eturauhastulehdus, johon syön lääkettä. Emme käytä kortsua, liukkaria kylläkin. Harrastan liikuntaa ja minulla on pientä ylipainoa. Syön epäterveellisesti.
Osaan hallita itseäni itsetyydytyksessä (estää sperman tulo, hidastaa laukeamista, nopeuttaa tuleminen), mutta seksiä harrastaessa nämä eivät onnistu. Tämä laukeamisen tunne on jo esileikin aikaan, mutta voimistuu koko ajan ja viimeistää parin ekan työnnön jälkeen laukeaminen vain tapahtuu, sille ei voi mitään. Tämän seurauksena parisuhde on kärsinyt erittäin paljon ja seksiä tulee harrastettua n. kolmen viikon välein.
Olen lukenut, että SSRI-lääkkeet voisivat auttaa tähän ongelmaan. Voivatko nämä aiheuttaa jonkinasteisia mielialahäiriöitä tai muuta mielenterveyteen liittyviä asioita? Onko se urheilijalle järkevä vaihtoehto? Mitään puudutusaineita en suostu käyttämään. Cialista on kokeiltu, mutta ei vaikutusta. Onko muita lääkkeitä tai tapoja, miten tätä ongelmaa voitaisiin korjata?
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista.
Olen 20-vuotias miehen alku ja tämä kyseinen kiusallinen vaiva on vaivannut minua pitkän aikaa. Aikaisemmin laukeaminen on tapahtunu minuutin sisällä mutta ajan mittaan lyhentynyt 10 sekuntiin. minulla on todettu eturauhastulehdus, johon syön lääkettä. Emme käytä kortsua, liukkaria kylläkin. Harrastan liikuntaa ja minulla on pientä ylipainoa. Syön epäterveellisesti.
Osaan hallita itseäni itsetyydytyksessä (estää sperman tulo, hidastaa laukeamista, nopeuttaa tuleminen), mutta seksiä harrastaessa nämä eivät onnistu. Tämä laukeamisen tunne on jo esileikin aikaan, mutta voimistuu koko ajan ja viimeistää parin ekan työnnön jälkeen laukeaminen vain tapahtuu, sille ei voi mitään. Tämän seurauksena parisuhde on kärsinyt erittäin paljon ja seksiä tulee harrastettua n. kolmen viikon välein.
Olen lukenut, että SSRI-lääkkeet voisivat auttaa tähän ongelmaan. Voivatko nämä aiheuttaa jonkinasteisia mielialahäiriöitä tai muuta mielenterveyteen liittyviä asioita? Onko se urheilijalle järkevä vaihtoehto? Mitään puudutusaineita en suostu käyttämään. Cialista on kokeiltu, mutta ei vaikutusta. Onko muita lääkkeitä tai tapoja, miten tätä ongelmaa voitaisiin korjata?
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Kokeilehan tota: www.3dsex.fi/Jumbo-V-Mieskuntoa
Eihän se ensimmäisen laukauksen jälkeen ohi ole.. seuraava laukaus tulee hitaammin, hope so. Useammin vain painiskelua, niin harjoitus tekee mestarin..
Pidä liikkuvat takana, niin terskan tuntoherkkyys vähenee. N. 2 viikossa huomaat jo selvän eron ja kuukaudessa iho on paksuuntunut niin paljon ettet pidä ennenaikaista siemensyöksyä enää vaivana.
Se ensimmäinen laukaus kyllä jää aina viimeseksi. se tappaa halut toiselta osapuolelta, ettei se enää ole edes vaihtoehto. tuon valmisteen käyttö olisi tällä opiskelijabudjetille aivan liian suuri. tiedustelin juuri urologien hintoja terveystalolta, ja 90 paikkeille menee.
en enää usko tuollaisiin kikkoihin, monia ihan lääkärien antamia konsteja olen kokeillut mutta ei ole tapahtunut yhtään parannusta.
mitkä lääkärit voivat määrätä lääkkeitä kyseiseen vaivaan?
sorry että olen pikkasen vaikea mutta rahatilanne ja parisuhde ei anna periksi :) vaatii nopeaa, halpaa ja tehokasta toimintaa.. :/
Eikö naisesi voi vaikka vetää ne ekat käteen tai ottaa suihin jo esileikin aikana? Miksi se tappaisi hänen halut. Sitten voit keskittyä hänen nautintoonsa. Eihän seksi tarvitse olla kaavamaista ja samanaikainen laukeaminen on aivan liian yliarvostettua. Parhaimmillaan seksi on iloista yhdessäoloa, aikusiten leikkiä. Asennemuutosta teillä kaivataan enemmän kuin lääkkeitä. Itse ainakin nautin, jos voin tuottaa orgasmeja partnerilleni jo ennen ensimmäistä yhdyntää.
Itse siitä haluaisin nauttia, mutta toinen osapuoli on antanut ymmärtää sen olevan pelkkää suorittamista omalta osaltaan (vihaa nykyisin panemista, antaa vain siksi että myös mäki saisin joskus, kun useasti hieron hänelle orgasmin). muutenkin koko "tapahtuma" menee melko jännittyneessä ilmapiirissä. voihan sitä tosiaan keskustella asiasta jos ajateltaisiin koko tilanne ihan eri tavalla, ettei se paneminen ole se päällimmäisin asia vaan myös muuta "leikkimistä". tähän asti koko homma on ohi kun toinen on tullut.
itsekin nautin kyllä antaa toiselle orgasmeja, mutta ensimmäinen vie toiselta halut ja sitten kestää viikon kun ne palaavat..
suosittelen lämpimästi SSRI-lääkkeiden käyttöä ei niitä tarvitse kokoajan popsia löydät kyllä sopivan annostuksen, ota yhteys urologiin ja haet lääkkeet. Itselläni vaiva on kunnossa näillä lääkkeillä ihan turha kärsiä, ainut mikä pitää muistaa jos meinaa viinan kanssa läträtä pitää ennen muutaman päivän tauon SSRI-lääke (optipar minulla) voimistuttaa alkoholin vaikutusta ja saattaa mennä silloin nuppi sekaisin - ei muita sivuvaikutuksia.
Täytyy kyllä punnita vähän lääkärin kanssa näitä asioita, että mikä on järkevää ja mikä ei. Miten tuossa SSRI-lääkityksessä, voiko sen lopettaa helposti, jos ei tunnu itselle sopivalta tai haluaa muuten niistä eroon? Otan urologiin yhteyttä heti ku taloudellinen tilanne niin sallii.
Kiitoksia vastauksista. Herr Lederhosen vastaus avasi kyllä ajatuksen ja rauhoitti paljon mieltä. Toisaalta taas tajus kuinka vituillaan asiat ja ajatukset on, mutta nyt suunta on ainakin nyt kohti parempaa :)