Ihastuin äärettömän lapselliseen, moraaliltaan TÄYSIN kuolleeseen ,häikäilemättömään, pinnalliseen ja typerään miehenalkuun, tai itse asiassa pitäisi valitett sanoa 'miehenjäänteisiin'. Rikolliseen, jolla ei ole enää kykyä todelliseen herkkyyteen eikä kauneudentajuun(tiedän varmuudella ettei ole, minkään suhteen, sillä niin häikäilemättömän pahasti ja julmasti kuin hän kohteli minua ja tiedän hänen kohdelleen ja kohtelevan myös lukuisia muita naisia,ei yksinkertaisesti voi tehdä kenellekään mikään eikä kukaan sellainen, jolla on minkäänlaista inhimillisyyttä saati kykyä minkäänlaiseen herkkyyteen jäljellä.) Mieheen, joka ei kykene sopeutumaan realiteetteihin, eikä hyväksymään edes ilmeisintä ympärillään olevaa todellisuutta(.pyrkinyt mm. tekemään minusta huoraa, toistumiseen vuosien ajan ja luovuttamatta,vaikken ole mitään sinne päinkään ollut koskaan. ..)Mieheen, jonka on pakko muokata jatkuvasti todellisuutta ja omaa ja ryhmänsä falskia ja kiihkeää satusepitelmää siitä säilyttääkseen voimakkaan illuusionsa .
Synkin ja syvin ainakin..
10
713
Vastaukset
- Mari V.
lisään viel: ..säilyttääkseen kaikki suuresti kattavatkin illuusionsa ja väkinäisen ja vääristetyn kuvansa todellisuudesta. Kvantitat. kapasiteett sil kyl ois.
- Mari V.
Pikkureppana. Vielä niin helvetisti enemmän ku oon ikinä osannu ees kuvitella.
- funlovincriminal.
Känninen vinkuminen on lapsellista. Btw kannattaisi katsoa pillunaama peiliin!
- Ees joku taso
helvetinmoinen idioottiraiska:( voih
- Mari V.
Joo on tosiaan känninen vinkuminen lapsellista. Sitä taidatkin sinä tehdä. Itse en ole ollut tippaakaan humalassa kertaakaan mitään tänne kirjoittaessani. Enkä muutenkaan kertaakaan mitään näitä puidessani. Kuten ihan hyvin tiedät, minun alkoholin käytölläni.
Olet, Riku, äärettömän lapsellinen myös kielenkäytössäsi kuten myös muussa käytöksessäsi. Et ole koskaan kyennyt käyttäytymään ihmisiksi tai aikuisesti, etkä muullakaan tavalla tasavertaisesti vaikka 30 vuoden ikäsi ja varmasti myös mitattava äo:si sitä edellyttäisivät. Voin kuvitella miten yksin lopulta olet kaiken sen keskellä miten koko ajan vain hyväksi käytät muita aivan säälimättä ja mitä ovelimmin, intohimoisesti tunneperäisesti ja sitoen, vars naisia, joihin hyväksikäytettäviin on aina pitänyt lukea mukaan myös senhetkinen kulloinenkin tyttöystäväsi. Siis olet todellisesti yksin kykenemättä liittymään keneenkään oikeasti, henkisesti täysin samanveroisena, itsesi täysin alttiiksi antaen ja suhteeseen täysin antautuen, joustaen myös itse osaltasi ihan yhtä paljon kuin toinenkin, sekä kantaen vastuuta suhteen lähinnä henkisen puolen hoitamisista yhtä paljon toisen kanssa.
Ei tuollainen ole elämää vaan surkeaa kuolemaa... - .
raiskaajareppana
- .
Että pysy sä vaan siellä omalla tasollas, oksettava idiootti(kuten pysynetkin)hävettää että ikinä mitenkään sotkeuduin moiseen,mutta historiani valos ymmärrän kyl.uskomatonta minkälaista syvimmin turmeltunutta paskaa maa päällään kantaakaan.ennen sua en ois osannu edes kuvitella mitään niin iljettävää,vaikka mielikuvitukseni on huima
- Rikun raiskaama nainen
Kyse Riku Kataisesta=funlovincriminal
- <3,
Ei Riku oo tollanen, vaan ihana. Joku seonnu paska huijaa täällä ihan täysillä.
- JK
VAI NIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949