Synkin ja syvin ainakin..

Mari V.

Ihastuin äärettömän lapselliseen, moraaliltaan TÄYSIN kuolleeseen ,häikäilemättömään, pinnalliseen ja typerään miehenalkuun, tai itse asiassa pitäisi valitett sanoa 'miehenjäänteisiin'. Rikolliseen, jolla ei ole enää kykyä todelliseen herkkyyteen eikä kauneudentajuun(tiedän varmuudella ettei ole, minkään suhteen, sillä niin häikäilemättömän pahasti ja julmasti kuin hän kohteli minua ja tiedän hänen kohdelleen ja kohtelevan myös lukuisia muita naisia,ei yksinkertaisesti voi tehdä kenellekään mikään eikä kukaan sellainen, jolla on minkäänlaista inhimillisyyttä saati kykyä minkäänlaiseen herkkyyteen jäljellä.) Mieheen, joka ei kykene sopeutumaan realiteetteihin, eikä hyväksymään edes ilmeisintä ympärillään olevaa todellisuutta(.pyrkinyt mm. tekemään minusta huoraa, toistumiseen vuosien ajan ja luovuttamatta,vaikken ole mitään sinne päinkään ollut koskaan. ..)Mieheen, jonka on pakko muokata jatkuvasti todellisuutta ja omaa ja ryhmänsä falskia ja kiihkeää satusepitelmää siitä säilyttääkseen voimakkaan illuusionsa .

10

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari V.

lisään viel: ..säilyttääkseen kaikki suuresti kattavatkin illuusionsa ja väkinäisen ja vääristetyn kuvansa todellisuudesta. Kvantitat. kapasiteett sil kyl ois.

• Mari V.

Pikkureppana. Vielä niin helvetisti enemmän ku oon ikinä osannu ees kuvitella.

• funlovincriminal.

Känninen vinkuminen on lapsellista. Btw kannattaisi katsoa pillunaama peiliin!

• Ees joku taso

helvetinmoinen idioottiraiska:( voih

• Mari V.

Joo on tosiaan känninen vinkuminen lapsellista. Sitä taidatkin sinä tehdä. Itse en ole ollut tippaakaan humalassa kertaakaan mitään tänne kirjoittaessani. Enkä muutenkaan kertaakaan mitään näitä puidessani. Kuten ihan hyvin tiedät, minun alkoholin käytölläni.
        Olet, Riku, äärettömän lapsellinen myös kielenkäytössäsi kuten myös muussa käytöksessäsi. Et ole koskaan kyennyt käyttäytymään ihmisiksi tai aikuisesti, etkä muullakaan tavalla tasavertaisesti vaikka 30 vuoden ikäsi ja varmasti myös mitattava äo:si sitä edellyttäisivät. Voin kuvitella miten yksin lopulta olet kaiken sen keskellä miten koko ajan vain hyväksi käytät muita aivan säälimättä ja mitä ovelimmin, intohimoisesti tunneperäisesti ja sitoen, vars naisia, joihin hyväksikäytettäviin on aina pitänyt lukea mukaan myös senhetkinen kulloinenkin tyttöystäväsi. Siis olet todellisesti yksin kykenemättä liittymään keneenkään oikeasti, henkisesti täysin samanveroisena, itsesi täysin alttiiksi antaen ja suhteeseen täysin antautuen, joustaen myös itse osaltasi ihan yhtä paljon kuin toinenkin, sekä kantaen vastuuta suhteen lähinnä henkisen puolen hoitamisista yhtä paljon toisen kanssa.
        Ei tuollainen ole elämää vaan surkeaa kuolemaa...

• .

raiskaajareppana

• .

Että pysy sä vaan siellä omalla tasollas, oksettava idiootti(kuten pysynetkin)hävettää että ikinä mitenkään sotkeuduin moiseen,mutta historiani valos ymmärrän kyl.uskomatonta minkälaista syvimmin turmeltunutta paskaa maa päällään kantaakaan.ennen sua en ois osannu edes kuvitella mitään niin iljettävää,vaikka mielikuvitukseni on huima

• Rikun raiskaama nainen

Kyse Riku Kataisesta=funlovincriminal

• <3,

Ei Riku oo tollanen, vaan ihana. Joku seonnu paska huijaa täällä ihan täysillä.

• JK

VAI NIN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5087
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      23
      3441
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      30
      2761
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1311
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      935
    Aihe